Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaakohan ihmiset edes, että ghostaaminen voi tuntua todella pahalta?

Vierailija
15.02.2024 |

En nyt tarkoita sellaista tilannetta, että ollaan vasta viestitelty ja maksimissaan kerran tavattu, vaan sellaista, että ollaan tapailtu useampaan kertaan ja oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin. Itkettää :(

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on siksi ikävää, että se yllättäen jätetty osapuoli ei aluksi edes tajua, että joutui jätetyksi. Ensin tulee ihmettelyvaihe eli mihin toinen katosi sanomatta mitään. Miksei toinen enää yhtäkkiä vastaa viesteihin, vaikka on paikalla. Jotkut ghostaajat myös blokkaavat eli viestit eikä puhelut edes mene läpi.

Ehkä se suurin ilkeys tuossa ghostaamisessa on se, että tosiaan se toinen on monta viikkoa tai kuukautta sellaisessa epätietoisuudessa, että loppuiko siis tämä tapailu / parisuhde, vai eikö se loppunut.

Mitään vastauksia kun ei saa, kun ghostaaja ei vastaa viesteihin tai on blokannut.

Ghostaaja jättää toisen roikkumaan sellaiseen epätietoisuuteen.

Siis millainen ihminen ei tajua että tapailu on loppu kun yhteydenpito loppuu?

Vierailija
42/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. En itse pidä ghostaamista sen harmillisempana kuin muutakaan tapaa päättää tapailu. Harmittaa se joka tapauksessa jos itse haluaisi vielä jatkaa. Jos ei, niin ghostatuksi tuleminen on paras vaihtoehto.

Ai miksi? Minä ainakin haluaisin kuulla suoraan, että ei tästä tule mitään eikä tarvitsisi ihmetellä miksi toinen ei enää vastaa viesteihin. 

Minulle taas ei ole väliä kuulenko suoraan vai en. Ymmärrän kyllä yskän jos yhteydenpito loppuu, en minä sitä ihmettelemään jää.

Olet ollut tyypin kanssa jo sängyssä ja sitten et yhtään ihmettele, kun hänestä ei kuulu enää mitään? 

Se tarkoittaa vain sitä, että olit pska pano.

Pitäisikö miehen siihen jäädä vielä jotain selittelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

Sulla on väärä strategia jos joudut lämmittelemään naista seksiin valehtelemalla. Normaalit miehet saavat yhdenillanjuttuja ihan rehellisestikin.

Vierailija
44/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

Tottahan tämä on. Jo biologisesti mies on rakentunut niin, että etsii naarasta paritellakseen mahdollisimman monen kanssa ja levittääkseen siementään/geenejään. Miehillä pääsääntöisesti ei edes ole tunne-elämää tai syvempää tunnesidettä naiseen. Omat lapset sitten erikseen. Me toimimme kaikki biologiamme mukaan.

Vierailija
45/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. En itse pidä ghostaamista sen harmillisempana kuin muutakaan tapaa päättää tapailu. Harmittaa se joka tapauksessa jos itse haluaisi vielä jatkaa. Jos ei, niin ghostatuksi tuleminen on paras vaihtoehto.

Ai miksi? Minä ainakin haluaisin kuulla suoraan, että ei tästä tule mitään eikä tarvitsisi ihmetellä miksi toinen ei enää vastaa viesteihin. 

Minulle taas ei ole väliä kuulenko suoraan vai en. Ymmärrän kyllä yskän jos yhteydenpito loppuu, en minä sitä ihmettelemään jää.

Olet ollut tyypin kanssa jo sängyssä ja sitten et yhtään ihmettele, kun hänestä ei kuulu enää mitään? 

No siinähän mies sai jo sen mitä halusi. Ihme olisi jos viestittely vielä jatkuisi römpsän saamisen jälkeen.

Vierailija
46/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottaa ilmoituksen siitä että "tästä ei nyt taida tulla mitään" varsin hyvin, ilman draamaa tai turhia vääntöjä. Näiden kohdalla, jos asian tietäisi etukäteen, on ihan helppo käydä tuo lyhyt keskustelu.

Sitten on niitä jotka eivät ota asiaa niin hyvin ja vaativat vahvoja perusteluja, joissa pieni hienovarainen vihjaaminen ei riitä, vaan asia pitää sanoa hieman yksityiskohtaisemmin. Sitten yritetään ensin kiistää asia, jonka jälkeen loukkaannutaan. Ei sellainen ole mikään mukava keskustelu ihmisen kanssa jota ei haluaisi enää nähdä. Ghostaaminen helpompi tapa. Nämä keissit liittyvät usein jollain tapaa puuttuvaan fyysiseen vetovoimaan tai huonoon kemiaan.

Vierailija
47/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ghostaan mieluusti. On inhottavaa sanoa toiselle, selvästi kiinnostuneelle että ei kyllä nyt lähe. Helpompi olla vaan vastaamatta ja kadota. En osaa sanoa miltä tuntuisi olla se joka ghostataan, ei varmaan miltään kun en pidä ikinä kenestäkään.

Vierailija
48/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Tottahan tämä on. Jo biologisesti mies on rakentunut niin, että etsii naarasta paritellakseen mahdollisimman monen kanssa ja levittääkseen siementään/geenejään. M

valitse itse toimia kuten eläimet. eikai siinä mutta turha odottaa taivaspaikkaa kun kiellät jeesuksen sovitustyön.

Vierailija
49/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun palstan naisvihaincelit tulee larppaamaan jotain panomiestä aina tällaisiin aloituksiin 😂 tosiasiassa nää inkkulit on just niitä ketkä jää roikkumaan naisten perään kuukausiksi, jos sattuvat saamaan puhelinnumeron jostain.

Vierailija
50/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ei kestä torjutuksi tulemista. Ghostaan siksi, että minulla on itsesuojeluvaisto. 

Vierailija
51/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö deittimaailmassa ottaa käyttöön emoji, jolla ilmoitetaan tylyn ihanasti, että tämä oli tässä?

Emojilla kerrottaisiin kertaluonteisesti, että

1. En halua jatkaa tapailua/seurustelua

2. En halua keskustella asiasta

3. En ole kuollut tai sairaalassa

4. Älä ota yhteyttä enää

5. Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja menestystä elämässä

Vierailija
52/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset jotka alkavat kysymättä kertomaan miksi ei nyt oikein napannut. Just vähän aikaa sitten törmäsin tällaiseen. Ei mua kiinnosta miksi, riittää kun kertoo ettei halua enää nähdä. Ghostaaminenkin olisi parempi vaihtoehto kuin tuo perustelujen lateleminen.

Vierailija
53/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Sulla on väärä strategia jos joudut lämmittelemään naista seksiin valehtelemalla. Normaalit miehet saavat yhdenillanjuttuja ihan rehellisestikin.

Ihan muuhun asiaan kantaa ottamatta niin väitän että tämä ei kyllä ihan päde. Jotkut miehet toki saavat yhdenillanjuttuja olemalla ihan rehellisiä, mutta nämä on vähemmistössä. Olen itse esim avioliitossani, mahdollisesta suhteen avaamisesta keskusteltaessa, joutunut toteamaan vaimolleni että ei siinä ole oikein kannaltani mitään järkeä, ainakaan niillä säännöillä joita usein avoimessa suhteessa sovelletaan. En minä voi mitenkään saada seksiä toteamalla että olen avoimessa suhteessa, päinvastoin se lopettaa taatusi orastavan kiinnostuksen. Ainoa tapa päästä seksiin on nimenomaan rakentaa pidempää suhdetta, ns tuoda pöytään muutakin kuin vaan seksin. Jos tarjolla on koko paketti, mukava ja dedikoitunut mies joka etsii kumppania rinnalleen, sillon ajan kanssa pääsen kyllä seksiinkin asti. Jos sanon olevani avoimessa suhteessa, se tietysti tarkoittaa että mitään suhdetta ei voi olla luvassa.

Eli varsin monelle miehelle tuo on valitettavasti ainoa tapa edetä. En sano että se olisi oikein, mutta ei nyt kuitenkaan unohdeta realiteettejä.

