Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät

Vierailija
15.02.2024 |

Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8

Kommentit (737)

Vierailija
101/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: miks meil ees o rikoslakei, jos ei niit noudateta?

Eiköhän tutkintavankeudesta säädetä laissa. 

Minä toimin lakien mukaan, tämä rikollinen ei

Vierailija
102/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkeäkö vaino nauraa kun kuvitellaan, että nämä jätetään kokonaan tuomitsematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä järjestelmä

Vierailija
104/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: mä luulin että oikeusjärjestelmä toimii mut nyt en oo enää varma

Mikä tapahtumassa sinusta osoittaa, ettei oikeusjärjestelmä toimi? Jos laissa on määritelty miten tutkintavankeus toimii ja milloin epäilty tulee tutkintavankeudesta vapauttaa, niin eikö oikeusjärjestelmä toimi jos mennään lakien mukaan?

Vierailija
105/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä

Vinkattu poliisille. 

Ja sun ansiosta oikeiden rikosten tutkinta viivästyy. Hienoa, keksit elämällesi tarkoituksen: kuluttaa lisää yhteisiä varoja. 🤮

Turpa kii 👵🏻huora!

Tein juuri rikosilmoituksen tästä. Solvasit kunniaani julkisesti haukkumalla minua. Sori siitä.

Hassua, kenen kunniaa solvattu ja kuka? Anonyymi vs anonyymi?

Mutta justhan väitit vinkanneesi tapauksessa, jossa anonyymi kutsuu anonyymeja rikollisia murhaaj

Mr. Anonyymin loukkaus

Vierailija
106/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tosi pettyny tähän päätökseen

Mihin päätökseen? 

Vierailija
107/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä vituttaa

Vierailija
108/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla murha ja tappo pitää poistaa rikosnimikkeinä. Kaikki teot voidaan selittää sillä, että suuttuu niin kovasti, että tekee jotain äkkipikaista. Eihän koskaan voida todistaa aukottomasti sitä, että lopullinen tarkoitus oli tappaa.

Vierailija
109/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tästä maasta löytyy ihmisiä, jotka ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja kiduttavat nuo luuserit hengiltä pitkään ja hartaasti. Arvostaisin tätä suuresti.

Kannatat myös ilmeisesti sitä, että poliisit pahoinpitely ihmisiä jotka he kokevat luusereiksi. Tai että oikeus tuomitsee ihmisiä ihan oman fiiliksen mukaan. 

Kannatan sitä, että lapsen kiduttajat kidutetaan hengiltä. Tätä ei virkavalta tee, joten hyvä kun ovat vapaalla kuukauden. Luotan, että alamaailma hoitaa homman kotiin.

Vierailija
110/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me osataan lukea mutta ei mene oikeustajuun tämäkään tapaus. Taas kerran oikeuslaitos näyttää mu-natto-muutensa ja rikollisten hyysäys jatkuu. Häpeä.

Oikeuslaitos toimii lakien mukaan. Jos laki sanoo että tutkintavankeudesta tulee vapauttaa tiettyjen kriteerien mukaan vapaalle odottamaan varsinaista oikeudenkäyntiä niin oikeuslaitoksen on pakko toimia niin. 

No sittenhän kaikki on hyvin!

Vai olisiko laki sitten jotenkin, ihan hiukkasen, pielessä?

Ja tokihan nämä yhteiskuntaamme mädättävät oikeusoppineet haluvat säilyttää nykyisen tilan.

Vierailija
111/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että tällanen on mahollista

Vierailija
112/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin luottanu että oikeus voittaa mut nyt ei voittanu

Vierailija
113/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienet tuomiot on annettu niin syyttäjä valittakoon heti hoviin. Pikkupoika ansaitsee edes oikeutta kuolemansa jälkeen.

Vierailija
114/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienet tuomiot on annettu niin syyttäjä valittakoon heti hoviin. Pikkupoika ansaitsee edes oikeutta kuolemansa jälkeen.

Vierailija
115/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nyt voi niin tyhmä olla että jotain kunnianloukkaushässäkkää jostain anonyymipalstalta alkaa väsäämään :D :D

Vierailija
116/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua iltapaskaa. Milloin jyrähtää ukkonen, milloin joku "asiantuntija"... Go figure.

Vierailija
117/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä, jotka täällä puolustelee hommaa ja kirjoittelee typeriä. On kyllä laadukasta sakkia täällä Suomessa, joilla on valitettavasti pääsy Internetiin

Te lynkkaajat olette maailman syöpä. 

Vierailija
118/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: kuka oikeesti päättää näistä asioista?

Geneven sopimus. Siitä on välittömästi erottava? Kyllä Suomen pitää saada kiduttaa vankejaan millä tavalla tahtovat, kun muutkin kuitenkin niin tekevät. Ei jossain Genevessä saa päättää siitä miten Suomessa vankeja kohdellaan.

Vierailija
119/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva käyttäjien keskiälykkyys on n. 70 ja koulutus peruskoulun ja amiksen väliltä

Kiva kun kerroit oman taustaksi, sen kyllä huomaa 

Vierailija
120/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä mitä ne oikeesti ajattelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän