Onko miehesi maailman komein sinun mielestä?
Minun edesmennyt mieheni oli omaan silmääni maailman komein mies. Sanoin hänelle tämän mielipiteeni, mutta hän heti kommentoi, että ei hän ole komeinta nähnytkään. Ei yhtään ymmärtänyt omaa komeuttaan, mikä oli ihmeellistä. Onko sinun miehesi kaikista komein ja oletko sanonut hänelle siitä?
Kommentit (80)
Ei, mutta maailman rakkain hän on.
On komein. Ja ihanin luonne myös! Mitä muuta voisi nainen enää toivoa?
Pitkä ja komea on, mutta ei maailman komein.
On. Ja olen sanonut. Itse sanoo olevansa vanha nääkkä. Siihen olen hänen todennut olevan sitten maailman komein vanha nääkkä.
Ei ole mutta ei todellakaan haittaa, minusta hän on silti kivan näköinen ja on sen verran kultainen ihminen etten maailman komeinta edes haluaisi.
Tuure Boelius on maailman komein mies
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boelius on maailman komein mies
No, no, Pekka! Sulla on jo mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta maailman rakkain hän on.
Ihana kommentti! <3 Minunkin harmaantunut papparaiseni on maailman rakkain. Ja sanon sen hänelle joka päivä.
Ei ole, ei edes Suomen tai kotikaupungin komein, mutta ihan mukava mies jolla on hyvät arvot ja vakaa luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei edes Suomen tai kotikaupungin komein, mutta ihan mukava mies jolla on hyvät arvot ja vakaa luonne.
No sehän on tärkeintä
On, hän on universumin komein, vastaa sataprosenttisesti miesihannettani ja sanon sen hänelle päivittäin.
On. Olen vähän huono puhumaan, mutta nuuhkin, pussailen, taputtelen, hivelen ja puristelen häntä ihan päivittäin. Alkuhuumaa on kestänyt nyt 19 vuotta.
Ei, Ralph Fiennes ei ole mieheni. Valitettavasti:(
Totta kai on. Itse ei komeuttaan huomaa, eikä sellaisia taida edes ajatella. Tämä asenne tekee miehestäni vieläkin ihanamman minun silmissäni. Mieheni on vähiten turhamainen ihminen, jonka olen koskaan tavannut, eikä vain ulkonäköseikkojen suhteen.
Minulle kyllä sanoo, että olen kaunis ja ihana. Ja toisi vaikka kuun taivaalta jos pyytäisin. Toivon, että osaan olla miehelleni yhtä hyvä kuin hän minulle.
...