Vierailija
54/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on taitolaji . Siinä pitää osata käyttäytyä niin, että voi myöhemmin tarpeen vaatiessa tehdä zombiet ja palata ikäänkuin kuolleista. Miehellä on aina hyvä säilyttää muutama hätävara jos tulee muuten ns kuivempi kausi ja siksi kannattaa pyrkiä saavuttamaan ainakin muutamaan ghostattavaan jonkinlainen  tunneside naisen puolelta. Useasti tuon "tunnesiteen" luominen on suht helppo vaihe, mutta zombi paluun tekeminen onkin sitten jo taitolaji johon kannattaa oikeasti panostaa kehittelemällä jo valmiiksi jokin hyvä selitelmä ,kuten äkillinen sairaus ,tai vastaava. Ghostaaminen on mukava harrastus ja hyvä tapa keräillä kokemuksia joten ei se väärin ole millään muotoa. Miettii vaikka siltä kannalta, että yhdestä miehestä voi olla paljon iloa useammalle naiselle.

Vierailija
55/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on taitolaji . Siinä pitää osata käyttäytyä niin, että voi myöhemmin tarpeen vaatiessa tehdä zombiet ja palata ikäänkuin kuolleista. Miehellä on aina hyvä säilyttää muutama hätävara jos tulee muuten ns kuivempi kausi ja siksi kannattaa pyrkiä saavuttamaan ainakin muutamaan ghostattavaan jonkinlainen  tunneside naisen puolelta. Useasti tuon "tunnesiteen" luominen on suht helppo vaihe, mutta zombi paluun tekeminen onkin sitten jo taitolaji johon kannattaa oikeasti panostaa kehittelemällä jo valmiiksi jokin hyvä selitelmä ,kuten äkillinen sairaus ,tai vastaava. Ghostaaminen on mukava harrastus ja hyvä tapa keräillä kokemuksia joten ei se väärin ole millään muotoa. Miettii vaikka siltä kannalta, että yhdestä miehestä voi olla paljon iloa useammalle naiselle.

Tämä varmaan on usein syy siihen miksi hommaa ei haluta lopettaa vaan hiljennytään ja siirretään nainen sivuun odottelemaan.

Vierailija
56/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pimppi touhui ois ?

Kaverin puolesta kyselen..

Vierailija
57/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä nautinnollisin peli elämässä! P.S. Mulla on diagnoosi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, ja psykiatrin mukaan tällainen toiminta on malliesimerkki narsistin toimista. 

Vierailija
58/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Tottahan tämä on. Jo biologisesti mies on rakentunut niin, että etsii naarasta paritellakseen mahdollisimman monen kanssa ja levittääkseen siementään/geenejään. M

Mies ei ole biologisesti rakentunut niin, siinäpä se vitsi piileekin. Kannattaa perehtyä ihmisen evoluutiobiologiaan jos aihe kiinnostaa. Se meinaan on kiehtovaa!

Vierailija
59/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on siksi ikävää, että se yllättäen jätetty osapuoli ei aluksi edes tajua, että joutui jätetyksi. Ensin tulee ihmettelyvaihe eli mihin toinen katosi sanomatta mitään. Miksei toinen enää yhtäkkiä vastaa viesteihin, vaikka on paikalla. Jotkut ghostaajat myös blokkaavat eli viestit eikä puhelut edes mene läpi.

Ehkä se suurin ilkeys tuossa ghostaamisessa on se, että tosiaan se toinen on monta viikkoa tai kuukautta sellaisessa epätietoisuudessa, että loppuiko siis tämä tapailu / parisuhde, vai eikö se loppunut.

Mitään vastauksia kun ei saa, kun ghostaaja ei vastaa viesteihin tai on blokannut.

Ghostaaja jättää toisen roikkumaan sellaiseen epätietoisuuteen.

No jos tulee estetyksi, niin se on aika selkeä merkki siitä, että ei taida enää treffeille haluta. 

Vierailija
60/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö itse, kuinka pahalta tuntuu, kun deittikumppani paljastuu sen tason sekopääksi, että turvallisin keino päästä eroonon ghostata?

Minä en ole sekopää, mutta ymmärrän kyllä, että joissain tapauksissa tuo voi olla paras tapa toimia. Omassa tapauksessani vaan yksinkertaisesti julmaa.

Ap

Mieti nyt tarkasti, oletko itse tehnyt samaa ? Varmasti olet, esim ihan vain jonkun ystävän/ tutun kanssa johon et yhtäkkiä pidä mitään yhteyttä jostain syystä vaikka vain siksi että on muuta tekemistä tai väsyttää ja sitten se yhteydenpito jää, vaikka se toinen laittaa viestiä tai yrittää soittaa, mutta kun nyt ei kerkeä. Eli sinäkin olet julma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä