Onko miehesi maailman komein sinun mielestä?
Minun edesmennyt mieheni oli omaan silmääni maailman komein mies. Sanoin hänelle tämän mielipiteeni, mutta hän heti kommentoi, että ei hän ole komeinta nähnytkään. Ei yhtään ymmärtänyt omaa komeuttaan, mikä oli ihmeellistä. Onko sinun miehesi kaikista komein ja oletko sanonut hänelle siitä?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa nykyisen naiseni puolesta kuin sen, että omasta mielestäni olen. Todennäköisesti ex-naiseni sanoisivat samaa.
Ehkä tässä nyt hieman voi joku nähdä narsismia, mutta ei se sitä ole. Korkeintaan tervettä sellaista, vailla mitään patologista nyanssia. Olen vain aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa, johtuen varmaan siitä, että olen pitkälti naisten kouluttama. Niin, siis formaalin opetuksen kontekstissa.
Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että Orpon hallitus on todennäköisesti historian paskin.
Oletko se opettaja, joka ihailee Li Anderssonia ja on taipuvainen juopotteluun?
On komea, mutta ei maailman komein. Miksi pitäisikään olla. Ei komeudella kannatella parisuhdetta.
No ei oikeasti ole. Ajattelin kuitenkin ihastuessani että semmoinen jota voi katsella, toisin kuin jotkut exäni. Välillä kuitenkin näen hänet tympeän näköisenä papparaisena nykyään. Sanon hänelle kyllä usein että "ei se kolo komeassa haittaa", alussa puhuin paljonkin ihastumisestani, hänen silmistään yms.
Hän on nimitellyt minua kaikilla mahdollisilla haukkumasanoilla, ja tuntee kai olevansa ylempänä, seuraa niitä paljon nuorempia instabimboja ja lirkuttelee ja tykkäilee, kai se uskoo vielä saavansa parempaa kuin tämä vanha läski valas.
No ei sentään. Ihan mukiinmenevä on.
On <3
Sanon sen hänelle joka päivä monesti :)
47v mutta näyttää max 35v <3
Eks-mies. Uutta ei ole eikä tule.
Ei ole komea ei maailman eikä edes kulmakunnan komein.
Minulle sanottiin jopa että hän on ruma. No, en minä häntä rumana pitänyt mutta ei varmasti komeusstandatdien mukainen. Muuten kyllä ihan mukava, hauska, sosiaalinen eikä tupakoinut eikä juonut ollenkaan. Ei myöskään väkivaltainen. Ihan sellainen tasainen elää hänen kanssaan. Meni monessa muussa suhteessa monen miehen edelle.
Ulkonäön takia meille ei eroa tullut, vaan sen takia että kun sain erittäin hyvän työpaikan ulkomailta ja hän oli jyrkästi muuttoa vastaan, tiemme erosivat. Kuulumisia ollaan vaihdettu mutta suhdetta ei enää ole.
Minä olen täällä hän on siellä, näin se joskus menee elämässä.
On. Ja aina kun naisten kanssa listaamme komeimpia miehiä onnistun nimeämään aina semmoisen että joku sanoo että toihan muistuttaa sun miestäsi. Olen kai sitten naimisissa miesihanteeni kanssa.
On kumppanini minusta maailman kaunein.
En käytä sanaa komea. Miehet on kauniita, jos ne näyttää hyvältä
On - moni sanoo vanhaksi papaksi (on vähän päälle 60, minua kymmenen vuotta vanhempi) mutta itse kun katson häntä niin meinaa vieläkin mennä jalat alta näin kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen. Maailman komein - ja rakkain - minulle <3
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeasti ole. Ajattelin kuitenkin ihastuessani että semmoinen jota voi katsella, toisin kuin jotkut exäni. Välillä kuitenkin näen hänet tympeän näköisenä papparaisena nykyään. Sanon hänelle kyllä usein että "ei se kolo komeassa haittaa", alussa puhuin paljonkin ihastumisestani, hänen silmistään yms.
Hän on nimitellyt minua kaikilla mahdollisilla haukkumasanoilla, ja tuntee kai olevansa ylempänä, seuraa niitä paljon nuorempia instabimboja ja lirkuttelee ja tykkäilee, kai se uskoo vielä saavansa parempaa kuin tämä vanha läski valas.
Niin ja suhteessa ollessa, tai tässä on off -suhteen off-vaiheessakaan en ole kyennyt muita näkemään "sillä silmällä". Hän kai on koko ajan katsellut. Hitto mä olen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kauhealta, miten joku voi olla noin ilkeä toista kohtaan. Miten jaksat tuollaista?:( olen ap ja minun ensimmäinen mieheni ei ollut komea muttei olisi tullut mieleenkään haukkua hänen ulkonäköään
Ex oli maailman seksikkäin mies, mutta ei kyllä kovinkaan komea.
No ei ole. Mutta minulle kokonaisuutena just ihan paras
En osaa sanoa nykyisen naiseni puolesta kuin sen, että omasta mielestäni olen. Todennäköisesti ex-naiseni sanoisivat samaa.
Ehkä tässä nyt hieman voi joku nähdä narsismia, mutta ei se sitä ole. Korkeintaan tervettä sellaista, vailla mitään patologista nyanssia. Olen vain aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa, johtuen varmaan siitä, että olen pitkälti naisten kouluttama. Niin, siis formaalin opetuksen kontekstissa.
Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että Orpon hallitus on todennäköisesti historian paskin.