Orpo on paljon pahempi kuin Sipilä
Jankkaa vain niin kun pässi ja samoin Purra. Nauravat ylimielisesti vastapuolelle. Ei näköjään koulujakäyneet osaa käyttäytyä sen paremmin. Kokkarit ja persut ajavat nyt vain työanantajan etuja, vaikka heidän pitäisi ajaa koko kansan etuja.
Lisäksi kokkarit ovat koko ajan olleet hallituksessa, mutta mitään erityisen hyvää he eivät ole saaneet aikaiseksi. Kokkarit olivat myös Sipilän hallituksessa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on aiheuttanut satojen eurojen menetykset minulle ja meidän taloudelle omalla hallituksellaan. Aina voi lohduttautua sillä, että sen poika kuoli.
Sipilän hallituksessa oli myös Kokoomus. Mikseivät nyt korjaa asioita, kun on ollut Marinin hallitus ja nyt Orpon. Luuletko, että Orpo saa nyt korjattua sinun menetyksesi?
En luule. Miksi luulet että luulen? Kerjäätkö verta nenästäsi?
En kerjää, entä sinä? Kyllä varmaan Orpo nyt antaa sinulle takaisin menetyksesi, jos kerran Marin ei siihen pystynyt. Odota vain.
Miksi et itse odota?
Mistä sinä tiedät, mitä minä teen ? Enkä kyllä sulle kerro.
Tottakai monet päättäjät haluavat tehdä niin kuin kansa vaatii, sillä saa ääniä seuraavissa vaaleissa. Vaihtoehtona on tehdä, mitä on pakko. Ei Orponkaan halitus tee tarpeeksi, mutta yrityksestäkin antavat kansainväliset pankkijärjestelmät hiukan pelivaraa.
Ei tässä nyt ole kysymys kuin siitä noin neljästä miljardista, jotka menevät lainojen korkoihin. Ja jos ne jää maksmatta, niin ollaan roskaluokassa. Osaan on otettava lisää lainaa, osaan yritetään leikata muista menoista.
Hirveän mielelläni kyllä näkisin, mitä demarit tekisivät.
Kun ei meillä enää ole niitä rikkaitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on aiheuttanut satojen eurojen menetykset minulle ja meidän taloudelle omalla hallituksellaan. Aina voi lohduttautua sillä, että sen poika kuoli.
Kai se muisti käydä kuitenkin ruinaamassa hautausavustusta yhteiskunnalta?
Aika julmaa puhetta, kun jonkun ihmisen omainen on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt sitten Orpo vie kaikki oikeudet työläisiltä.
Kokoomuksen ja kepun pitkän ajan unelma. Rkp kuuluu samaan koplaan joka haluaa työläisiltä oikeudet pois. Näköjään ps kuuluikin näiden kanssa samaan koplaan.
Ei Kepu ole nyt hallituksessa. Rkp on nyt hallituksessa.
Kepu ei ole hallituksessa mutta ihan sama hinku niillä on poistaa työn tekijöiden oikeudet. Renkejä ja piikoja ruokapalkalla.
Suurten tilojen maanviljelijät ovat tällä hetkellä yrittäjiä, jotka ovat suurin osa kokkareita. Pieniä maanvijelijoitä on tosi vähän, eikä heillä ole varaa pitää mitään piikoja ja renkejä. Ei kepun jäsenistö ole enää pe
Ek haluaa työehdot sellaisiksi kuin sata vuotta sitten. Hallitus tekee mitä ek haluaa niin kurjistumista kaikille duunareille jos suunnitelmat menee läpi.
Enemmistö on näin halunnut, sama kuin pressan valinta. Vapaa kansanvaali ei suosi diktatuuria.
Älä unohda persuja. Riikka valehteli ennen vaaleja ettei hyväksy leikkauksia köyhiltä, vaalien jälkeen apupuolue persut on ollut innokkain suomalaisten elämän kurjistaja. Köyhien ja työntekijöiden.