Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaakohan ihmiset edes, että ghostaaminen voi tuntua todella pahalta?

Vierailija
15.02.2024 |

En nyt tarkoita sellaista tilannetta, että ollaan vasta viestitelty ja maksimissaan kerran tavattu, vaan sellaista, että ollaan tapailtu useampaan kertaan ja oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin. Itkettää :(

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

No mä teen kans naisena tätä. Vähänkö hauska seurata miesten itkupotkuraivareita kun se onkin nainen, joka pumppa

Mä en käy baareissa enkä muutenkaan tarjoa miehille. Miehet tarjoaa mulle :)

Vierailija
102/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ketjusta saa muuta mielikuvaa kuin sen että miten läheisriippuvaisia naiset ovat. Eihän tuollaiset naiset tee muuta kuin vievät mieheltä vapauden ja kahlitsevat itseensä niin ettei mies pääse edes kioskilla käymään ilman perusteellista selvitystä mitä ja miksi hakee ja tarkkaa paluuaikaa. Silti saa vielä joko txt tai tarkistuspuhelun perään..

Onko ihme jos mies ghostaa? Pakoreaktio. Onko tuttu edes terminä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ghostattiin noin puolen vuoden tapailun jälkeen. Se oikein yllätti, että miten pahalta se tuntui. Jos mies olisi vain sanonut, että ei ole fiilistä jatkaa, asia olisi ollut selvä.

Nyt sitten tuli kysymyksiä, että kusettiko hän minua jotenkin koko ajan, eikö hänellä mahdollisesti ollut missään vaiheessa oikeasti mukavaa kanssani? Tuli myös vahva arvottomuuden tunne, että olenko niin arvoton hänelle, ettei hän edes koe tarpeelliseksi kertoa minulle ettei enää halua jatkaa tapailua.

En olisi voinut etukäteen kuvitella, että sillä on niin suuri vaikutus, että sanoo suoraan ja päättää suhteen, versus tuollainen katoaminen.

Nykyään hän on mielessäni vain selkärangaton kypsymätön typerys.

Vierailija
104/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ketjusta saa muuta mielikuvaa kuin sen että miten läheisriippuvaisia naiset ovat. Eihän tuollaiset naiset tee muuta kuin vievät mieheltä vapauden ja kahlitsevat itseensä niin ettei mies pääse edes kioskilla käymään ilman perusteellista selvitystä mitä ja miksi hakee ja tarkkaa paluuaikaa. Silti saa vielä joko txt tai tarkistuspuhelun perään..

Onko ihme jos mies ghostaa? Pakoreaktio. Onko tuttu edes terminä?

Peräkammarin poika äänessä. Ei mitään käsitystä oikeasta elämästä.

Vierailija
105/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaan naisia noin 30-40 kipaletta vuodessa niin välillä tulee ghostattua ihan väkisinkin jos jostakin tulee sellainen riippakivi. Naisten pitäisi ehkä ymmärtää että mies on jo mennyt eteenpäin elämässään jos hänestä ei mitään enää kuulu.

30-40? Ihan mielenkiinnosta, onko sulla edes tarkoituksena löytää pidempää suhdetta vai treffailetko vain treffailun ilosta?

Olen ollut tinderissä parivuotta ja sieltä saa niin helposti seuraa, että en oikeastaan ainakaan toistaiseksi edes mieti mitään parisuhdetta. Toki valmistaudun siihen keräämällä kokemuspisteitä koska jos olen oikein ymmärtänyt niin naiset tykkäävät jos miehellä on kokemusta. Ehkä joskus 100-150 kokemuspisteen jälkeen voin miettiä jotain vakavempaakin suhdetta.

Vierailija
106/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle nainen on vain hyödyke, ei sen kummempaa.

Ketä oikeasti kiinnostaa naisten tunteet pätkän vertaa?

Vierailija
107/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Ihan normaalia että dumppaa naisen kun siltä on kerran saanut. Sitävartenhan ne on. Joskus sitä joutuu lämmittelemään pitkiäkin aikoja ja leikkimään, että se olisi jotenkin muutenkin kiinnostava . Käymään useammilla treffeillä ja valehdella rakastavansa tai jotain vastaavaa, mutta se on vain elämää. Joku puhui jotain naisten " tunteista"? Mitä merkitystä niillä on? Miksi niistä pitäisi välittää yhtään mitenkään? Pääsääntöisesti naiset kuitenkin miettivät vain omaa hyötyään joko taloudellisesti tai parisuhteen tuomia etuja esim lasten elättäjinä tai vastaavaa.

