Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät

Vierailija
15.02.2024 |

Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8

Kommentit (737)

Vierailija
61/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen ällistynyt ja vihainen. ämä lähettää väärän viestin yhteiskunnalle että rikolliset voivat tehdämitä haluavat ilman seuraamuksia.

Vapautettu tuomiota odottamaan on siis mielestäsi ilman seurauksia? Luetunymmärtäminen taas hakusessa, voit aloittaa vaikka sieltä alakoulun aapisesta jossa tavuviivat mukana.

Miksi murhaaja saa kävellä vapaalla. Lue ite uudelle

Koska ennen tuomiota hän on murhasta syytetty. Jokainen syytettyhän ei tule syylliseksi todetuksi.

Vierailija
62/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä, jotka täällä puolustelee hommaa ja kirjoittelee typeriä. On kyllä laadukasta sakkia täällä Suomessa, joilla on valitettavasti pääsy Internetiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen signaali tällä annetaan?

Että on ihan ok vaikkakin vähän noloa lapsenhoitoa?

Lapsi oli jo aiemmin huostaanotettu! 

Ekstrarangaistus pitäisi antaa jo sen perusteella, että oli pitkäkestoisesta laiminlyönnistä kyse. Lapsen kuolemaa edeltäneet tapahtumat ovat aivan järkyttävät ja lapsen kokema kipu ja kauhu hirvittäviä. Tästä ei saa päästää tekijöitä vähällä. 

Vierailija
64/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut oikeudelle että uskalsivat taas kerran tehdä lakiin perustuvan oikean päätöksen välittämättä 80äo kallujen ölinästä. Jälleen kerran yksi todiste siitä että Suomen oikeusjärjestelmä todella toimii ja on riippumaton.

Oletko joku noiden lapsen rakastajien omainen?

Vierailija
65/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä

Vinkattu poliisille. 

Ja sun ansiosta oikeiden rikosten tutkinta viivästyy. Hienoa, keksit elämällesi tarkoituksen: kuluttaa lisää yhteisiä varoja. 🤮

Turpa kii 👵🏻huora!

Tein juuri rikosilmoituksen tästä. Solvasit kunniaani julkisesti haukkumalla minua. Sori siitä.

Vierailija
66/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks rikollinen sai vaa lähtee ?

Vierailija
67/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYKÄÄ IHMEESSÄ TERVEHTIMÄSSÄ NÄITÄ JOENSUUN "SANKAREITA".

VIEKÄÄ VAIKKA KIMPPU RUUSUJA HEILLE, SILLÄ HE OVAT VARMASTI

YKSINÄISIÄ...VAROKAA, RUUSUJEN PIIKIT ON TODELLA PISTÄVIÄ...!!!!

HAHAH!

Vierailija
68/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks meil ees o rikoslakei, jos ei niit noudateta?

Vierailija
69/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, et rikolline vaa hupsis päästettiin!

Vierailija
70/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut oikeudelle että uskalsivat taas kerran tehdä lakiin perustuvan oikean päätöksen välittämättä 80äo kallujen ölinästä. Jälleen kerran yksi todiste siitä että Suomen oikeusjärjestelmä todella toimii ja on riippumaton.

Oletko joku noiden lapsen rakastajien omainen?

Lakia kunnioittava tavis vaan

Vierailija
71/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me osataan lukea mutta ei mene oikeustajuun tämäkään tapaus. Taas kerran oikeuslaitos näyttää mu-natto-muutensa ja rikollisten hyysäys jatkuu. Häpeä.

Vierailija
72/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei oikeus voi toimia tunnepohjalta, vaan lakien. Sitä näköjään tässä ei monet käsitä.

Vierailija
73/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä saavat vastata vapaalta  kun aikuisen murhanneita pidetään vankeudessa?

Onko tutkintavankeuden tarkoitus, estää syytetyn karkaaminen maasta tai tutkinnan haittaaminen? Toisaalta mahdollisen tuomion pituus vaikuttanee asiaan, kun tutkintavankeudessa istuttu aika ymmärtääkseni lasketaan osaksi tuomiota.

Vierailija
74/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kui toi järjestelmä voi olla noi perseest?

Vierailija
75/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tekijöiden M*usa Rissan*n ja S*bastian Halon*n kuvat löytyy netistä.

Vierailija
76/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä, jotka täällä puolustelee hommaa ja kirjoittelee typeriä. On kyllä laadukasta sakkia täällä Suomessa, joilla on valitettavasti pääsy Internetiin

Mikä sinusta on tutkintavankeuden tarkoitus?

Vierailija
77/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku vitsi? ei ainaka hauskaa

Vierailija
78/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä

Vinkattu poliisille. 

Höpö höpö. Sä mitään vinkannut. Lapsen puolustaminen ja väkivallan kostaminen on yksi vahvimmista ja primitiivisistä ihmisen tuntemuksista. Jos emme suojelisi ja puolustaisi lapsiamme kuolemaan asti olisimme kuolleet sukupuuttoon jo miljoonia vuosia sitten. Samaa tekee muutkin eläimet.

Ok, ketkä muut haluat 👵🏻murhata?

Vierailija
79/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkattu poliisille. 

Ja sun ansiosta oikeiden rikosten tutkinta viivästyy. Hienoa, keksit elämällesi tarkoituksen: kuluttaa lisää yhteisiä varoja. 🤮

Turpa kii 👵🏻huora!

Ai itse isäpuoli siellä. 

Vierailija
80/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mä yleens luotin oikeusjärjestelmään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän