Elämä Venäjällä on vaikeampaa ja vaikeampaa
Näin sanoi venäläiset itse, sota alkaa tuottaa tulosta, jo ennestään huono infra rappeutuu ja kaikki kaatuu päälle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e42f3b15-3683-4d52-b472-7511e6c04b22
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä ainakin Mersulla tai Teslalla ajelen kuin jollain epämääräisellä kiinalaisella ruoskalla. Venäjällä ei edes ole mitään tuotetta mitä haluaisin vaikka ilmaiseksi saisin.
Eihän kukaan itseään edes hitusen kunnioittava ihminen täällä millään kiinalaisella romulla aja.
Santander kuittaa sinun itsekunnioituksesi?
Vierailija kirjoitti:
Joko taas Venäjältä on rahat loppu ja Putin kuollut?
Näitä on kuultu lähes jatkuvasti 😀 Ei ole puolueellista, eipä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä ainakin Mersulla tai Teslalla ajelen kuin jollain epämääräisellä kiinalaisella ruoskalla. Venäjällä ei edes ole mitään tuotetta mitä haluaisin vaikka ilmaiseksi saisin.
Minä ajelen ihan mielelläni 250e huutokaupasta ostetulla Focuksella. Auto on vain kulutushyödyke, ei oman egon jatke.
Auton näkee kaikki, kukaan ei näe missä sinä asut.
- vuokralla asuva mersukuski
Ei Tesla taas mikään kiinalaiselle pärjäävä auto ole. Youtubessa löytyy hyviä vertailuja.
Palstapyccien ruskeakielisyys Kiinan suuntaan on liikuttavan suloista. Tietenkään edes nämä eivät kuvittele, että Kiinan myötämielisyys Venäjää kohtaan kumpuaisi solidaarisuudesta tai lojaaliudesta. En väitä, että se kertoisi vain Venäjästä, kertoo se yhtä lailla kiinalaisesta ajattelumaailmastakin. Sitten jos (tai siis anteeksi, KUN) Kiina on maailman mahtavin suurvalta, niin mihin se tarvitsee Venäjää? Mitä annettavaa Venäjällä on muulle maailmalle? No...
Pyccathan ne odottavat jo kiihkeästi, että pääsevät vaihtamaan loputkin luonnonvaransa juureksiin (no, ehkä muutama oligarkki saa myös voitelua), ja kiinalaiset pääsee käärimään voitot korkean teknologian tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisillä ei enää muita autoja juuri ole saatavilla. Hienoja "kotimaisia" Lada merkkisiä autoja jotka todellisuudessa on Kiinalaisia. Lätkäisty vaan Ladan logo keulille. Surkeita rotteloita. Ei sellaisia Euroopassa kukaan edes ostaisi. Vaikka miten halvalla tänne tuotaisiin.
Länsimaiden propagandaa.
Ja venäläisten todellisuutta.
Mites palestiinalaisten elämä? Sekin on varmaan aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajelen ihan mielelläni 250e huutokaupasta ostetulla Focuksella. Auto on vain kulutushyödyke, ei oman egon jatke.
Venäjälle tämänlaisia "luksustuotteita" ei ole enää moneen vuoteen saanut viedä. Siellä pitää tyytyä vielä huonompaan.
Kananmunakin on nykyään luksustuote venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan itseään edes hitusen kunnioittava ihminen täällä millään kiinalaisella romulla aja.
Heikolla kantimilla on itsekunnioitus, jos se on automerkistä kiinni.
Putinistilla ei toki mitään itsekunnioitusta ole koskaan ollutkaan, joten ihan sama vaikka ajelee ihka oikealla turvavyöttömällä, jarruttomalla ja maalipinnattomalla kehitysmaaladalla.
Kasvoiko kikkeli nyt montakin senttiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan autoni aina uutena ja käteisellä. Sinun jäljellä oleva itsekunnioituksesi taisi kulahtaa kurkusta alas aamuisen vodkapullosi myötä? 😂
Olisikin muuten hauska ottaa viivalla Xpeng vs. Tesla. Pelkäänpä että Tesla jää toiseksi.
Vuodesta 2000 lähtien Venäjän koulujen määrä on pudonnut puoleen. Samaan aikaan kirkkojen määrä on kolminkertaistunut. Viime vuonna ensimmäistä kertaa sataan vuoteen kirkkoja on enemmän kuin kouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan autoni aina uutena ja käteisellä. Sinun jäljellä oleva itsekunnioituksesi taisi kulahtaa kurkusta alas aamuisen vodkapullosi myötä? 😂
Siis mieheni ostaa.😂
Vierailija kirjoitti:
Palstapyccien ruskeakielisyys Kiinan suuntaan on liikuttavan suloista. Tietenkään edes nämä eivät kuvittele, että Kiinan myötämielisyys Venäjää kohtaan kumpuaisi solidaarisuudesta tai lojaaliudesta. En väitä, että se kertoisi vain Venäjästä, kertoo se yhtä lailla kiinalaisesta ajattelumaailmastakin. Sitten jos (tai siis anteeksi, KUN) Kiina on maailman mahtavin suurvalta, niin mihin se tarvitsee Venäjää? Mitä annettavaa Venäjällä on muulle maailmalle? No...
Pyccathan ne odottavat jo kiihkeästi, että pääsevät vaihtamaan loputkin luonnonvaransa juureksiin (no, ehkä muutama oligarkki saa myös voitelua), ja kiinalaiset pääsee käärimään voitot korkean teknologian tuotteista.
Venäläistä optimismia. Jos kaikki menee oikein hyvin, niin ties vaikka voisimme tulevaisuudessa päästä uudeksi Etiopiaksi, kiinalaisten herrojen alusmaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläistä optimismia. Jos kaikki menee oikein hyvin, niin ties vaikka voisimme tulevaisuudessa päästä uudeksi Etiopiaksi, kiinalaisten herrojen alusmaaksi.
Maailma muuttuu, mutta orjakansan näköala pysyy samana vuosisadasta toiseen. Uudet alistajat herättävät kansan syvien rivien innostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mieheni ostaa.😂
Ai sinulla putinisti-kaappihomostelijalla on mies? Ok, ihan sama minulle.
Ainakin miljoona venäläistä on lähtenyt maasta ryssimisoperaation aloittamisen jälkeen. Melkein 90% heistä on korkeakoulutettuja ja suunnilleen sama osuus alle 35-vuotiaita. Tämäkin on omiaan vauhdittamaan venäjän vapaapudotusta entistäkin kusisemmaksi kehitysmaaksi. 😂
Tesla vs. Xpeng, kuinkahan vaan käy...
Erikoinen operaatio maksanut jo 211 miljardia dollaria eikä loppua näy! Tuolla rahalla ois varmaan saanut Moskovaan ja Pietariin vedet, låmmöt ja sähköt kaikille.
No mutta, isä putinin peukalon alla kansalaisten on hyvä rallatella kylmää kärsien. Sehän vain karasee ja kypsyttää antamaan siunausta herran terrorille.