Ei mitään kivaa odotettavaa, ikinä.
Ei mitään ei mitään ei mitään.
Pelkkää arkea ja työntekoa, viikonloputkin vain kotona kökkimistä ohjelmanumerona ruokakaupassa käyminen. Mitään matkojakaan ei ole tiedossa eikä tule, yksin en halua/uskalla lähteä ja miestä ei kiinnosta moinen. Ei mitään kulttuurientoja, ei musiikkikeikkoja, ei yhtikäs mitään, ei ole mieleisiä bändejä keikkailemassa. Kaiken kukkuraksi pukkaa vaihdevuosia rytinällä päälle, kierto heittelehtii ja ovat taas jo viikon myöhässä. Mikä idea, raataa töissä, vanheta lisää ja kuolla kupsahtaa pois.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Noh, ite en kattelis tollasta miestä jonka kans arvot ja yhteiset mielenkiinnonkohteet ei kohtaa. Eroaisin ja alkaisin elämään just niinkö itestä parhaalta tuntuu
Miksi pitää olla samat mielenkiinnonkohteet. Siinä on riskinsä ettei sellaista löydy koskaan. Sitten mielenkiinnonkohteet voi iän myötä vaihtuakkin.
Meillä on erilaiset harrastukset ja siltikin pystytään elämään yhdessä ja niinku itsestä parhaalta tuntuu. Ei tarvitse väkisin kiinostua toisen harrastuksesta vain miellyttääkseen.
Pitää sitten mennä yksin sinne muun porukan sekaan rohkeasti vain jos ei puolisoa kiinnosta kulttuurit ja juhlat. Silleen olen itsekkin mennyt mutta iän myötä ne eivät enää kiinnosta kun niitä on ihan tarpeeksi nähnyt.
Sulla on siis ap mies? Nyt yhdessä joku ideavaihde päälle, sanot sille että joku kompromissi täytyy nyt keksiä, jollet halua että suhde kuolee pystyyn. Muussa tapauksessa kannattaa harkita kumppanin vaihtamista sellaiseen jota kiinnostaa sinun kanssasi seurustelu ja yhteisen tulevaisuuden suunnittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ite en kattelis tollasta miestä jonka kans arvot ja yhteiset mielenkiinnonkohteet ei kohtaa. Eroaisin ja alkaisin elämään just niinkö itestä parhaalta tuntuu
Miksi pitää olla samat mielenkiinnonkohteet. Siinä on riskinsä ettei sellaista löydy koskaan. Sitten mielenkiinnonkohteet voi iän myötä vaihtuakkin.
Meillä on erilaiset harrastukset ja siltikin pystytään elämään yhdessä ja niinku itsestä parhaalta tuntuu. Ei tarvitse väkisin kiinostua toisen harrastuksesta vain miellyttääkseen.
Pitää sitten mennä yksin sinne muun porukan sekaan rohkeasti vain jos ei puolisoa kiinnosta kulttuurit ja juhlat. Silleen olen itsekkin mennyt mutta iän myötä ne eivät enää kiinnosta kun niitä on ihan tarpeeksi nähnyt.
Eikö yhteisten kokemusten ja muistojen hankkiminen ole koko parisuhteen idea? Mitä ihmettä tekee parisuhteella jossa ei tehdä mitään yhdessä, tai se on toiselle riidanaihe ja pelkkää pakkopullaa?
"Eikö yhteisten kokemusten ja muistojen hankkiminen ole koko parisuhteen idea? Mitä ihmettä tekee parisuhteella jossa ei tehdä mitään yhdessä, tai se on toiselle riidanaihe ja pelkkää pakkopullaa?"
Joo, koko arkihan se on yhdessä tekemistä ja olemista. Kotitöitä yhdessä, saunotaan, kokkaillaan, nautiskellaan viiniä. Yhdessä käyty matkoilla ja ravintoloissa.
Kyllä sitä paljon ehtii yhdessäkin tekemään jos on erilaiset harrastukset eikä olla kaikessa ihan samoista asioista kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, matkustaa. Yksin. Minne? Tilin saldo 32,10e
Miksi käyn täysipäiväisesti töissä, kun ei jää rahaa noihin konsertteihin ja matkoihin.
Nro2
N40
Uskot tai et, niin haluan rukoilla sinulle ja muillekin täällä parempia aikoja. <3
Ehdota miehellesi että käytte vaikka viikonloppumatkalla toisessa kaupungissa tai kylpylässä. Jos elämä on jo pitkään ollut noin yksitoikkoista, niin jo tuollainen pikkureissu piristäisi.
Kävisitte ravintolassa syömässä, vaikka elokuvissa, hotelliin yöksi. Vaikea kuvitella ketään joka ei yhtään innostuisi tuollaisesta. Koska kyseessä toinen suomalainen kaupunki, ei olisi matkustamisen rasitustakaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos ei tähän aikaan vuodesta ole jo erittäin ryytynyt, jos siis ei ole päässyt aurinkoon koko talvena. Mieliala on pahimmillaan ennen kuin kevät alkaa. Jos olo on epätoivoinen, Kanaria kutsuu. Been there, done that.
Kukaan mitään kuumuutta kaipaa, kohta se käristää täälläkin taas monta kuukautta.
Niin, joku munkki jossain luostarissa tekee vielä vähemmän kuin sinä: istua möllöttää, ehkä kuokkii kasvimaata tai lakaisee lattiaa. Ja hänellä voi olla ylimaallinen hekuma tai kenties olla olematta. Ei pelkkä vauhti ja pauke ratkaise.
Hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä.
2- 3.3 on Vanhassa satamassa käsityömessut. Mene sinne. Mä olen menossa.
Vierailija kirjoitti:
2- 3.3 on Vanhassa satamassa käsityömessut. Mene sinne. Mä olen menossa.
Hyvä vinkki. Tuollaisilla messuilla on aina hauskaa.
Narinarinari. Hormonikorvauksella saa värit takaisin elämään, mutta sitä eivät kaikki halua tai voi käyttää.
Kuullostaa tutulle. Aloin itse pyytää muutamaa työkaveria kävelylle, syömään ja kirpparille tai kauppakierroksille( katselemaankin vain). Kiva höpötellä niitä näitä ja joskus syvällisempiäkin. Elokuvissa voi hyvin käydä yksinkin,eihän siellä voi jutella kuitenkaan. Aloitin espanjan opiskelun duolingolla,pienin askelin,on ilmaista. Lukeminen vie synkät ajatukset muualle. Kun kevät tulee niin pyöräily on kivaa. Koita jaksaa ap, kevät toivottavasti piristää mieltäsi.