Minkälainen ihminen piikittelee koko ajan toisten ulkonäöstä?
Kaveriporukkaan kuuluu yksi tällainen. Koko ajan heittää jotenkin pientä piikkiä muiden ulkonäöstä. Mikä tämmöistä ihmistä vaivaa? Tulee mieleen että hän ei ole omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, miksi muuten pitäisi yrittää lykätä muita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
On henkisesti vajaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika olla entinen kaveri?
Tätä olen alkanut miettiä. Ap
Hän itse on epävarma, ehkä kateellinen, niin on pakko piikittää muita. Minullakin yksi "kaveri", joka hauskuuttaa itseään sillä, että "arvailee" tai "muistelee" ihmisten olevan 10 vuotta vanhempia kuin todellisuudessa ovat. Siis ei ketä tahansa, vaan samassa pöytäseurueessa tai illanvietossa olevia. Todella moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Hän itse on epävarma, ehkä kateellinen, niin on pakko piikittää muita. Minullakin yksi "kaveri", joka hauskuuttaa itseään sillä, että "arvailee" tai "muistelee" ihmisten olevan 10 vuotta vanhempia kuin todellisuudessa ovat. Siis ei ketä tahansa, vaan samassa pöytäseurueessa tai illanvietossa olevia. Todella moukkamaista.
Kuulostaa hirveältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Alfa. Johtaja.
Ai kuka? Minusta tuollainen piikittelijä on ressukka
Olen keski-ikäinen, ja olen kuullut vain kerran kenenkään huomauttavan toiselle tämän ulkonäöstä.
Ulkonäkökeskeinen ja varsinkin ilkeä. Hermostuisin tuollaiseen, sanoisin ja varmaan välit menisi siinä, voi harmien harmi.
Tuollaisia ressukoita on tämä maa pullollaan. Joka paikassa kommentoidaan kuin leikki-ikäinen toisten ulkonäköä. Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän ja tietävän paremmin. Vaa ei kaikki on niin kuin ekaa kertaa elämässä nähtäisiin esim ylipainoinoinen, vinohampainen tms ihminen.
Ilkeä kusipää ihminen jota myös narsiteiksikin kutsutaan saa tyydytystä kun pahoittaa toisten mielen se vaan piiloitetaan huumorin varjolla piikittelyyn vaikka narsismia on olen muuten psykologi ammatilta työskentelen tälläisten parissa
Pohjimmiltaan huono itsetunto. Yrittää tuolla "nostaa" itsensä teidän muiden yläpuolelle alentamalla teidät muut. Luultavasti myös kateellinen teille muille.
Joko ei kannata välittää, tai sitten iskeä takaisin samalla mitalla.
Ihminen, jolla on narsistisia piirteitä toimii noin.
Tuntee epävarmuutta omasta ulkonäöstään ja haluaa, että muutkin on epävarmoja omastaan, purkaa siten omaa pahaa oloaan. Onnellinen/henkisesti tasapainoinen ihminen ei käyttäydy noin.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen, ja olen kuullut vain kerran kenenkään huomauttavan toiselle tämän ulkonäöstä.
Hyvä niin, liikut selvästi fiksuissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ressukoita on tämä maa pullollaan. Joka paikassa kommentoidaan kuin leikki-ikäinen toisten ulkonäköä. Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän ja tietävän paremmin. Vaa ei kaikki on niin kuin ekaa kertaa elämässä nähtäisiin esim ylipainoinoinen, vinohampainen tms ihminen.
Yleensä nämä muiden kommentoijat eivät ole itse edes hääppöisen näköisiä (ei sillä että kauniinkaan olisi ok kommentoida muita).
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ollaan kuin olisi suurikin ihmetyksen aihe, että ihmiset ovat eri näköisiä piirteiltään
On henkisesti vajaa.