Kroppa ilmoittelee, että kevät on alkamassa. Saako nelikymppinen nainen enää miestä?
Ja mistä kannattaisi lähteä etsimään? Tinderiä vierastan. Olen eronnut 6 vuotta sitten ja sen jälkeen ei ole ollut oikeastaan mitään suhteita.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ikä, vaan se miltä näytät ja millainen olet. Onhan noita isoja ikäeroja niinkin päin, että mies on huomattvasti nuorempi. Eli rtakaisee paljon muut asiat, kuin ikä. Mikä aikuisten kesken onkin outoa. Semmoset hikiukot ettii nuoria naisia, joten niiden nyt kannattaa muutenkin antaa elää siellä omassa kuplassaan
Arvasin että väkisin pitää saada miestä haukuttua.
Jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Isoäitini sai miesystävän vielä lähempänä 80-ikävuotta. Anna palaa
Isoäitisi todennäköisesti oli "suosittu" koko ikänsä eikä hänen tarvinnut kysellä palstoilla miten löytää miehen. Muuten hän ei olisi ollut isoäiti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, jos on pitänyt itsensä kunnossa, eli on hoikka ja nätti. Iloinen ja huumorintajuinen pitää olla myös.
Hoikka olen, mutta en mitenkään kauniilla tavalla, nättiydestä en osaa muuten sanoa. Ja mitä tarkoitat huumorintajuisella?
Ap
Nyt pistit pahan. Jos et tiedä, mitä tarkoitetaan huumorintajulla, niin ehkä sinulla ei sitten ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa. Vaikka palstan mielestä naisen parasta ennen päiväys on tietysti suurin piirtein 25 ikävuoden tienoilla ja neljäkymppiset on ikäloppuja mummoja, jotka odottavat enää kuolemaa. Olen itse 41 ja miehiä olisi tarjolla pilvin pimein. Tällä hetkellä deittailen 10 vuotta nuorempaa miestä, tapasimme Tinderissä. En siis ihan toivottomana seuranhakupaikkana pidä sitäkään.
Taidat olla melkoinen panolutca kun noin paljon nuorempia miehiä pyörittelet. Montako joukkopanoa olet jo kerennyt harrastamaan irstaan elämäsi aikana?
Jos ap laittaa nahkahousut ja antavaisen leopardi-paidan haluaisin häntä kun hullu puuroa.
m32
Oholiba, hänen sisarensa, näki kaiken tämän. Mutta siitä hänen himonsa vain yltyi, ja hän ryvetti itsensä irstailuissa vielä pahemmin kuin hänen sisarensa.12. Hän himoitsi assyrialaisia, noita käskijöitä ja päälliköitä, noita upeasti pukeutuneita taistelijoita ja sotavaunujen ajajia, kaikkia noita komeita nuorukaisia.13. Minä näin, miten hänkin ryvetti itsensä - samaa tietä he kulkivat molemmat.14. Mutta hän meni haureudessaan vieläkin pitemmälle. Hän näki seinillä miehenkuvia, punavärillä piirrettyjä Kaldean miehiä.
Mutta hän oli tuonut haureutensa kaikille julki ja paljastanut kaikille häpynsä, ja niin hän kävi minulle vastenmieliseksi, niin kuin oli käynyt hänen sisarensa.19. Silti hän jatkoi entistä menoaan. Hän muisteli nuoruutensa päiviä, irstasta elämäänsä Egyptissä,20. ja hänen mielensä paloi Egyptin himokkaisiin miehiin, joilla oli elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin orhi.21. "Sinä kaihosit syntistä nuoruuttasi, tuota aikaa, jolloin Egyptin miehet hivelivät nännejäsi ja likistelivät nuoria rintojasi.
-Hesekielin kirja luku 23
Vierailija kirjoitti:
Jos ap laittaa nahkahousut ja antavaisen leopardi-paidan haluaisin häntä kun hullu puuroa.
m32
Mulla vaan on tosi pienet rinnat, joten antavainen paita ei kauheasti "anna" mitään. Sori.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa. Vaikka palstan mielestä naisen parasta ennen päiväys on tietysti suurin piirtein 25 ikävuoden tienoilla ja neljäkymppiset on ikäloppuja mummoja, jotka odottavat enää kuolemaa. Olen itse 41 ja miehiä olisi tarjolla pilvin pimein. Tällä hetkellä deittailen 10 vuotta nuorempaa miestä, tapasimme Tinderissä. En siis ihan toivottomana seuranhakupaikkana pidä sitäkään.
