Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään kivaa odotettavaa, ikinä.

Vierailija
14.02.2024 |

Ei mitään ei mitään ei mitään.

Pelkkää arkea ja työntekoa, viikonloputkin vain kotona kökkimistä ohjelmanumerona ruokakaupassa käyminen. Mitään matkojakaan ei ole tiedossa eikä tule, yksin en halua/uskalla lähteä ja miestä ei kiinnosta moinen. Ei mitään kulttuurientoja, ei musiikkikeikkoja, ei yhtikäs mitään, ei ole mieleisiä bändejä keikkailemassa. Kaiken kukkuraksi pukkaa vaihdevuosia rytinällä päälle, kierto heittelehtii ja ovat taas jo viikon myöhässä. Mikä idea, raataa töissä, vanheta lisää ja kuolla kupsahtaa pois.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään tulevaisuudentoivoa ei ole niin kauan kuin f a s ssaripersuja liikkuu maanpäällä. Vain vainoja, nälkää, kurjuutta ja kuolemaa.

Calm ur tits :' D

Vierailija
22/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon sinulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita et voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voit, ja viisautta erottaa nämä toisistaan

Kuulostaa lattealta, mutta tässä on silti viisauden siemen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tolla asenteella voi kivaa olla eikä ikinä tullakaan.

etkö keksimällä keksi MITÄÄN positiivista asiaa mistä olla kiitollinen?!

ulkosuomalaisena jaksan ihmetellä tätä jatkuvaa valitusta..huh huh.,

🤔🤔 itse olet paennut. Hannari. 

Osuinko pahaan kohtaan ? 

Vierailija
24/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkoon sinulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita et voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voit, ja viisautta erottaa nämä toisistaan

Kuulostaa lattealta, mutta tässä on silti viisauden siemen.

Aamen 🙏

Vierailija
25/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta keikat eikä enää hirveästi reissaaminenkaan (jos kiinnostaisi niin kävisin niissä edelleen yksin) vaan itse kaipaan elämänkumppania jonka kanssa jakaa ihan tavallista arkeakin. Käydä yhdessä lenkillä, saunoa, jutella, tehdä ruokaa jne. Miestä jonka kanssa olisi samankaltaisia kiinnostuksen kohteita ja voitaisiin sitten yhdessä lähteä lappiin vaeltamaan tai katsomaan vaikka mm-kisoja norjaan ensi talvena.

Luulin alta nelikymppisenä, että olen ihan sinut ikisinkkuuden kanssa mutta enpä sitten oikeasti ollutkaan vaan yksinelo tuntuu vaan raskaammalta ihan päivä päivältä.

Vierailija
26/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pelkkää paskaa alamäkeä. Sammuttaisipa joku valot lopullisesti.

Vierailija
27/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi et mene konserttiin, teatteriin, näyttelyihin, elokuviin, kahville, ostoksille, kävelylle, jumppaan ja järjästä ystäville illanistujaisia? 

Etkö osaa mennä minnekään yksin? Kuule, kukaan ei kiinnitä siihen mitään huomiota, koska on muitakin ihmisiä, jotka liikkuvat ja tekevät yksin kaikkea kivaa. 

Vierailija
28/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sun oma valinta. Sä oot kuski sun omassa elämässä, et matkustaja. Mä oon lähdössä yksin reissuun. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
29/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko esim. uusia kavereita tai ystäviä, avoimia keskusteluja vaikka syvistäkin asioista ruuan ääressä, päivän päätteeksi alkuillasta? Kävin itse tällaisella ilmaisella kurssilla vuosia sitten, kun tarvitsin yksinäisenä uusia ihmisiä ja kuvioita. Olen kiitollinen vaikka tuosta on jo aikaa, ALFA-kurssi on siis kyseessä, voin suositella. https://alfasuomi.fi/kokeile/#find-an-alpha

Vierailija
30/53 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta keikat eikä enää hirveästi reissaaminenkaan (jos kiinnostaisi niin kävisin niissä edelleen yksin) vaan itse kaipaan elämänkumppania jonka kanssa jakaa ihan tavallista arkeakin. Käydä yhdessä lenkillä, saunoa, jutella, tehdä ruokaa jne. Miestä jonka kanssa olisi samankaltaisia kiinnostuksen kohteita ja voitaisiin sitten yhdessä lähteä lappiin vaeltamaan tai katsomaan vaikka mm-kisoja norjaan ensi talvena.

Luulin alta nelikymppisenä, että olen ihan sinut ikisinkkuuden kanssa mutta enpä sitten oikeasti ollutkaan vaan yksinelo tuntuu vaan raskaammalta ihan päivä päivältä.

Eihän tuohon kumppania tarvita. Kavereiden kanssa melkein mukavampikäydä viihteellä, saunoa ja vaikka vaeltaa Lapissa. Sitten saa tulla omaan kotiinsa ihan rauhassa. Muutenkin kavereiden kanssa on vähän vieraskoreampi meininki, niin ei mene tiuskimiseksi eikä naama ala ärsyttää, kun tietää, että siitä pääsee kohta rauhaan taas joksikin aikaa.

