Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottotiedot menny naisystävällä

Vierailija
13.02.2024 |

Heippa!

Olen aikeissa ostamassa naisystävälle puhelinta osamaksulla ja hänen nimiinsä siirtyy laskut yms, mutta minua mietityttää, että maksaako hän laskunsa kuten pitää... Hän on ennenkin valehdellut tolanteesta, että tarvitsee rahaa mutta kumman syystä sitä aina löytyy..

Käyttääkö hän minua hyväksi vai mitä?

Ei kerro kaikkea mihin on velkaa jne

Tuntuu että narsistin vikaa myös hänessä että hän saa aina minulle pahan olon aikaiseksi kun rn nyt otakkaan hänelle jotain juttuja osamaksulla tai maksa tai hanki...

Mitä minä teen?

Meillä menee hyvin joskus, mutta aika useasti tunnen epävarmuutta suhteessa vaikka meillä on paljon yhteistä ja jutun aiheitta mutta silti..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä puhelinta, jos sinulla ei ole halua tai varaa maksaa niitä osamaksuja lopulta itse. Et selvästikään luota naiseen. 

Vierailija
2/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä puhelinta, jos sinulla ei ole halua tai varaa maksaa niitä osamaksuja lopulta itse. Et selvästikään luota naiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä osta puhelinta hänelle. Eräs nainen käytti kilttiä ystävääni aivan täysillä hyväkseen yli tonnin edestä. En tiedä onko aikeissakaan maksaa takaisin.

Vierailija
4/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa kastia ystäväsi kanssa... Yonnin olen lainannut ja takaisin ei ole maksellut paljon mitään...

Vierailija
5/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa olisi kyllä maksaa sitä joka kk mutta yhtään ylimääräisiä laskuja ei kyllä huvittaisi maksella..

Nainen siis kuulemma "exän" takia menetti luottotietonsa, mutta tässä kun olen hänen kanssaan ollut niin aivan holtitonta rahankäyttöä häneltä niin vähän veikkaan että valehteli tämän tilanteen takia ja jatkuvasti tulee hänelle kirjeitä perintätoimistolta ja oikeudesta ja sovitteluista...

Vierailija
6/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo

Vierailija
7/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi katsella naista, joka ei itseään kykenisi elättämään ja omista laskuistaan huolehtimaan. Vaihda jo hyvän sään aikana ennenkuin upotat tapaukseen enempää rahaa.

Vierailija
8/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta puhelinta, vaan osta vaikka suklaarasia huomisen Ystävänpäivän iloksi. Pääset vähemmällä stressaamisella ja ikävillä seurauksilla.

Vierailija
9/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE!

Vierailija
10/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö puhelinkin jo ostetaan osamaksulla?

Vierailija
11/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osamaksulla ostettu puhelin. Syy: takuu kattaa koko osamaksuajan, muuten olisi lyhkäsempi. Mutta ite maksan. Älä sää maksele toisten laskuja, korkeintaan sitte kun ootte naimisissa.

Vierailija
12/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi valehtelee. Mikä motiivi sulla siis on jatkaa suhdetta, josta ei voi koskaan tulla mitään hyvää? Saat seksiä? Et löydä ketään muuta? Olet masokisti?

Vierailija
13/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa oikein et mitä tekis... Jos ei tulekkaan toimeen niin oot hänen kanssaan sitten väleissä niin kauan kunnes puhelin on maksettuma

Vierailija
14/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet luottotiedotonta? 

Vierailija
15/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani tai rahapeliaddiktio. 

Älä mahdollista addiktille addiktiota, vaan pakota ottamaan vastuu.

Vierailija
16/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hinta siitä jos antaa paukuttaa kakkoseen.

Vierailija
17/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rahojen holtiton käyttö kun jatkuu niin pitkään kuin sitä sinulta löytyy ja lopulta olette molemmat veloissa huomaamattasi. Tämä on niin nähty tarina. Sitten se parempi puoliso löytää nopeasti uuden miehen ja alkaa loisimaan uudessa paikassa.

Mitään ei kannata yhteisenä ostaa eläkä osamaksulla hommaa yhtään mitään. Päin vastoin kehu kuinka vähällä pärjäät ja piilota rahasi niin näet kauanko viihtyy jos ei ole sinun rahoja tuhlattavana... luulen että häipyy äkkiä ja alkaakin löytyä "toisia" ystäviä joiden luo menee.

Vierailija
18/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
19/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei säästä sitä etukäteen jos voi maksaa osamaksulaskutkin.

Vierailija
20/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla ihmisen kanssa joka "on ennenkin valehdellut tilanteesta"?

Luottotiedottomuus ei ollut itselleni ongelma muuten hyvän tyypin tavatessa ja nyt olemme hoitaneet toisenkin tiedot kuntoon. Epärehellisyys kumppanille taas on aivan toinen juttu.