Orpo on paljon pahempi kuin Sipilä
Jankkaa vain niin kun pässi ja samoin Purra. Nauravat ylimielisesti vastapuolelle. Ei näköjään koulujakäyneet osaa käyttäytyä sen paremmin. Kokkarit ja persut ajavat nyt vain työanantajan etuja, vaikka heidän pitäisi ajaa koko kansan etuja.
Lisäksi kokkarit ovat koko ajan olleet hallituksessa, mutta mitään erityisen hyvää he eivät ole saaneet aikaiseksi. Kokkarit olivat myös Sipilän hallituksessa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri Sipilän hallituksella on ollut monia mahdollisuuksia arvo-vetoomusten sijaan konkreettisesti suitsia yhtiöiden vastuutonta voitontavoittelua. Se on jättänyt ne käyttämättä järjestelmällisesti. Eikä vain jättänyt käyttämättä, vaan vesittänyt esityksiä lainsäädäntöprosessin kuluessa.
Miksei demarihallitus, joka tuli Sipilän jälkeen, tehnyt noita parannuksia? Marinin aika meni itsestä selfieitä napsiessa.
Tosiasiassa Kataisen halllitus leikkasi eniten koulutuksesta, netistä löytyy tilastot. Totuus pysyy.
Niin oikeasti Kokoomuksen hallitus on leikkannut eniten koulutuksesta.
No nyt sitten Orpo vie kaikki oikeudet työläisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja kepun pitkän ajan unelma. Rkp kuuluu samaan koplaan joka haluaa työläisiltä oikeudet pois. Näköjään ps kuuluikin näiden kanssa samaan koplaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja kepun pitkän ajan unelma. Rkp kuuluu samaan koplaan joka haluaa työläisiltä oikeudet pois. Näköjään ps kuuluikin näiden kanssa samaan koplaan.
Ei Kepu ole nyt hallituksessa. Rkp on nyt hallituksessa.
Sipilä on aiheuttanut satojen eurojen menetykset minulle ja meidän taloudelle omalla hallituksellaan. Aina voi lohduttautua sillä, että sen poika kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on aiheuttanut satojen eurojen menetykset minulle ja meidän taloudelle omalla hallituksellaan. Aina voi lohduttautua sillä, että sen poika kuoli.
Sipilän hallituksessa oli myös Kokoomus. Mikseivät nyt korjaa asioita, kun on ollut Marinin hallitus ja nyt Orpon. Luuletko, että Orpo saa nyt korjattua sinun menetyksesi?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sipilä sillä ole mässäillyt, että oma poika kuoli. Ei siitä niin paljon puhuttu. Onko jäänyt sinulle jotenkin päähään jumiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallituksessa oli myös Kokoomus. Mikseivät nyt korjaa asioita, kun on ollut Marinin hallitus ja nyt Orpon. Luuletko, että Orpo saa nyt korjattua sinun menetyksesi?
En luule. Miksi luulet että luulen? Kerjäätkö verta nenästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerjää, entä sinä? Kyllä varmaan Orpo nyt antaa sinulle takaisin menetyksesi, jos kerran Marin ei siihen pystynyt. Odota vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu ei ole hallituksessa mutta ihan sama hinku niillä on poistaa työn tekijöiden oikeudet. Renkejä ja piikoja ruokapalkalla.
Orpo taitaa olla oikeasti niin tyhmä, ettei kykene sanomaan tai tekemään itsenäisesti mitään. On meillä taas siinä yksi pääminsteri. Kokoomuksen kaarti pitää valtaa ja kaikki luulee, että ne ovat jotain parempia ja fiksumpia kun ne ovat kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerjää, entä sinä? Kyllä varmaan Orpo nyt antaa sinulle takaisin menetyksesi, jos kerran Marin ei siihen pystynyt. Odota vain.
Orpolla on massia, eiku sehän menee siihen Turun junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu ei ole hallituksessa mutta ihan sama hinku niillä on poistaa työn tekijöiden oikeudet. Renkejä ja piikoja ruokapalkalla.
Suurten tilojen maanviljelijät ovat tällä hetkellä yrittäjiä, jotka ovat suurin osa kokkareita. Pieniä maanvijelijoitä on tosi vähän, eikä heillä ole varaa pitää mitään piikoja ja renkejä. Ei kepun jäsenistö ole enää pelkästään maanviljelijöitä. Useat ovat työssä käyviä. Kannattaisi tulla tälle vuosisadalle.
Vierailija kirjoitti:
No Sipiläkin yritti laittaa talouden kuntoon, mutta ei sitäkään hyväksytty. Miten käy Orpon kanssa? Onnistuuko hän ja miten kansa nyt suhtautuu? 16 vuotta ei ole ollut talouskasvua sanoi Niinistö eli yrittäjiä on ollut jos monenmoisia kokkarit jo ennenkin.
Nimenomaan kokkarit sen talouskasvun pysäytti 16v sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse odota?
Sehän oli täysin odotettavissa, että leikkauksilla ei kansan suosiota saa. Kyllä Orpokin sen tiesi. Ottamalla lisää velkaa ja jakamalla lisää rahaa kansalle, suosio sen sijaan kasvaa. Kysykää vaikka demareilta.
Vierailija kirjoitti:
Kai se muisti käydä kuitenkin ruinaamassa hautausavustusta yhteiskunnalta?
Mijin tää maailma on mennyt?
Eikö meillä enää huolehdita heikommista?
Rikkaat ei tarvi lisää. Miksi niitä paapotaan?