Vierailija
31/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, matkustaa. Yksin. Minne? Tilin saldo 32,10e

Miksi käyn täysipäiväisesti töissä, kun ei jää rahaa noihin konsertteihin ja matkoihin.

Nro2 

N40

Vierailija
32/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ite en kattelis tollasta miestä jonka kans arvot ja yhteiset mielenkiinnonkohteet ei kohtaa. Eroaisin ja alkaisin elämään just niinkö itestä parhaalta tuntuu

Itse erosin eikä tämä nyt yksinkään mitään helppoa ole. Mistään et saa apuja ja kaiken joutuu hoitamaan ja maksamaan yksin.

Vierailija
33/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuohon kumppania tarvita. Kavereiden kanssa melkein mukavampikäydä viihteellä, saunoa ja vaikka vaeltaa Lapissa. Sitten saa tulla omaan kotiinsa ihan rauhassa. Muutenkin kavereiden kanssa on vähän vieraskoreampi meininki, niin ei mene tiuskimiseksi eikä naama ala ärsyttää, kun

Huvittaa aina toi kaverikortti. Mulla ainakin kaverit pariutuneita eikä ne mun kanssani mihinkään laivareissuille tai vaelluksille lähde kun kullan kanssa niin kiva mennä. En viitsi enää edes kysellä kun oli aina niin vaikeeta.

Itse aloitin yksinäset jutut niinkin pienistä kun leffareissusta tai pizzalla yksin syömisestä. Siitä sit laajentanut hotellilomaan toiseen kaupunkiin, järjestetylle kiertomatkalle ja seuraavaks tarkoitus lähteä kokonaan yksin. Pskaahan tämä on mutta ei ole vaihtoehtoja jos haluaa jossain käydä.

Vierailija
34/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän eteenkö ne pitää kantaa? Suurin osa noista järjestyy kun vaan nostaa perseensä penkistä.

Vierailija
35/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi et mene konserttiin, teatteriin, näyttelyihin, elokuviin, kahville, ostoksille, kävelylle, jumppaan ja järjästä ystäville illanistujaisia? 

Etkö osaa mennä minnekään yksin? Kuule, kukaan ei kiinnitä siihen mitään huomiota, koska on muitakin ihmisiä, jotka liikkuvat ja tekevät yksin kaikkea kivaa. 

Kyllä ne itse asiassa kiinnittää huomiota. Laivalla esim yksin buffassa syödessä ihmiset kattoa möllöttivät.

Vierailija
36/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla on, perjantai kalsarikännit. Ihan parasta raskaan työviikon jälkeen. Kännit ehkä väärä sana mutta hyvää safkaa ja tissuttelua..mahdollisesti sauna. 

Vierailija
37/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rahaa

Vierailija
38/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuohon kumppania tarvita. Kavereiden kanssa melkein mukavampikäydä viihteellä, saunoa ja vaikka vaeltaa Lapissa. Sitten saa tulla omaan kotiinsa ihan rauhassa. Muutenkin kavereiden kanssa on vähän vieraskoreampi meininki, niin ei

Sama, tälleen yli 40v ikisinkkuna muut ovat pariutuneet ja perheytyneet, ja ymmärrettävästi tekevät kaikki kivat jutut sen puolison ja/tai oman perheen voimin. Myös ne arjen irtiotot ja pienet luksukset. Hyvä, kun ehtivät pyörähtää kahvilla muutaman kerran vuodessa.

Olihan täällä jossain se ketjukin, jossa pariutuneet ja perheelliset suurin osa kertoi, että eivät tarvitse ystäviensä seuraa mihinkään, eivätkä välttämättä jaksakaan heitä. Onhan siellä kotona jo se kumppani, jonka kanssa tehdä, matkustaa, jutella ja harrastaa. Mihin sitä ystäviä enää tarvitsee?

Ja kuulostaa jotenkin erikoiselle, että OMAN KUMPPANIN kanssa pitää olla vieraskorea ja esittää parempaa kuin on. Vai sen naisenko? Koskeeko tämä myös miehiä?

Vierailija
39/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne itse asiassa kiinnittää huomiota. Laivalla esim yksin buffassa syödessä ihmiset kattoa möllöttivät.

Olen ikisinkku ja joutunut tekemään kaikki reissut, tapahtumat, teatterikäynnit, ravintolat jne. yksin 9/10 tapauksesta, nykyisin käytännössä aina yksin, eikä kukaan ole koskaan möllöttänyt. Ihmisillä on yleensä muuta tekemistä kuin ajatella toisia ja jos he aktiivisesti ajattelevat ja tollottelevat kamalasti tuntemattomia, heillä vippaa päästä.

Vierailija
40/53 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä juntteja jotka ei yksin uskalla mennä ulkomaille. Siellähän voi tapahtua MITÄ TAHANSA! :D Ei ne ulkomaat ulkoavaruuden planeetoilla ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän