4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät
Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8
Kommentit (737)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tulevat saamaan korkeimman mahdollisen rangaistuksen!!! Oikeus voittaa, se ei silti tuo lasta enää takaisin. Nyt tuo lapsi voisi olla jo jossain turvallisessa, huolehtivassa kodissa, leikkimässä 4-vuotiaan leikkejä ja nukkumassa onnellisia unia pehmo kainalossa.
EiVITTUmitä lässytystä.
Ei voi olla totta että tällanen on mahollista
mä olin luottanu että oikeus voittaa mut nyt ei voittanu
mä en ymmärrä mitä ne oikeesti ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva käyttäjien keskiälykkyys on n. 70 ja koulutus peruskoulun ja amiksen väliltä
Ei nuo punaisenlehdistön esim facebookin kommentti kentissä yhtään sen viisaampia ole.😂
Suurin osa meuhkaa, että nuo selvisi ilman tuomiota.
Kaikki pitäis passittaa lukuleirille
Vierailija kirjoitti:
nyt kyllä vituttaa
osaatko lukea
Suomen oikeuslaitos on täynnä kipeitä tuomareita, koska kyllä sellainen pykälä löytyy, ettei noita kahta huumehörhöä ja tappajaa olisi pitänyt päästää tutkintavankeudesta ulos odottelemaan vapaudessa tuomioitaan.
Miks meidän pitää sietää tällasta?
Stubb armahtaa ne vuoden päästä.
Toivottavasti noiden kahden uniin tulee tappamansa poikansa kummittelemaan jokaikinen yö sellaisin kauhu-unikuvin, että sekoavat lopullisesti ja tekevät lopun itsestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Stubb armahtaa ne vuoden päästä.
Koko kamsan pressa, myös rikollisten
Vierailija kirjoitti: mä olin luottanu että oikeus voittaa mut nyt ei voittanu
Ehkä se vielä voittaa. Lähti syytteeseen murhana, mutta voi tulla ulos silti pitkänä tuomiona, vaikka ei sillä nimikkeellä. Kansan suussa ovat varmasti ikuisesti murhaajia alkuperäisen syytekirjelmän mukaan, oli lopullinen tuomio minkälainen päänsilitys tahansa. Nythän päätettiin vaan siitä, että saavat vastata vapaalta. En minäkään sitä ymmärrä, mutta näin se nyt tässä tekijöitä hyysäävässä maassa menee.
Vierailija kirjoitti: mä en hyväksy tätä
Hui 😆🤣😁
Ei nuo punaisenlehdistön esim facebookin kommentti kentissä yhtään sen viisaampia ole.😂
Suurin osa meuhkaa, että nuo selvisi ilman tuomiota.