Olen 19v ja raskaana, kysyttävää?
Mun mies on 28v.
Yhdessä oltu 3 vuotta.
Valmistuin viime keväänä kaksoistutkinnosta elikkä ylioppilaaksi ja merkonomiksi. Sen jälkeen oon ollut kaupassa töissä.
Puoliso on insinööri ja vakityö on.
Vauva on suunniteltu.
Kommentit (61)
Tulen kotiisi,olen poliisi,sinut on raiskattu,teetkö ilmoituksen?
Hyvä ikä saada lapsi. Voi olla kotona lapsen kanssa rauhassa muutaman vuoden, sittenkin ehtii hyvin opiskelemaan ja töihin. Ystäväni oli töissä kaupanalalla samalla kun opiskeli yliopistossa tohtoriksi saakka. Onko sinulla jo suunnitelmia pidemmälle tulevaisuuteen?
Olisit nyt jonkun tutkinnon itsellesi opiskellut ennen porsimista. Ei kiinnosta kysyä loisilta.
Mikset vastaa kysymyksiin?
Haluat vain kehuja; Oi, olet "kunnon" ihminen kun teet kuten "pitääkin"!
Ei, et ole yhtään parempi😇
Mistä näitä riittää...
Seuraavaksi kertoo, kuinka ihana mies on ja uii uiii....
Miehesi on juoppo ja jättää sinut pian toisen naisen takia.
En tiedä onko AP aito vai ei, mutta vastaukset on karua luettavaa siitä huolimatta.
E mitään kysyttävää. .Hyvä ystäväni sai lapsen 17-vuotiaana.
Mikä on ensimmäinen uutinen jonka muistat katsoneesi televisiosta?
Toivottavasti miehesi tykkää susta synnytyksen jälkeen.
Tuleeko sinusta(kin) isona tissivakoaan esittelevä pääministeri joka pörrää maailmalla jakamassa miljardeja?
kun mies lähtee, vietätkö loppuelämän tukien avulla?
Itsekkin sain esikoisen 19-vuotiaana, nyt hän on jo aikuinen ja opiskelee yliopistossa. Itse tässä välissä kävin uuden ammatin ja olin työelämässä tekemässä uraa..mutta nyt minulla on nelikymppisenä taas pikkulapset ja olen kotona. Kaikkee ehtii kun nuorena aloittaa, isäkin on pienillä sama kun esikolla eli eroakaan ei tullut vaikka moni sitä ennusti.
En valitettavasti keksi mitään kysyttävää. Provo.
Jos tämä on totta (mitä hieman epäilen) niin todellako olet seurustellut miehesi kanssa siitä lähtien kun olitte 16 ja 25? Hyi...
Itse elin elämäni parasta aikaa siinä noin 21-25v. Nuori villi sinkku ja bileviikonloput.... Meinaan kuolla masennukseen kun ajattelenkin että olisin pamahtanut paksuksi 19v. No, kukin tyylillään. Minä nautin elämästä ilman räkänokkia.
Paniko alfa vaiko joku epätoivoinen
Höpsöjä vastauksia, eikä kysymyksiä lainkaan...
Minä kysyn: luuletko, että minä, 63v vela kadun lapsettomuuttani joskus? Siis varmaan yhtä selvää kuin sinun suunniteltu lapsi oli minun suunniteltu lapsettomuus.