Olen 19v ja raskaana, kysyttävää?
Mun mies on 28v.
Yhdessä oltu 3 vuotta.
Valmistuin viime keväänä kaksoistutkinnosta elikkä ylioppilaaksi ja merkonomiksi. Sen jälkeen oon ollut kaupassa töissä.
Puoliso on insinööri ja vakityö on.
Vauva on suunniteltu.
Kommentit (61)
Surullista. 19-vuotiaana minun mielessäni oli vain, että maailma on avoin ja olen vapaa!
Vierailija kirjoitti:
Paniko alfa vaiko joku epätoivoinen
Ei se mihes sinua siittänyt kuitenkaan
Olet siis teiniäiti. NineTEEN. Varo, ettei lapsestasi tule syrjäytynyttä/koulupudokasta/rikollista, kuten niin monista teiniäitien lapsista.
Joskus aikoinaan, olisin kysynyt että miks?
En enää. Ihan kaikki tuossa iässä - tai nuorempina lapsen tehneet ja perhettä leikkimään alkaneet - ovat eronneet.
Eli teepäs just niin kuin haluat ja tulepas kertomaan kymmenen vuoden päästä kuulumiset.
Miten aiot selvitä siitä tunteesta, kun nelikymppisenä havahdut, että nuoruus jäi elämättä?
Hienoa, että päätit hankkia lapseni nuorena niin jaksat. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että päätit hankkia lapseni nuorena niin jaksat. Onnea!
Siis lapsen.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
Paljon onnea, ap! Äläkä välitä näitten aivottomien ilkeiden ihmisten vastauksista.
Nauti raskausajasta ja lepää. Ekat kuukaudet vauvan syntymän jälkeen voi olla melko mullistavaa aikaa. Ja ihanaa, totta kai :)
Mun eka lapsi oli helppo, mutta hänellä oli muutaman viikon kestänyt koliikki. Meni onneksi aika nopeasti ohi. Kotiin kannattaa varata ennakkoon Kolicin Bifibabya, jos sunkin vauvalla on synnyttyään vatsavaivoja.
Mä aloin odottamaan esikoistani kun olin 19v. Nyt hän on jo 40v ja itsekin äiti. Niin ne vuodet vain menee kuin siivillä 👵🏻
Luin joskus suomalaisesta 28-vuotiaasta tytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Miksi joku haluaa ottaa vanhemmuuden vastuun noin nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus suomalaisesta 28-vuotiaasta tytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Mikä on isoemä? Onko se viroa?
Ei ole. Synnytin itse 18-vuotiaana sekä 10 v myöhemmin.
Pelkäätkö, että saisit bakteerivaginoosin ennen synnytystä?