Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaakohan ihmiset edes, että ghostaaminen voi tuntua todella pahalta?

Vierailija
15.02.2024 |

En nyt tarkoita sellaista tilannetta, että ollaan vasta viestitelty ja maksimissaan kerran tavattu, vaan sellaista, että ollaan tapailtu useampaan kertaan ja oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin. Itkettää :(

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tavallinen mies saa kyllä yhdenillanseksiä olemalla rehellinen".

Miksi vaivautua olemaan rehellinen jos/kun tarkoitus on vain kertapano? Turhaa ja tarpeetonta nähdä moista vaivaa. Toisaalta naiset ovat itse esineellistäneet itsensä onlyfansseilla ym vastaavilla joten tuo nyt ei ole edes mikään moraalinen ongelma.

Eikö se suhteen rakentaminen ja rakkauden vannominen nimenomaan ole vaivalloisempaa kuin yhdenillan pano ilman treffejä, rakkausrunoja ja muuta turhaa?

Vierailija
82/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut olutta.

Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille.

T . Sanna Marin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä nuorilla ongelmat, kunhan ei olisi itse rakennettuja.

Vierailija
84/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä huorilla ongelmat, kunhan ei olisi itse rakennettuja.

Olipa rakentava kommentti.👍

Vierailija
85/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivautua olemaan rehellinen jos/kun tarkoitus on vain kertapano? Turhaa ja tarpeetonta nähdä moista vaivaa. Toisaalta naiset ovat itse esineellistäneet itsensä onlyfansseilla ym vastaavilla joten tuo nyt ei ole edes mikään moraalinen ongelma.

Eikö se suhteen rakentaminen ja rakkauden vannominen nimenomaan ole vaivalloisempaa kuin yhdenillan pano ilman treffejä, rakkausrunoja ja muuta turhaa?

Pikkuisen pskaa puhumalla saa vedellä paljaalla niin kannattaahan se. Rojut ränniin ja silleen.

Vierailija
86/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen pskaa puhumalla saa vedellä paljaalla niin kannattaahan se. Rojut ränniin ja silleen.

Mutta kun tästä kommentista juttu lähti:

Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää.

Onhan tuo nyt tuhat kertaa hankalampaa kuin rehellinen pano ilman mitään sitoumuksia.

Vierailija
87/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vialla kun et saa muuta kuin suhteen rakentamalla?

En rehellisesti osaa sanoa. Koska suhteeseen haluavia kuitenkin on, ja näissä suhteissa sitten on ollut seksiä, ei voi olla kyse siitä että olisin niin toivottoman vastenmielinen että pitää kaukana pysytellä. Jotain sellaista minussa on että herätän ensisijaisesti mielenkiinnon parisuhteeseen, ja monesti olen naiselta kuullut että kun tähtäimessä on suhde, "pitää" alussa ottaa rauhallisesti. Ymmärrän jotenkin tuon ajatuksen (vaikken ole samaa mieltä sen kanssa), mutta että mikä se sitten on että näyttäydyn kiinnostavana vain parisuhdemielessä, sitä en tiedä.

Vierailija
88/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin

aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää.

Onhan tuo nyt tuhat kertaa hankalampaa kuin rehellinen pano ilman mitään sitoumuksia.

On toki, mutta ainakin omalla kohdallani tuo ei siis tuota tulosta. Jos sanon hakevani vain seksiä ilman muita sitoumuksia, jää homma siihen kommenttiin. Tuo toimii vain harvalle miehelle noin helposti.

Vierailija
89/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Okei. Itselläni on takana kymmeniä yhdenillanjuttuja enkä muista että koskaan kumpikaan olisi sanonut ääneen ettei haeta muuta kuin seksiä. Ehkä sitä ei kannata kättelyvaiheessa todeta sille toiselle. Anna homman edetä itsestään.

Vierailija
90/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin

Et kai kuvittele, että ei olisi monta rautaa tulessa yhtä aikaa ? Monelle miehelle tuo on lähinnä harrastus muoden aktiviteettien ohella. Lähinnä lisähupia.

Vierailija
91/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

No mä teen kans naisena tätä. Vähänkö hauska seurata miesten itkupotkuraivareita kun se onkin nainen, joka pumppaa ja dumppaa :D Tyypit siis laittavat tekstiviestiä perään kun olen blokannut wa:ssa.

Vierailija
92/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Se on asia erikseen. Nyt puhuttiin vaivannäöstä, ja joku oli sitä mieltä että rehellisyys on vaivalloisempaa kuin suhteen rakentaminen.

Vierailija
93/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on pelimies.

Ihan turhaan te jotain näennäistä moraalianne joka asiaan änkeätte.

Vierailija
94/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tajuaa, jotkut ei. Ghostaaminen on nykypäivänä jo niin normalisoitua, että en itse siitä kauheasti enää jaksa välittää.

Olen itse ghostannut lukuisia miehiä ilman että koin siitä mitään syyllisyyttä, ja toisaalta myös minut on useita kertoja ghostattu. Semmoista se on.

N35

Vierailija
95/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ghostaaminen on hyväksi. Jos vasta puoli osoittautuu vaaralliseksi. Se keittiöveitsi sattuu oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
96/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

No mä teen kans naisena tätä. Vähänkö hauska seurata miesten itkupotkuraivareita kun se onkin nainen, joka pumppaa ja dumppaa :D Tyypit siis laittavat tekstiviestiä

Se on oikeasti hauskaa 🙂 oon välillä tehnyt joilekin naisille sitä, että olen maksattanut niillä koko illan ja just ennen valomerkkiä sanonut, että tilaatko kulta meille vielä yhdet, mun täytyy käydä nopeesti vessassa. Sitten olen vaan lähtenyt kotiin ja unohtanut koko muijan sinne ihmettelemään minne katosin 😂

Vierailija
97/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tajuaa, jotkut ei. Ghostaaminen on nykypäivänä jo niin normalisoitua, että en itse siitä kauheasti enää jaksa välittää.

Olen itse ghostannut lukuisia miehiä ilman että koin siitä mitään syyllisyyttä, ja toisaalta myös minut on useita kertoja ghostattu. Semmoista se on.

N35

Lähetkö treffeille viikonloppuna? Mä tarjoon,sä maksat ? 😘 💓

Vierailija
98/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele näin päin. Pääsit eroon sellaisesta typeryksestä, jolla ei ole edes tunnetaitoja lopettaa ihmissuhdetta kohteliaasti.

Vierailija
99/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaan naisia noin 30-40 kipaletta vuodessa niin välillä tulee ghostattua ihan väkisinkin jos jostakin tulee sellainen riippakivi. Naisten pitäisi ehkä ymmärtää että mies on jo mennyt eteenpäin elämässään jos hänestä ei mitään enää kuulu.

Vierailija
100/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffaan naisia noin 30-40 kipaletta vuodessa niin välillä tulee ghostattua ihan väkisinkin jos jostakin tulee sellainen riippakivi. Naisten pitäisi ehkä ymmärtää että mies on jo mennyt eteenpäin elämässään jos hänestä ei mitään enää kuulu.

30-40? Ihan mielenkiinnosta, onko sulla edes tarkoituksena löytää pidempää suhdetta vai treffailetko vain treffailun ilosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä