Onko miehesi maailman komein sinun mielestä?
Minun edesmennyt mieheni oli omaan silmääni maailman komein mies. Sanoin hänelle tämän mielipiteeni, mutta hän heti kommentoi, että ei hän ole komeinta nähnytkään. Ei yhtään ymmärtänyt omaa komeuttaan, mikä oli ihmeellistä. Onko sinun miehesi kaikista komein ja oletko sanonut hänelle siitä?
Kommentit (80)
Kerran nainen asetti minut varsin epäreiluun asemaan kun tällaiselta vain muutaman naisen kanssa olleelta kysyi että kuka on heistä parhaimman näköinen. Vähän ärsyynnin kun asia ei todellakaan itselläni ollut päällimmäisenä mielessä että olenko parhaimman näköinen jos niihin naisen 10+ edelliseen mieheen vertaa, mitä en todellakaan edes uskonut olevani.
On. George Clooney tulee hyvänä kakkosena.
Ei ole maailman komein mutta karismaattisin kyllä on <3 Pelkkää komeutta pidän tosi tylsänä samalla tavalla kuin puhdasta kauneutta. Karisma on ihan jotain muuta eli huumoria, älyä, yhteensopivia kemioita jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailman komein mutta karismaattisin kyllä on <3 Pelkkää komeutta pidän tosi tylsänä samalla tavalla kuin puhdasta kauneutta. Karisma on ihan jotain muuta eli huumoria, älyä, yhteensopivia kemioita jne.
Mitä se kemia tarkoittaa?
No ei todellakaan. Vain 175 pitkäkin. Mutta, pojastamme tuli todella komea, on perinyt molempien sukujen parhaat puolet. Hän on tumma, pitkähkö (185), upeat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kemia tarkoittaa?
No sitä onkin vaikea selittää mutta sanotaan vaikka yhteensopivuutta :) Että toisen kanssa on helppo olla ja toinen tuo esille hyvät puolet itsestäsi. Jotkut väittävät aiheuttajaksi feromoneja mutta tiedä häntä mikä se tekijä lopulta on.
Ei ole. Komeus ei ollut eikä ole mulle mikään ykköskriteeri. Sen sijaan hänellä on maailman kultaisin sydän ja luonne <3
Ei tietenkään, mutta ei se haittaa.
Ei ole komein, enkä itse ole kaunein. Eikä haittaa yhtään. Valehtelua olisi sanoa noin. Komeita ja kauniita on maailma pullollaan, mutta se on vaan yks asia monen muun ohessa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa nykyisen naiseni puolesta kuin sen, että omasta mielestäni olen. Todennäköisesti ex-naiseni sanoisivat samaa.
Ehkä tässä nyt hieman voi joku nähdä narsismia, mutta ei se sitä ole. Korkeintaan tervettä sellaista, vailla mitään patologista nyanssia. Olen vain aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa, johtuen varmaan siitä, että olen pitkälti naisten kouluttama. Niin, siis formaalin opetuksen kontekstissa.
Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että Orpon hallitus on todennäköisesti historian paskin.
Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä.
No itseasiassa on hän komein mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli maailman seksikkäin mies, mutta ei kyllä kovinkaan komea.
Voisitko avata vähän, mitä tarkoitat seksikkäällä entä komealla?
En ole tuo jolta kysyit, mutta meinaatko ettei joku voi olla kuuma vaikkei olekaan mikään mallikomistus?
Kyllä hän komea oli. Oltiin samalla kurssilla, ei vielä yhdessä. Käytiin jossain tehtaassa tutustumiskäynnillä ja moni nainen katsoi kyllä pitkäännja flirttailikin hänelle. Nyt hän on jo edesmennyt.
Ei ole, hyvänen aika. Jos noin kuuma mies olisi vielä komeakin, niin sillä olisi ollut vientiä jo pinnallisempien viejien toimesta.
Kemiaa löytyy siten, että sovimme aivoistamme yhteen. Kommunikaatio ja huumori toimii ihan pienistäkin eleistä, joskus pitää käydä pidempiä keskusteluja, ei tässä kuitenkaan mitään ajatustenlukijoita olla.
Maailmassa on joku 4 miljardia miestä, joten hyvin suurella todennäköisyydellä kukaan meistä ei ole edes nähnyt maailman komeinta miestä.
miten näin monella voi olla samaan aikaan se kaikkein komein....ai niin, se taitaakin olla aika moinen pelimies
Tuskin täysin objektiivisesti katsottuna, mutta mielestäni erittäin komea ja rakkauteni tekee hänestä silmissäni maailman komeimman. Ja kyllä kerron hänelle usein.
Voisitko avata vähän, mitä tarkoitat seksikkäällä entä komealla?