Sanna Kiiski muutti vuosi sitten ulkomaille, Suomeen jäi kolme alaikäistä lasta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7acb7dcd-d90d-4a7c-894c-e5c5d3…
Noinkin sitten voi tehdä. Sysätä vastuun arjesta toiselle vanhemmalle ja itse muuttaa ulkomaille.
Kommentit (78)
Moni mieshän noin tekee jo. Ei tartte edes muuttaa ulkomaille. Ja aina on myös naiset osannut. Oma (biologinen)mummo jätti lapset lasten isälle ja häipyi. Oli löytänyt vissiin paremman.
Eihän hän pysty vastaamaan omastakaan elämästään, parempi lapsille että isä ottaa vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Moni mieshän noin tekee jo. Ei tartte edes muuttaa ulkomaille. Ja aina on myös naiset osannut. Oma (biologinen)mummo jätti lapset lasten isälle ja häipyi. Oli löytänyt vissiin paremman.
Naiset todella harvoin jättävät alaikäiset lapsensa.
Millä rahalla majailee ulkomailla? Meinasiko maksaa velkojaan?
Kai sitä ulkomaillakin maksetaan työttömyystuet yms.
Ei tuosta ole kenenkään huoltajaksi.
Miksi tehdä lapsia ollenkaan, jos pää on alunperinkin ollut tuossa kunnossa? Sitten sössii itse asiansa Suomessa ja jättää kolme alaikäistä lasta toiselle vanhemmalle ja pakenee ulkomaille. En voi sietää tällaista vastuuttomuutta, että ei edes omia lapsia hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla majailee ulkomailla? Meinasiko maksaa velkojaan?
Kai se on eläkkeellä.
Just joo. Oli minunkin äiti alkoholisti ja vanhempani erosivat. En silti ole tehnyt petoksia ja huiijannut ihmisiä kuten tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä lapsia ollenkaan, jos pää on alunperinkin ollut tuossa kunnossa? Sitten sössii itse asiansa Suomessa ja jättää kolme alaikäistä lasta toiselle vanhemmalle ja pakenee ulkomaille. En voi sietää tällaista vastuuttomuutta, että ei edes omia lapsia hoideta.
Taitaa olla vaan sellainen ihminen, joka syyttelee aina muita, ihan sama mistä ongelmasta on kyse. Aina löytyy selitykset ja bussin alle heitetään oma sukukin.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Oli minunkin äiti alkoholisti ja vanhempani erosivat. En silti ole tehnyt petoksia ja huiijannut ihmisiä kuten tuo nainen.
Varasti isältään rahaa kymppitonnien edestä ja nyt kirjoittaa paljastuskirjan missä haukkuu isäänsä. Aivan hävytön ihminen.
Eikö hän ole vankilassa? Kai noista rikoksista joku tuomio tuli?
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei jaksa uutisoida noista miehistä erikseen, mutta kun sen tekee nainen, niin on niiiin paljon kamalampaa.
Onhan se lasten kannalta parempi että lapset ovat täyspäisen isän kanssa kuin epävakaan ja ajoittan sekopäisen äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasti isältään rahaa kymppitonnien edestä ja nyt kirjoittaa paljastuskirjan missä haukkuu isäänsä. Aivan hävytön ihminen.
Jouduin lastenkotiin kun äiti juopotteli. 40 vuotiaana tapasin isän sitten ekan kerran 35 vuoteen ja isä kauhisteli eikä ollut tiennyt että olin joutunut lastenkotiin . Isäni antoi minulle 150000 euroa rahaa sitten koska kuuli että olen työtön.
Vastuuton ihminen, hävettää myöntää että olen hänelle sukua.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei tee. Normaalit miehet ottavat vastuun lapsistaan.
Miksi edes avautuu tästä iltapäivälehteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes avautuu tästä iltapäivälehteen?
Hänestä on tehty omaelämäkerta.
Miksei ihmiset ota vastuuta tekemisistään?