Orpo on paljon pahempi kuin Sipilä
Jankkaa vain niin kun pässi ja samoin Purra. Nauravat ylimielisesti vastapuolelle. Ei näköjään koulujakäyneet osaa käyttäytyä sen paremmin. Kokkarit ja persut ajavat nyt vain työanantajan etuja, vaikka heidän pitäisi ajaa koko kansan etuja.
Lisäksi kokkarit ovat koko ajan olleet hallituksessa, mutta mitään erityisen hyvää he eivät ole saaneet aikaiseksi. Kokkarit olivat myös Sipilän hallituksessa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallitus otti vain 6 miljardia velkaa 4 vuoden aikana!
Talous kasvaa Sipilän hallitus on mainettaan parempi. Taitaa olla viimeaikaisista pääministereistä ainut joka sai talouteen kasvua.
Talouskasvua sai myymällä pois valtiolle tuottoisia yrityksiä.
Tiesitkö, että Lipposen II hallitus on myynyt eniten valtion omaisuutta 6,8 miljardilla. Esim otsikolla: "Säälimätön tilasto, ketkä oikein myivät eniten valtion omaisuutta?", löytyy asiasta tietoja, jos sinua totuus yhtään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä otti mun lomapalkasta senkin edestä saatanä. Ja ne hiton kiky minuutit. Katsoin iltapäivän viimeiset 6 minuuttia kissavideoita
Ei ottanut kuin muutaman satasen. Olisit säästänyt lomaasi varten. Jos laiskottelit kikyminuutit niin ei luulisi, että sinulla on valittamista. Aikuiset ihmiset vastaavat tekemisistään itse.
Okei boomer. Se oli 30%. Pienistä tuloista on vaikea säästää. Mun mielestä Sipilä vois ottaa vastuuta tekemisistään ja palauttaa mulle mun rahat. Kiitos
Sipilä johti hallitusta, mutta Orpo yrittää pitää pikku kätösillään laidoista kiinni ja ajelehtii.
Kumpikin oli surkea pääministeri, jolla ei ollut mitään käsitystä sellaisesta kokonaisuudesta kuin KANSANTALOUS.
Kumpikin koetti leikata palkkoja ja etuuksia, mutta kumpikin vain syvensi lamaa.
Talouskasvu alkoi Marinin kaudella pandemiasta huolimatta ja työllisyys nousi huippuunsa. Samalla valtionvelka yllättäen jopa väheni 2021, kunnes taas kasvoi kun jouduttiin aseistautumaan ja aseistamaan Ukrainaa Venäjän hyökkäyssodan alettua 2022.
Mutta persujen mielestähän Suomi olisi pitänyt luovuttaa äiti Venäjälle. Siksi Putin on niitä rahoittanut vuosikaudet.
MIstä johtuu, että joka kerta kun persut on hallituksessa, alkaa väkeä rampata rajan yli ilman passia ja viisumia? Onko ne tehneet Vladimirin kanssa sellaisen diilin, kun PS:n koko olemassaolo kuitenkin perustuu vain ja ainoastaan patologiseen, maaniseen rasismiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä otti mun lomapalkasta senkin edestä saatanä. Ja ne hiton kiky minuutit. Katsoin iltapäivän viimeiset 6 minuuttia kissavideoita
Ei ottanut kuin muutaman satasen. Olisit säästänyt lomaasi varten. Jos laiskottelit kikyminuutit niin ei luulisi, että sinulla on valittamista. Aikuiset ihmiset vastaavat tekemisistään itse.
Okei boomer. Se oli 30%. Pienistä tuloista on vaikea säästää. Mun mielestä Sipilä vois ottaa vastuuta tekemisistään ja palauttaa mulle mun rahat. Kiitos
Lomarahat on puolet palkasta, siitä 30 % on muutama satanen. Sipilä ei ole sinulle mitään velkaa. Jokainen voi säästää hieman lomaansa varten, jos haluaa.
Orpo ja Purra ottavat ensimmäisenä halllitusvuonna velkaa 14,2 miljardia. Pääsivät valtaan suoltamalla valheita ja pettämällä köyhät.
Suojelupoliisilla vois olla näihin kysymyksiin vastauksia, mutta se ei kerro niitä. Ministerien yhteydet ja rahavirrat itään ja idästä kiinnostelee kovasti. Myös puolueiden.
Vaikuttaa siltä, että etenkin PS:n, Kokoomuksen ja Keskustan nuorisolaisilla on melko kärkeviä mielipiteitä ja ideoita, joten lähtisin etsimään niitä rahavirtoja sieltä. Edellisillä hallituskausillaan nämä puolueet on avoimesti mielistelleet sekä Venäjää, Pohjois-Koreaa että Kiinaa. Virtaako salaista tietoa näihin maihin ihan kaveripohjalta, kun on veljenmaljoja nosteltu tv-kameroiden edessä eduskuntatalossa?
