Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen piikittelee koko ajan toisten ulkonäöstä?

Vierailija
15.07.2025 |

Kaveriporukkaan kuuluu yksi tällainen. Koko ajan heittää jotenkin pientä piikkiä muiden ulkonäöstä. Mikä tämmöistä ihmistä vaivaa? Tulee mieleen että hän ei ole omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, miksi muuten pitäisi yrittää lykätä muita? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkisesti vajaa. 

Vierailija
2/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika olla entinen kaveri? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla piikittelee?

Vierailija
4/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On henkisesti vajaa. 

Tämä.

Vierailija
5/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika olla entinen kaveri? 

Tätä olen alkanut miettiä. Ap

Vierailija
6/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse on epävarma, ehkä kateellinen, niin on pakko piikittää muita. Minullakin yksi "kaveri", joka hauskuuttaa itseään sillä, että "arvailee" tai "muistelee" ihmisten olevan 10 vuotta vanhempia kuin todellisuudessa ovat. Siis ei ketä tahansa, vaan samassa pöytäseurueessa tai illanvietossa olevia. Todella moukkamaista. 

Vierailija
7/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä ihminen

Vierailija
8/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän itse on epävarma, ehkä kateellinen, niin on pakko piikittää muita. Minullakin yksi "kaveri", joka hauskuuttaa itseään sillä, että "arvailee" tai "muistelee" ihmisten olevan 10 vuotta vanhempia kuin todellisuudessa ovat. Siis ei ketä tahansa, vaan samassa pöytäseurueessa tai illanvietossa olevia. Todella moukkamaista. 

Kuulostaa hirveältä tyypiltä. 

Vierailija
9/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa. Johtaja.

Vierailija
10/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa. Johtaja.

Ai kuka? Minusta tuollainen piikittelijä on ressukka 

Vierailija
11/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, ja olen kuullut vain kerran kenenkään huomauttavan toiselle tämän ulkonäöstä.

Vierailija
13/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeinen ja varsinkin ilkeä. Hermostuisin tuollaiseen, sanoisin ja varmaan välit menisi siinä, voi harmien harmi.

Vierailija
14/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ressukoita on tämä maa pullollaan. Joka paikassa kommentoidaan kuin leikki-ikäinen toisten ulkonäköä. Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän ja tietävän paremmin. Vaa  ei kaikki on niin kuin ekaa kertaa elämässä nähtäisiin esim ylipainoinoinen, vinohampainen tms ihminen. 

Vierailija
15/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä kusipää ihminen jota myös narsiteiksikin kutsutaan saa tyydytystä kun pahoittaa toisten mielen se vaan piiloitetaan huumorin varjolla piikittelyyn vaikka narsismia on olen muuten psykologi ammatilta työskentelen tälläisten parissa 

Vierailija
16/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan huono itsetunto. Yrittää tuolla "nostaa" itsensä teidän muiden yläpuolelle alentamalla teidät muut. Luultavasti myös kateellinen teille muille. 

Joko ei kannata välittää, tai sitten iskeä takaisin samalla mitalla.

Ihminen, jolla on narsistisia piirteitä toimii noin.

Vierailija
17/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee epävarmuutta omasta ulkonäöstään ja haluaa, että muutkin on epävarmoja omastaan, purkaa siten omaa pahaa oloaan. Onnellinen/henkisesti tasapainoinen ihminen ei käyttäydy noin.

Vierailija
18/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen, ja olen kuullut vain kerran kenenkään huomauttavan toiselle tämän ulkonäöstä.

Hyvä niin, liikut selvästi fiksuissa piireissä.

Vierailija
19/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ressukoita on tämä maa pullollaan. Joka paikassa kommentoidaan kuin leikki-ikäinen toisten ulkonäköä. Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän ja tietävän paremmin. Vaa  ei kaikki on niin kuin ekaa kertaa elämässä nähtäisiin esim ylipainoinoinen, vinohampainen tms ihminen. 

Yleensä nämä muiden kommentoijat eivät ole itse edes hääppöisen näköisiä (ei sillä että kauniinkaan olisi ok kommentoida muita).

Vierailija
20/27 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ollaan kuin olisi suurikin ihmetyksen aihe, että ihmiset ovat eri näköisiä piirteiltään