Taidat olla melkoinen panolutca kun noin paljon nuorempia miehiä pyörittelet. Montako joukkopanoa olet jo kerennyt harrastamaan irstaan elämäsi aikana?
Sitä voit miettiä ihan omassa irstaassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m32
Mulla vaan on tosi pienet rinnat, joten antavainen paita ei kauheasti "anna" mitään. Sori.
Ap
Eipä edellä rintojen koosta mainittu mitään. Saat tämän kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoremmat miehet vain kokeilee "milffejä" ja lopulta jättävät sinut kun hieman tulee vielä ikää lisää ja rupsahdat. Toinen syy on se että ne miehet ei saa omaikäistä seuraa ja joutuvat tyytymään nelikymppisiin.
Sitä odotellessa, siihen asti aion nautiskella täysin rinnoin tämän nuoremman miehen seurasta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Eihän se koskaan ole iästä kiinni, vaan kemioista, siitä kehen ihastuu.
En käsitä, miksi aina korostetaan sitä ikää ja kuitenkin maailma on väärällään pariskuntia, joilla on isojakin ikäeroja.
Rikkailla papparaisillakin on usein 50v nuorempi tyttöystävä. Kemiat <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se koskaan ole iästä kiinni, vaan kemioista, siitä kehen ihastuu.
En käsitä, miksi aina korostetaan sitä ikää ja kuitenkin maailma on väärällään pariskuntia, joilla on isojakin ikäeroja.
Rikkailla papparaisillakin on usein 50v nuorempi tyttöystävä. Kemiat <3
Nooh, kunhan odotat vielä noin 50 vuotta, niin sitten sinäkin olet rikas papparainen ja voit saada nuoremman tyttöystävän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, jos on pitänyt itsensä kunnossa, eli on hoikka ja nätti. Iloinen ja huumorintajuinen pitää olla myös.
Hoikka olen, mutta en mitenkään kauniilla tavalla, nättiydestä en osaa muuten sanoa. Ja mitä tarkoitat huumorintajuisella?
Ap
Kiitos Ap tästä ihanasta naisten haukkumisketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m32
Ap
Haistappa ap paska tästäkin aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt pistit pahan. Jos et tiedä, mitä tarkoitetaan huumorintajulla, niin ehkä sinulla ei sitten ole sitä.
Huumorintajuinen on minusta aika laaja käsite ja sillä voidaan tarkoittaa monia asioita. Mitä sinä sillä tarkoitat? Sitä että nauraa kaikelle?
Ap
Vaimoni oli 38 vuotta, kun menimme naimisiin. En näkisi ikää ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoremmat miehet vain kokeilee "milffejä" ja lopulta jättävät sinut kun hieman tulee vielä ikää lisää ja rupsahdat. Toinen syy on se että ne miehet ei saa omaikäistä seuraa ja joutuvat tyytymään nelikymppisiin.
Mees ny imuroimaan kun äites käski jo ajat sitten.
No minä en ainakaan saanut. Toki en saanut enää kolmikymppisenäkään vaan tarjolla oli jotain sala/seksisuhdetta kaipaavia miehiä ja tuota nuorempana taas miehet ei olleet kiinnostuneita kuin irtoseksistä. Itse en ole koskaan viehättynyt tuollaisista hamesankareista ja/tai naistennaurattajista vaan enemmänkin niiden vastakohdista. Ne miehet ei sitten ole näyttäneet vihreää valoa minun aloitteilleni vaan olen saanut pakit.
Parisuhteessa olin nuorena kahdesti ja kovasti tutun oloista on, kun lukee näitä palstamiesten marinoita naisten vaativuudesta ja miehen pitää kelpuuttaa jokin alemman tason nainen ja sekin vaan pihtaa.
Miestä saat tottakai, mutta saatko sellaista miestä jollaista haluaisit on toinen kysymys.
M