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Purra ottavat ensimmäisenä halllitusvuonna velkaa 14,2 miljardia. Pääsivät valtaan suoltamalla valheita ja pettämällä köyhät.
Minusta köyhä on idiootti, jos näitä äänesti. Minä en äänestänyt, koska muistan hyvin, mitä kyseiset porukat tekivät 2015-2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta köyhä on idiootti, jos näitä äänesti. Minä en äänestänyt, koska muistan hyvin, mitä kyseiset porukat tekivät 2015-2019.
Harmi kun liian monen äänestäjän muisti on niin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä johti hallitusta, mutta Orpo yrittää pitää pikku kätösillään laidoista kiinni ja ajelehtii.
Kumpikin oli surkea pääministeri, jolla ei ollut mitään käsitystä sellaisesta kokonaisuudesta kuin KANSANTALOUS.
Kumpikin koetti leikata palkkoja ja etuuksia, mutta kumpikin vain syvensi lamaa.
Talouskasvu alkoi Marinin kaudella pandemiasta huolimatta ja työllisyys nousi huippuunsa. Samalla valtionvelka yllättäen jopa väheni 2021, kunnes taas kasvoi kun jouduttiin aseistautumaan ja aseistamaan Ukrainaa Venäjän hyökkäyssodan alettua 2022.
Mutta persujen mielestähän Suomi olisi pitänyt luovuttaa äiti Venäjälle. Siksi Putin on niitä rahoittanut vuosikaudet.
Lainaan koska totuus.
Vierailija kirjoitti:
MIstä johtuu, että joka kerta kun persut on hallituksessa, alkaa väkeä rampata rajan yli ilman passia ja viisumia? Onko ne tehneet Vladimirin kanssa sellaisen diilin, kun PS:n koko olemassaolo kuitenkin perustuu vain ja ainoastaan patologiseen, maaniseen rasismiin?
Lainaan koska järkevä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Lainaan koska totuus ja fakta.
Sipilä tunsi talousasiat ja näki, mihin ollaan matkalla, ei oltaisi tämmöisessä kuusessa, jos olisi häntä kuunneltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä oli siinä mielessä parempi että hän oli kyllä selvästi ratkaisuhakuisempi henkilö. Orpo vaikuttaa jotenkin aika passiiviselta. Sipilän tausta oli olla yritysjohtaja ja silloin hän oli tietysti tottunut siihen, etta asioita pitää jotenkin ratkaista ja vaikkei ratkaisut sitten kaikkia miellytä, niin silti asiat jotenkin etenee eikä seiso paikallaan.
Sipilä oli siis tehokkaampi johtaja.
Sipilän odotettu taksi uudistus, Sipilän odotettu kiky-uudistus, Sipilän keksimä aktiivimalli, Sipilän hallinta rekisteri, Sipilän Uniper osto, Sipilän lomarahaleikkaukset köyhiltä, aivan tehokkaita toimia. Muistamme Sipilää 👿
Unohtamatta Sipilän ikimuistoista lähes 700 miljoonan euron koulutusleikkausta.
No nyt työaikakin sitten voi olla mikä vaan Orpon aikana. Ei Sipilä sentään siihen koskenut. Joo olisi ehkä kannattanut ottaa Sipilän jutut tosissaan niin ei oltaisi tässä jamassa. Silloinkin kyllä oli kokkarit hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhille ne rahat ovat menneet. Suomessa tuetaan tukipummielitttiä kymmenien miljardien edestä kun mokomat eivät viitsi tehdä työtä. Olisiko ratkaisu karkottaa köyhät ja viedä näiden kansalaisuus. Köyhät ovat tämän maan syöpä.
Orpo on paljon parempi kuin Sipilä kun pistää Suomen talouden taas kuntoon. Vihervasemmisto ajoi maan katastrofaaliseen tilaan ja kansa valitsi oikean vaihtoehdon äänestäessään Orpon pelastamaan maan.
KIITOS PETTERI, onnea ja menestystä tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on paljon parempi kuin Sipilä kun pistää Suomen talouden taas kuntoon. Vihervasemmisto ajoi maan katastrofaaliseen tilaan ja kansa valitsi oikean vaihtoehdon äänestäessään Orpon pelastamaan maan.
Lapatossu Sipilän rinnalla. Ei sano oikein mitään, riittää kun on kokkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapatossu Sipilän rinnalla. Ei sano oikein mitään, riittää kun on kokkari.
Sanoo Anneli Saariston uskollinen kannattaja.
Sinä olet täysin perverssi, jos Satosen lössykkä on mielestäsi kova hanu.