Ghostaaminen on ihan ok. Se on vastareaktio naisten tapaan hyötykäyttää miehiä. Sitä saa mitä tilaa. 💋

No mä teen kans naisena tätä. Vähänkö hauska seurata miesten itkupotkuraivareita kun se onkin nainen, joka pumppa

:D :D

Haluan nähdä naisen joka maksaa koko illan miehelle.

Vierailija
108/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaan naisia noin 30-40 kipaletta vuodessa niin välillä tulee ghostattua ihan väkisinkin jos jostakin tulee sellainen riippakivi. Naisten pitäisi ehkä ymmärtää että mies on jo mennyt eteenpäin elämässään jos hänestä ei mitään enää kuulu.

30-40? Ihan mielenkiinnosta, onko sulla edes tarkoituksena löytää pidempää suhdetta vai treffailetko vain treffailun ilosta?

Olen ollut tinderissä parivuotta ja sieltä saa niin helposti seuraa, että en oikeastaan ainakaan toistaiseksi edes mieti mitään parisuhdetta. Toki valmistaudun siihen keräämällä kokemuspisteitä koska jos olen oikein ymmärtänyt niin naiset tykkäävät jos miehellä on kokemusta. Ehkä joskus 100-150 kokemuspisteen jälkeen voin miettiä jotain vakavempaakin suhdetta.

Muista sitten että jos on perhehaaveita, sinussa on parasta ennen-päiväys.

Vierailija
109/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on täyttä toisen ihmisen epäkunnioitusta ja halveksuntaa. 

Vierailija
110/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet vielä sen jälkeen löytäväsi hyvän kun olet käynyt jotain sata läpi? Onnea matkaan.

Vierailija
111/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ghostaaminen on osoitus käytöstapojen puutteesta ja selkärangattomuudesta lopettaa tapailu tavalla, joka tulee sille toisellekin osapuolelle selväksi. Jos on valmis aloittamaan deittailun ja ottamaan kontaktia toiseen ihmiseen, pitää olla myös valmis lopettamaan se kontakti reilusti. Eihän mihinkään tapaamiseenkaan mennä sanoen "Päivää" ja sitten hävitä paikalta ilman mitään merkkiä tapaamisen loppumisesta. Tavallaan tuokin on luottamuksen pettämistä, kun tapaa ihmisen oletuksella että hommassa on se normaali kaava ja sitten vedetään matto alta. Uskon, että moni ei ota vastapuolen tunteita millään tavalla huomioon tai ei halua ottaa vastaan sitä pettymyksen tunnetta, mikä toiselle osapuolelle ymmärrettävästi tulee. Mukavampi itselle, kun ei tarvitse millään tavalla kuulla aiheuttaneensa jotain negatiivisia tunteita toisessa ihmisessä, vaikka on ollut itse aktiivisena osapuolena. Toki ymmärrän, että jos viesti ei mene perille sanomisesta huolimatta tai on onnistunut tapaamaan jonkun sekopään, niin voi olla järkevä ghostata, mutta kun ihan normaaleille ihmisille sattuu tätä yhtenään ja reaktiot eivät suurella osalla edes ole mitään dramaattisia ja huolestuttavia. Jättäminen sattuu, mutta vielä pahemmalta siitä jätetystä tuntuu epätietoisuus siitä, mitä on tapahtunut kun toinen ei enää vastaa. Siinä voi mennä viikko tai pari ihan vaan toivoessa vielä yhteydenottoa ja jotain selitystä, miksi vastaaminen kesti. Epätietoisuutta on vaikea sietää, jos ei ole mitään näennäistä syytä miksi toinen vaan yhtäkkiä häviää. Helpommalla olisi päässyt, kun olisi vaan saanut vaikka viestin, että "En näe jatkoa meidän jutulle, toivottavasti sulla on parempi onni jonkun muun kanssa."

Vierailija
112/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut ghostattiin noin puolen vuoden tapailun jälkeen. Se oikein yllätti, että miten pahalta se tuntui. Jos mies olisi vain sanonut, että ei ole fiilistä jatkaa, asia olisi ollut selvä.

Nyt sitten tuli kysymyksiä, että kusettiko hän minua jotenkin koko ajan, eikö hänellä mahdollisesti ollut missään vaiheessa oikeasti mukavaa kanssani? Tuli myös vahva arvottomuuden tunne, että olenko niin arvoton hänelle, ettei hän edes koe tarpeelliseksi kertoa minulle ettei enää halua jatkaa tapailua.

En olisi voinut etukäteen kuvitella, että sillä on niin suuri vaikutus, että sanoo suoraan ja päättää suhteen, versus tuollainen katoaminen.

Minulle on käynyt samalla tavalla ja kirjoituksesi oli kuin omasta kynästä! Kunnioituksen puute satutti eniten ja kesti kauan päästä yli tästä kutaleesta. 

Vierailija
113/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia tuntuu pahalta, mutta ghostaaminen ei pääse kärkilistoille.

Hormonit ne vaan puhuvat, kun olet saanut seksiä.

Vierailija
114/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ghostaaminen on osoitus käytöstapojen puutteesta ja selkärangattomuudesta lopettaa tapailu tavalla, joka tulee sille toisellekin osapuolelle selväksi. Jos on valmis aloittamaan deittailun ja ottamaan kontaktia toiseen ihmiseen, pitää olla myös valmis lopettamaan se kontakti reilusti. Eihän mihinkään tapaamiseenkaan mennä sanoen "Päivää" ja sitten hävitä paikalta ilman mitään merkkiä tapaamisen loppumisesta. Tavallaan tuokin on luottamuksen pettämistä, kun tapaa ihmisen oletuksella että hommassa on se normaali kaava ja sitten vedetään matto alta. Uskon, että moni ei ota vastapuolen tunteita millään tavalla huomioon tai ei halua ottaa vastaan sitä pettymyksen tunnetta, mikä toiselle osapuolelle ymmärrettävästi tulee. Mukavampi itselle, kun ei tarvitse millään tavalla kuulla aiheuttaneensa jotain negatiivisia tunteita toisessa ihmisessä, vaikka on ollut itse aktiivisena osapuolena. Toki ymmärrän, että jos viesti ei mene perille sanomisesta

Siis ghostaamisessahan asia tulee nimienomaan harvinaisen selväksi. Sanoja ja selityksiähän maailmaan mahtuu, mutta mitä niillä tekee? Jos vain katoaa toisen elämästä, niin ei tarvitse miettiä sitä tyyppiä enää sen enempää. Voi jättää sen kiusallisen selittelysession väliin.

Vierailija
115/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, Ap on läski akka joka vanhoilla valokuvilla houkutteli jonkun miehen treffeille ja nyt ruikuttaa ghostaamisesta. Huoh. 

Vierailija
116/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin"

Tämän jälkeen ghostaaminen tarkoittaa, että toisella ei ehkä ollut niin kivaa, kuin itse kuvittelee.

Stalkkaaminen ja ghostaaminen on sama ilmiö, vain eri suuntaan.

Minut nainen ghostasi intiimin kanssakäymisen jälkeen, kun hän sitä hehkutti, mutta minä olin kommenteissani varovaisemmalla kannalla. En mitenkään ilkeästi tai häntä syytellen.

Ehkä hänen itsetuntonsa ei kestänyt sitä, vaikka korostin, että homma varmasti paranee, kun tutummaksi tullaan. Näin käy lähes aina, harvan kanssa se ainakaan huononee.

Vierailija
117/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on täyttä toisen ihmisen epäkunnioitusta ja halveksuntaa. 

Ja ansaitset sen kaiken. 

Vierailija
118/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään olet yhä yksin kun sillä miehellä on jo mukava ja kaunis nainen. 

Vierailija
119/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse välitä tapailemastani naisesta, niin se on vain plussaa, jos nainen ghostaa. Sitten taas tunteiden ollessa pelissä ghostaaminen tuntuu pahalta, mutta vielä pahemmalta tuntuu sanallinen hylkääminen.

Vierailija
120/185 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harrastaa ghostaamista ihan urakalla.