Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aviomieheni pyysi minua jättämään hänet nyt

Vierailija
13.01.2007 |

ennemmin, kuin joskus myöhemmin. Ei voi itse hakea eroa, koska on uskovainen, minä taas en ole. Meillä on yhteisiä lapsia, ja kysynkin nyt, mitä kaikkea kuuluu eron hakemiseen, eroprosessiin jne. miten minun ja lasten rahaasiat järjestyvät? hän siis haluaa erota, mutta minun pitää hakea sitä, jotta hän olisi " syytön" osapuoli erossa ja voisi jatkaa lahkossaan..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan repinyt sen, ja valittaa kun minä olen tänne tästä kirjoitellut. Pyysi minua kirjoittamaan ettei tosiaan hakemusta vienyt. Maanantaina minä sitten vien omani. Että semmoista. En jää odottamaan uutta " herättelyä" vaan kaikki on nyt ohi. Kiitokset kaikille kommentoinneille.

ap

Vierailija
42/45 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna maistaa omaa lääkettää ja älä tee mitään ja älä anna. Opiskelu nyt vaan rauhassa ennen jos mies sen eron haluaa niin anna hakea itse. Päästä vain irti. Mieti ensin rauhassa loppun asti. Hommaa työpaikka koska ilman sitä voi olla vaikeaa lasten kanssa jos mies maksaa sulle minimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomenna sitten kirkkoon pyytämään synnit anteeks...

Vierailija
44/45 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uskovinen, mutta en VL. Miehesi ei toimi Raamatun ohjeen mukaan. Hän on rakkaudeton ja ajattelee vain omaa asemaansa.

Olen pahoillani sinun ja lastesi puolesta. Voimia teille!

Vierailija
45/45 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vanhempani erosivat, kun olin lapsi. äiti oli sanonut iskälle, että muutu tai lähde, ja isä lähti. sitten äiti alkoi vaatimaan isää takaisin, koska raamatun mukaan ei saa erota. ja äiti toitotti meille lapsille monta vuotta, että isä tulee takasin. kesti jonkin aikaa, että pieni lapsi tajusi, että äiti puhuu sekoja. siispä, turha raamattuun vedota erotilanteessa, varsinkin jos toinen on uskis ja toinen ei... tai ainakaan uskotella lapselle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan