4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät
Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8
Kommentit (737)
En tiedä itkeäkö vaino nauraa kun kuvitellaan, että nämä jätetään kokonaan tuomitsematta.
Vierailija kirjoitti: mä luulin että oikeusjärjestelmä toimii mut nyt en oo enää varma
Mikä tapahtumassa sinusta osoittaa, ettei oikeusjärjestelmä toimi? Jos laissa on määritelty miten tutkintavankeus toimii ja milloin epäilty tulee tutkintavankeudesta vapauttaa, niin eikö oikeusjärjestelmä toimi jos mennään lakien mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä
Vinkattu poliisille.
Ja sun ansiosta oikeiden rikosten tutkinta viivästyy. Hienoa, keksit elämällesi tarkoituksen: kuluttaa lisää yhteisiä varoja. 🤮
Turpa kii 👵🏻huora!
Tein juuri rikosilmoituksen tästä. Solvasit kunniaani julkisesti haukkumalla minua. Sori siitä.
Hassua, kenen kunniaa solvattu ja kuka? Anonyymi vs anonyymi?
Mutta justhan väitit vinkanneesi tapauksessa, jossa anonyymi kutsuu anonyymeja rikollisia murhaaj
Mr. Anonyymin loukkaus
Vierailija kirjoitti: Tosi pettyny tähän päätökseen
Mihin päätökseen?
Tällä logiikalla murha ja tappo pitää poistaa rikosnimikkeinä. Kaikki teot voidaan selittää sillä, että suuttuu niin kovasti, että tekee jotain äkkipikaista. Eihän koskaan voida todistaa aukottomasti sitä, että lopullinen tarkoitus oli tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä maasta löytyy ihmisiä, jotka ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja kiduttavat nuo luuserit hengiltä pitkään ja hartaasti. Arvostaisin tätä suuresti.
Kannatat myös ilmeisesti sitä, että poliisit pahoinpitely ihmisiä jotka he kokevat luusereiksi. Tai että oikeus tuomitsee ihmisiä ihan oman fiiliksen mukaan.
Kannatan sitä, että lapsen kiduttajat kidutetaan hengiltä. Tätä ei virkavalta tee, joten hyvä kun ovat vapaalla kuukauden. Luotan, että alamaailma hoitaa homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me osataan lukea mutta ei mene oikeustajuun tämäkään tapaus. Taas kerran oikeuslaitos näyttää mu-natto-muutensa ja rikollisten hyysäys jatkuu. Häpeä.
Oikeuslaitos toimii lakien mukaan. Jos laki sanoo että tutkintavankeudesta tulee vapauttaa tiettyjen kriteerien mukaan vapaalle odottamaan varsinaista oikeudenkäyntiä niin oikeuslaitoksen on pakko toimia niin.
No sittenhän kaikki on hyvin!
Vai olisiko laki sitten jotenkin, ihan hiukkasen, pielessä?
Ja tokihan nämä yhteiskuntaamme mädättävät oikeusoppineet haluvat säilyttää nykyisen tilan.
Ei voi olla totta että tällanen on mahollista
mä olin luottanu että oikeus voittaa mut nyt ei voittanu
Kun pienet tuomiot on annettu niin syyttäjä valittakoon heti hoviin. Pikkupoika ansaitsee edes oikeutta kuolemansa jälkeen.
Kun pienet tuomiot on annettu niin syyttäjä valittakoon heti hoviin. Pikkupoika ansaitsee edes oikeutta kuolemansa jälkeen.
Ei kukaan nyt voi niin tyhmä olla että jotain kunnianloukkaushässäkkää jostain anonyymipalstalta alkaa väsäämään :D :D
Taattua iltapaskaa. Milloin jyrähtää ukkonen, milloin joku "asiantuntija"... Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä, jotka täällä puolustelee hommaa ja kirjoittelee typeriä. On kyllä laadukasta sakkia täällä Suomessa, joilla on valitettavasti pääsy Internetiin
Te lynkkaajat olette maailman syöpä.
Vierailija kirjoitti: kuka oikeesti päättää näistä asioista?
Geneven sopimus. Siitä on välittömästi erottava? Kyllä Suomen pitää saada kiduttaa vankejaan millä tavalla tahtovat, kun muutkin kuitenkin niin tekevät. Ei jossain Genevessä saa päättää siitä miten Suomessa vankeja kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vauva käyttäjien keskiälykkyys on n. 70 ja koulutus peruskoulun ja amiksen väliltä
Kiva kun kerroit oman taustaksi, sen kyllä huomaa
mä en ymmärrä mitä ne oikeesti ajattelee
Minä toimin lakien mukaan, tämä rikollinen ei