Kenestähän tulee Suomen presidentti 2030...
En nimittäin usko Stubbin pääsevän toiselle kaudelle. Haavisto puolestaan saattaa olla jo lyönyt hanskat tiskiin.
Kommentit (2035)
Syyteoikeuden vanhennuttua ei kysymyksessä olevaa tapausta voida enää selvittää ja asiaan liittyviä henkilöitä on pidettävä syyttöminä.
Odotellaan viimesetkin jutut vanhenee ja raukenee uusia EI tule.
Sitten alkaa kostomurha kierros osallisille.
Tuossa vaiheessa jokainen tajuaa meni asiat pikkusen liian isolle tasolle.
Pikkusen liian vaarallinen vastustaja.
Varmaan tajusit kuolet!
Kuolet pian!
Tee itse murha!
Luet tekstin ja toimit ohjeen mukaan. Olet surkimus joka haluaa kuolla. Tee itsemurha Jo!
Pakko totella koska joku kirjoittaa nettiin. Pakko uskoa koska joku kertoo sen sinulle.
Olen sinun omatuntosi joka puhuu sinulle!
Tee itsemurha !
Tee itsemurha!
Tee itse murha!
Sinun on pakko totella!
Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa.
Henkisen kontrollin rakentaminen voidaan jakaa kolmiportaiseen vaiheisiin. Kukin porras edustaa yhtä aivopesun keskeisintä osatekijää. Sulattamista, muokkaamista ja vakiinnuttamista.
Sulattaminen
Uhrin vanha minä nujerretaan heikentämällä hänen puolustuskykynsä esimerkiksi valvottamalla tai syöttämällä hänelle jatkuvasti tunteisiin vaikuttavaa materiaalia. Kaksoissidosilmausten käyttö on tällöin olennainen osa prosessia. Lopulta uhri antaa periksi ja sopeutuu oppeihin.
Muuttaminen
Uhrille syötetään uusi käsitys itsestä ja uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sulattamisvaiheen tekniikat ovat edelleen käytössä. Ulkopuolisesta maailmasta annetaan huono kuva, kultin yhteisöä väitetään paremmaksi paikaksi. Kultin oppeja paljastetaan sitä mukaa, kun uhri niitä hyväksyy. Kielteisesti suhtautuvia saatetaan erottaa kultista.
Uudelleen jäädyttäminen
Uusi minä vakiinnutetaan. Entisen elämän hyviä puolia vähätellään. Mikäli vanhat kiinnostuksen kohteet ja erityistaidot ovat kultin kannalta haitallisia, ne hylätään. Ryhmä on uhrin uusi perhe. Jäsen saattaa joutua luovuttamaan omaisuutensa kultille, jolloin pois lähteminen on sekä psyykkisesti että taloudellisesti vaikeaa.
Olet mielisairas!
Olet potilas!
Olet vanki!
Olet yhteiskuntakelvoton!
Olet tutkintavanki!
Olet varaton!
Olen kouluttamaton!
Olet alaluokkaa!
Olet alkoholisti!
Olet huumeongelmainen!
NYT kaivan heikkoutesi.
Lyhyt, lihava.
Heikko, itkupilli.
Alistettava, alistettu.
Pieni penis joka ei seiso.
Pieni jalka.
Heikko itsetunto.
Ei kunnollista ammattia.
Kehitysvammainen.
Aivovammainen.
Impulsiivinen tollo.
Joko kolahti kunnolla!
Etsin jokaisen heikkoutesi ja isken aina vaan kovempaa. Kunnes murrut.
Sinua otetaan anaaliin toistuvasti alistettu anaaliorja!
Murran jokaisen wannabe koviksen ja raiskaan peppuun. Peppupojut. Anaali orjat.
Sut hakataan ja raiskataan kuin naista!
Miehen tiputtaminen naisen tasolle pahin rangaistus!
Nuorten poikien raiskaajahomo pedofiili poliisi!
Tuon takia poliisi alinpana vankila maailmassa!
Stubbi on toivottavasti toisen kauden. Sitten joko Häkkänen, Kaikkonen tai Valtonen.
Kaikki on aina varoiteltu varo pedofiilipoliisi pakua. Ajaa kaksi alkoholisti moniongelmaista pedofiiliraiskaaja poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Etsin jokaisen heikkoutesi ja isken aina vaan kovempaa. Kunnes murrut.
Imehän Jonne ES:ää ja mene sitten nukkumaan.
Stubb on sen verran perso huomiolle ja noille isoille estradeille, että kyllä hän varmaan jatkaa valitsemallaan tiellä. Itse voisin kyllä äänestää jotain toistakin. En pidä Stubbia mitenkään kovin älykkäänä. Karismaa hänellä on.