Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaan lapsen surmasta syytetyt vapautettiin, kansa raivostui Asiantuntijat jyrähtävät

Vierailija
15.02.2024 |

Käräjäoikeus vapautti Joensuun lapsisurmasta syytetyt vanhemmat. Rikosoikeuden asiantuntijat kertovat, mitä päätöksen taustalla on.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/5e6e5caa-d669-4326-a7c6-76a02ca4d9c8

Kommentit (737)

Vierailija
21/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä

Vinkattu poliisille. 

Vierailija
22/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä paskaa. Onneksi tavan kansalla on vielä oikeustajua, mutta sekin pyritään vaientamaan lakiasiantuntijoiden toimesta uhkailemalla kunnianloukkaussyytteillä. Ihme hyysäämistä tekijöitä kohtaan!

Miksi sinusta heitä olisi pitänyt säilyttää tutkintavankeudessa? Mikä on tutkintavankeuden merkitys? Ennen oikeuden tuomita ihminen on kuitenkin syytön ja ellei ole riski pakenemisesta tai tutkinnan haittaamisesta, niin eikö useimmat syytetyt ole vapaalla ennen tuomiotaan.

Se lapsi ei ole päässyt vapaalle kiduttajiltaan, joten miksi ihmishengen riistäneen pitäisi päästä? Tätä en ymmärrä. Laki on mätä, jos tämä on jotenkin jonkun mielestä oikeudenmukaista

Vierailija
24/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä saavat vastata vapaalta  kun aikuisen murhanneita pidetään vankeudessa?

Vierailija
25/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raivoissani siitä että tällainen vaarallinen rikollinen päästetään vapaaksi.

Vierailija
26/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Suomessa ei lynkata kuten 30-luvun Jenkeissä. 

paitsi, jos käytät pesukarhukuvioista kravattia tai siteeraat raamattua 

Vierailija
27/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän hupaisaa olisi että kaikki jotka ei sympatiseeraa  niin heille napsahtaa tuomiot ja häkki heilahtaisi , oikein oikeusvaltioiden oikeusvaltio . Mutta sitähän tää on , rikokset on hyväksyttäviä selityksineen ja ymmärryksineen ja rangaistukset on menneen talveen lumia , nyt paapotaan ja ymmärretään ja huolehditaan mukavuuksista.Jopa pienemmät ns. tuomiot jos on moninkertainen tekijä eli paljous alennus ja neuvottelu mahdollisuukset  , ilmeisesti paremmat kuin edes työntekijöillä jolle sanellaan ehdot.

Vierailija
28/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia saa Suomessa vähän tap-paa ja Ki-dut-taa ja vaikka rais-ka-ta-kin. Pahan tekijöitä pitää paapoa ja auttaa ettei tosiaan tule paha mieli. Törkeää. 

Vierailija
29/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mun lapsi, niin minä maksaisin jollekin noiden elukoitten hävittämisestä

Vinkattu poliisille. 

Ja sun ansiosta oikeiden rikosten tutkinta viivästyy. Hienoa, keksit elämällesi tarkoituksen: kuluttaa lisää yhteisiä varoja. 🤮

Vierailija
30/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: pelottavaa.

YYYYHYYY PELKÄÄN NIIIIN 😫😩

Vierailija
31/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä saavat vastata vapaalta  kun aikuisen murhanneita pidetään vankeudessa?

Koti on tyhjä . Ehkä ei uusinta pelkoa.

Vierailija
32/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on täysin kohtuutonta! Miten voin tuntea oloni turvalliseksi kun rikolliset vapautetaan ilman asianmukaista seurantaa tai rangaistusta?

Vierailija
33/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut oikeudelle että uskalsivat taas kerran tehdä lakiin perustuvan oikean päätöksen välittämättä 80äo kallujen ölinästä. Jälleen kerran yksi todiste siitä että Suomen oikeusjärjestelmä todella toimii ja on riippumaton.

Vierailija
34/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni että pieni poika ei ole kuollut vanhempien toimesta. Ilmeisesti tässä on nyt syytä epäillä sitäkin vaihtoehtoa ja tämä jos mikä on huojentavaa. 

Vierailija
35/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ällistynyt ja vihainen. ämä lähettää väärän viestin yhteiskunnalle että rikolliset voivat tehdämitä haluavat ilman seuraamuksia.

Vierailija
36/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkattu poliisille. 

Tirsk

Vierailija
37/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Suomessa ei lynkata kuten 30-luvun Jenkeissä. 

Ikävä kyllä ei.

Vierailija
38/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on järkyttävää. Miten voimme odottaa, että rikolliset oppivat virheistään, jos heitä ei pidetä vastuussa teoistaan, tämä on vain uusi osoitus oikeusjärjestelmän heikkoudesta.

Vierailija
39/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkattu poliisille. 

Ai kuulut siihen samaan porukkaan? Että lisää lapsiuhreja vaan?

Vierailija
40/737 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellinen epäoikeudenmukaisuus niitä kohtaan jotka noudattavat lakia. miksi meidän pitäisi kunnioittaa järjestelmää, joka ei kunnioita meitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän