Onko miehesi maailman komein sinun mielestä?
Minun edesmennyt mieheni oli omaan silmääni maailman komein mies. Sanoin hänelle tämän mielipiteeni, mutta hän heti kommentoi, että ei hän ole komeinta nähnytkään. Ei yhtään ymmärtänyt omaa komeuttaan, mikä oli ihmeellistä. Onko sinun miehesi kaikista komein ja oletko sanonut hänelle siitä?
Kommentit (80)
Mieheni on todella komea ja naiset katsovat häntä pitkään, mutta maailman komein mies hän ei ole. Kuitenkin aivan filmitähtiainesta
Vierailija kirjoitti:
miten näin monella voi olla samaan aikaan se kaikkein komein....ai niin, se taitaakin olla aika moinen pelimies
Taidetaan lukea tätä ketjua aika eri silmillä :D Minä mietin että tähän ketjuun taitaa vastata aika rakastuneita pariskuntia. Rakkaus tekee toisesta maailman kauneimman ja komeimman <3
Mä olen kaikist komein. Eivät muut vaan näe sitä
On komea mutta ei ole maailman komein.
Sitte ei oo läheskää aina silmät mustana
Etkö erota noita kahta toisistaan ?
On. Ehdottomasti. Näyttää Keith Urbanilta. Kehun hänen ulkonäköään päivittäin.
Oli yksi maailman komeimmista nuorena. Vieläkin komea.
Ei todellakaan ole.
Otin tämän miehen koska en parempaakaan saanut, ja biologinen kello tikitti sietämätöntä tahtia.
Ei ole maailman komein, mutta komea on kyllä.
En käytä sanaa komea, koska en ymmärrä sen merkitystä. Mutta mieheni on mielestäni maailman kaunein.
On maailman komein mies numero 1 ja myös muuten ihanin. Luonteeltaan ja näin.
Ihanin mies maailmassa koko paketti.
Sanon sen hänelle joka päivä <3
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta maailman rakkain hän on.
Sama täällä. Ja kyllä sitä kelpaa toki katsellakin
No mun mies on omasta mielestään kyllä ehkä komein mies. Ja nöyrin. Rahaa jakelee avuliaasti kaikille, mutta unohtaa oman perheensä. Nöyrä kun on.
No ei tietenkään ole. Miljardeja ihmisiä täällä kuitenkin.