Luottotiedot menny naisystävällä
Heippa!
Olen aikeissa ostamassa naisystävälle puhelinta osamaksulla ja hänen nimiinsä siirtyy laskut yms, mutta minua mietityttää, että maksaako hän laskunsa kuten pitää... Hän on ennenkin valehdellut tolanteesta, että tarvitsee rahaa mutta kumman syystä sitä aina löytyy..
Käyttääkö hän minua hyväksi vai mitä?
Ei kerro kaikkea mihin on velkaa jne
Tuntuu että narsistin vikaa myös hänessä että hän saa aina minulle pahan olon aikaiseksi kun rn nyt otakkaan hänelle jotain juttuja osamaksulla tai maksa tai hanki...
Mitä minä teen?
Meillä menee hyvin joskus, mutta aika useasti tunnen epävarmuutta suhteessa vaikka meillä on paljon yhteistä ja jutun aiheitta mutta silti..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta sitä puhelinta, jos sinulla ei ole halua tai varaa maksaa niitä osamaksuja lopulta itse. Et selvästikään luota naiseen.
Rahaa olisi kyllä maksaa sitä joka kk mutta yhtään ylimääräisiä laskuja ei kyllä huvittaisi maksella..
Nainen siis kuulemma "exän" takia menetti luottotietonsa, mutta tässä kun olen hänen kanssaan ollut niin aivan holtitonta rahankäyttöä häneltä niin vähän veikkaan että valehteli tämän tilanteen takia ja jatkuvasti tulee hänelle kirjeitä perintätoimistolta ja oikeudesta ja sovitteluista...
Suosittelen eroamaan. Kertoo paljon hänen luonteestaan, että valehtelee ja shoppailee holtittomasti mutta jättää laskut maksamatta.
Lopeta suhde, jos et kykene kommunikoimaan toisen osapuolen kanssa ja luottamus on noin olematonta. Ja hemmetin typerää ostaa kallis puhelin osamaksulla. Sehän on rikki ennenkuin se on maksettu, hankki sen kuka hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde, jos et kykene kommunikoimaan toisen osapuolen kanssa ja luottamus on noin olematonta. Ja hemmetin typerää ostaa kallis puhelin osamaksulla. Sehän on rikki ennenkuin se on maksettu, hankki sen kuka hyvänsä.
Nainenhan on selvästi osoittanut, ettei hän ole luottamuksen arvoinen joten typerää olisi luottaa ainakaan raha-asioissa. Joten tosiaan kannattaa erota.
Olisiko mitään keinoa jolla saisit tämän naisen maksettavaksi laskun myös silloin kun hänellä ei olisi sitä rahaa että se raha menisi hänen pussistaan eikä sinun?
Olen kuullug näistä että yksityinen voi myös lähettää toiselle yksityiselle velanperintää? Vai mitenkä tämä menee jos joku osaa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitään keinoa jolla saisit tämän naisen maksettavaksi laskun myös silloin kun hänellä ei olisi sitä rahaa että se raha menisi hänen pussistaan eikä sinun?
Olen kuullug näistä että yksityinen voi myös lähettää toiselle yksityiselle velanperintää? Vai mitenkä tämä menee jos joku osaa sanoa?
Ei ole.
No jos hänellä on luottotiedot mennyt ja ei suostu kertomaan paljonko on velkaa ja on valehdellut raha-asioistaan niin älä nyt missään nimessä ota nimiisi mitään hänen osamaksujaan tai laskujaan.
Jos ne on sinun nimelläsi niin loppupeleissä sinä niistä vastaat jos hänellä ei olekaan maksukykyä tai -halua. Olen työskennellyt perintäalalla ja paljon tullut vastaan varoittavia esimerkkejä jossa on kaveri tai kumppani ottanut omiin nimiinsä toisen osamaksuja tai luottoja. Sitten tulee yllätyksenä, että jos olet ne nimiisi ottanut niin sinun on ne viimekädessä maksettava tai muuten lähtee itseltäkin luottotiedot.