Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppa ilmoittelee, että kevät on alkamassa. Saako nelikymppinen nainen enää miestä?

Vierailija
16.02.2024 |

Ja mistä kannattaisi lähteä etsimään? Tinderiä vierastan. Olen eronnut 6 vuotta sitten ja sen jälkeen ei ole ollut oikeastaan mitään suhteita.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten kroppa edes ilmoittelee kevään tulosta?

Vierailija
42/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa 

Vierailija
44/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Vaikka palstan mielestä naisen parasta ennen päiväys on tietysti suurin piirtein 25 ikävuoden tienoilla ja neljäkymppiset on ikäloppuja mummoja, jotka odottavat enää kuolemaa. Olen itse 41 ja miehiä olisi tarjolla pilvin pimein. Tällä hetkellä deittailen 10 vuotta nuorempaa miestä, tapasimme Tinderissä. En siis ihan toivottomana seuranhakupaikkana pidä sitäkään.

Ne nuoremmat miehet vain kokeilee "milffejä" ja lopulta jättävät sinut kun hieman tulee vielä ikää lisää ja rupsahdat. Toinen syy on se että ne miehet ei saa omaikäistä seuraa ja joutuvat tyytymään nelikymppisiin.

Ai niinkö. Mulla on 10v nuorempi mies joka olisi saanut kenet tahansa ja silti valitsi minut.

N43.

Vierailija
45/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Vaikka palstan mielestä naisen parasta ennen päiväys on tietysti suurin piirtein 25 ikävuoden tienoilla ja neljäkymppiset on ikäloppuja mummoja, jotka odottavat enää kuolemaa. Olen itse 41 ja miehiä olisi tarjolla pilvin pimein. Tällä hetkellä deittailen 10 vuotta nuorempaa miestä, tapasimme Tinderissä. En siis ihan toivottomana seuranhakupaikkana pidä sitäkään.

Ne nuoremmat miehet vain kokeilee "milffejä" ja lopulta jättävät sinut kun hieman tulee vielä ikää lisää ja rupsahdat. Toinen syy on se että ne miehet ei saa omaikäistä seuraa ja joutuvat tyytymään nelikymppisiin.

Anna näiden ikääntyneiden vanhapiikojen fantasioida täällä palstalla. Edes jotain iloa niidenkin perjantaissa. 

Vierailija
46/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, jos on pitänyt itsensä kunnossa, eli on hoikka ja nätti. Iloinen ja huumorintajuinen pitää olla myös.

Hoikka olen, mutta en mitenkään kauniilla tavalla, nättiydestä en osaa muuten sanoa. Ja mitä tarkoitat huumorintajuisella?

Ap

Öööh, ehkä sun ei kannata mennä parveketta pidemmälle jos keskustelu on noin vaikeaa.

Vierailija
47/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena on hurjin vienti miesten keskuudessa, etenkin noin 10 vuotta nuorempien miesten keskuudessa. Oi niitä aikoja! Nauti!!! 

Vierailija
48/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, jos on pitänyt itsensä kunnossa, eli on hoikka ja nätti. Iloinen ja huumorintajuinen pitää olla myös.

Hoikka olen, mutta en mitenkään kauniilla tavalla, nättiydestä en osaa muuten sanoa. Ja mitä tarkoitat huumorintajuisella?

Ap

Nyt pistit pahan. Jos et tiedä, mitä tarkoitetaan huumorintajulla, niin ehkä sinulla ei sitten ole sitä. 

Huumorintajuinen on minusta aika laaja käsite ja sillä voidaan tarkoittaa monia asioita. Mitä sinä sillä tarkoitat? Sitä että nauraa kaikelle?

Ap

Ap, laita vaan netflix pyörimään. Ei tuo saivartelu hyvää tiedä baarissa.

Vierailija
49/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää.

Ap

Olet todella vastenmielinen ihmimen kun vertaat itseäsi eläimeen. EI Ihme että olet yksin

Vierailija
50/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oholiba, hänen sisarensa, näki kaiken tämän. Mutta siitä hänen himonsa vain yltyi, ja hän ryvetti itsensä irstailuissa vielä pahemmin kuin hänen sisarensa.12. Hän himoitsi assyrialaisia, noita käskijöitä ja päälliköitä, noita upeasti pukeutuneita taistelijoita ja sotavaunujen ajajia, kaikkia noita komeita nuorukaisia.13. Minä näin, miten hänkin ryvetti itsensä - samaa tietä he kulkivat molemmat.14. Mutta hän meni haureudessaan vieläkin pitemmälle. Hän näki seinillä miehenkuvia, punavärillä piirrettyjä Kaldean miehiä.

Mutta hän oli tuonut haureutensa kaikille julki ja paljastanut kaikille häpynsä, ja niin hän kävi minulle vastenmieliseksi, niin kuin oli käynyt hänen sisarensa.19. Silti hän jatkoi entistä menoaan. Hän muisteli nuoruutensa päiviä, irstasta elämäänsä Egyptissä,20. ja hänen mielensä paloi Egyptin himokkaisiin miehiin, joilla oli elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin o

Olen aina ajatellut, että tämän tekstin kirjoittaja itse tuntui olevan vähän turhan innostunut noista assyrialaisista miehistä.

Vierailija
51/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää.

Ap

Todellakin ;) N40 lähdössä illalla baariin

Vierailija
52/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä naisena on hurjin vienti miesten keskuudessa, etenkin noin 10 vuotta nuorempien miesten keskuudessa. Oi niitä aikoja! Nauti!!! 

Kuinka? Minulla oli kysyntää riesaksi asti siinä 18-35 vuotiaana, mutta nyt 43 ikäisenä olen jo kuin ilmaa😶

Enkä ole mitenkään lihonut tms. Ikääntynyt vain. Ja ihan ikäiseltäni näytän.

Vierailija
53/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin 40v nainen, ja minulle on kyllä tähän ikään mennessä täysi mysteeri, mitä käytännössä tarkoittaa että "kroppa ilmoittelee kevään tulosta".

Varsinkin, jos se kroppa alkaa ilmoitella jo helmikuun lumisateessa. Todella mystistä.

Vierailija
54/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aina helmikuussa ilmoittelee kevään tulosta ja vielä enemmän täällä lämpimämmässä ilmastossa

Vierailija
55/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ootko joku riisitautinen

Vierailija
56/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se koskaan ole iästä kiinni, vaan kemioista, siitä kehen ihastuu. 

En käsitä, miksi aina korostetaan sitä ikää ja kuitenkin maailma on väärällään pariskuntia, joilla on isojakin ikäeroja. 

Kemiat vaan tuppaa rapisemaan kun ikää tulee lisää.

Vierailija
57/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juopoksi aletaan kun vaimo aloittaa pihtaamisen. Juoppona unohtaa että miksi aloinkaan juomaan. Baarissa ne odottaa panoa mutta ovat unohtaneet sen.

Vierailija
58/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, eri asia on kannattaako.

Vierailija
59/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huumorintajuinen" on aika laaja käsite. Toiselle se voi tarkoittaa pieruvitseille mehustelua ja toiselle älykästä sanaharkkaa. Jollekin se voi tarkoittaa sitä että sietää jatkuvaa "hauskaa" vittuilua.

Vierailija
60/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öööh, ehkä sun ei kannata mennä parveketta pidemmälle jos keskustelu on noin vaikeaa.

Voi tosiaan olla että moni mies uupuu nopeasti noin kimurantista kommunikointitavasta. Seuraa löytyy vaikka satavuotiaalle jos juttu luistaa eikä ajatusmaailma ja ulosanti pyöri liikaa oman navan ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän