*+*Enskattaret viikonloppuun*+*
Remonttireiskat lähtee taas hommiin! :) Näin jo yöllä unta että Tiitiäisen huoneeseen tuli ihana sänky ja hoitopöytä jonne sitten viikkailin ihania pieniä vaatteita.. Ah! Mukavaa lauantaita kaikille!
Mammis + Tiitiäinen 28+1
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9313742&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (37)
[color=8B0000]Täällä mä taas valvoskelen yksin..Huoh.
Siru on valmistautunut yliaikaisuuteen toisin kuin mä..Mä jotenkin odotan joka päivä, että jotain tapahtuis, mutta hiljaista on! =) Taitaa se mullakin mennä yli lasketun, mutta kun on malttamaton niin ei mahda mitään..=D
Peipposkalle: me kysyttiin sukupuolta sit 4D:ssä kun tavallisessa rakenneultrassa kätilö ei antanut edes mahdollisuutta kysyä..Taisi olla just sen takia hätäinen ja tyly kun näki naamasta, että kohta ne kysyy kuitenkin..=D
Makkara jutteli ulkoilusta..Mä oon ollut koko raskauden aika reipas ja tekeväinen ja käynyt joka päivä jonkun ainakin pienen lenkin tekemässä..Nyt en oo enää jaksanut edes joka päivä ulos kämpästä..=) Kyllä mä uskon, että räkäkuntoisempiakin naisia on saanut puserrettua sen vauvan ulos kuin minä eli en jaksa huolehtia siitä..=)
Toivottavasti Niinalla oli mukava ilta raflassa! Jäitkös ' kiinni' raskaudesta? =)
Iida-linnea oli ollut vaikka kuinka ahkera eilen ikkunaostoksilla ja siivoten! =) Mä en toisaalta viitsi koskaan mennä kauppoihin vaan katseleen kun on heti pakko saada jotain =)
Nincalle tsemppiä suppareiden kanssa..Koitahan tosiaan levätä, etteivät ihan riistäydy käsistä!
Piuh..Mä taidan mennä vielä hetkeksi lukemaan jos se uni alkais painaa silmiä vähitellen..Ehkä mä vaan valmistaudun yösynnytykseen? =)
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
t. poppis ja räpsy rv38+4
Poppiskin täällä vielä kukkuu, kiva etten ole ainoa;) Tosin pakkohan tässä kohta yrittää sänkyyn mennä. Katsottiin 24 sarjan 5. tuotantokautta tossa just, nyt on 13 jaksoa jo katottu, siihen jää koukkuun! Pakko oli ottaa netistä koko tuotantokausi kun se 2 jakson pituinen avausjakso katottiin eka telkusta...
Peipposka kyseli sukupuolesta. Kyllä me oltiin niin uteliaita et kysyttiin, rakenneultrassa rv17+4 näkyi poika ja sit kahdessa ultrassa sen jälkeen näkynyt kans. Eli toivottavasti pitää paikkansa, sen verran on poikasävytteiset vaatteet ja huone=)
Makkara, kyllä mä luotan tohon 4D:hen, vaikka meillä näkynyt molemmilla " taajuuksilla" yhtä hyvin toi sukupuoli! Tosiaan poitsu aika rauhallinen, mut olen yrittänyt ajatella että murehdin vasta sit jos tulee aihetta. Tietty huoli nytkin kova, mutten stressaa sillä 24h vuorokaudessa koska luultavammin kaikki kuitenkin on hyvin. Ja niinkuin sanoit niin onneksi pystyy liikkumaan siellä, ei ole absoluuttisen liikkumaton ollut:)
Han, Samaa sanoin miehelle tosta ADHD:stä;=)
Leenis, kiva kuulla ettei Panadolit ole kauhean haitaksi. Olen ottanut MAX 2 tablettia päivässä noita käsikauppapanadoleja (mikä sana!) Sen yli en viitsi mennä. Tänään olin meidän paikallisella " kansanparantajalla" joka käsitteli mut päästä varpaisiin, nyt elän toivossa että jäi sinne kivut. Nyt ainakin hyvä olla=)
Kesis, joo mulla ei erityisesti tarvetta nauttia tästä loppuajasta kun olo ei ole mitenkään erityisen hyvä, suorastaan kamala:( Mut mitä pidempään saa Poitsu olla masussa, sen parempi. Kyllä tässä nyt vielä muutaman viikon kestää vaikka hammasta purren. Vaikka väillä itkua väännän täällä ja toista sanon!
Tuli taas pyöreiden viikkojen kunniaksi otettua foto, tässä näin:
http://s129.photobucket.com/albums/p221/Aurora-79/Masukuvia/?action=vie…
Laittakaahan samojen viikkojen kuvia vertailuksi, kiva katsella=)
Mut nyt lähden hipsimään sänkyä kohti!
Aurora & Poitsu rv 34+1
POPPIS, täällä kans yks malttamaton o/ Pakko ollut henkisesti varautua siihen yliaikaisuuteen, koska muutenhan sitä tulisi ihan hulluksi. Mutta ei se estä minua elättelemästä toiveita, että " josko tänään tai ensi yönä..." :)
AURORA, kuinkas pitkä sinä mahdat olla, kun sulla on tuo masu pysynyt niin sievässä ja pienessä kunnossa? :O Eipähän sulla ole pelkoa ylimääräisistä mahanahkaröllyköistä sitten synnytyksen jälkeen :D (Toisin kuin täällä, on tuo ihan valtava tuo pallo!)
MAKKARAKO kyseli siitä, että onko tullut kuntoiltua...? Kyllähän tuota vähintään kerran viikossa yrittänyt käydä ihan kunnollisella lenkillä (n. 1h/5-7km) ja joka päivä ainakin vähän ulkoilemassa, jos ei muuten, niin shoppailemassa :D. Yllättävän raskasta on tuo shoppailukin, saattaa vierähtää useampi tunti kävellen tuolla. Mielestäni ihan kohtuullisessa kunnossa olen pysynytkin, vaikken mitään erityistä olekaan tehnyt.
Tässä tuore masukuva rv 37+2
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tohmo_Sr&image_id=51220205
ja tässä Auroralle vertailun vuoksi masukuva rv 34+4
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tohmo_Sr&image_id=50408992
Han ja Rumpali 37+4
Niina mua jo kovasti kaipaili... En ole mihinkään kadonnut. Olen vielä enimmäkseen pyrinyt tuolla kuumeilu puolellla kirjoittelemassa, tällä puolella enemmänkin vasta lueskellut muiden juttuja. Mutta kaipa se pitäisi pikkuhiljaa alkaa siirtyä enemmän tälle puolelle.
Viikko sitten vielä " valittelin" kun ei ollut juuri mitään raskausoireita ja juuri sen vuoksi tämä tuntui niin epätodelliselta. Viime maanantaina alkoi jumppa (joulutauon jälkeen) ja siellä huomasin, että kyllä ne rinnat sittenkin ovat tavallista aremmat, kun hiukan joutuu hyppimään ja pomppimaan. Normaalisti taidan olla se ryhmän innokkain pomppija, mutta viime viikolla piti jo hiukan himmata tahtia rintojen arkuuden vuoksi. Ja kyllähän se etova olokin alkoi alkuviikosta nostaa päätään. Oksenteluilta ollaan vältytty ainakin tähän asti. Hassua että jatkuvasta pahasta olosta huolimatta koko ajan on nälkä/tekee mieli syödä jotain. Eilen juuri naureskelin että tällä syömistahdilla painan 200 kg hyvinkin pian :) (no ei nyt sentään...) Ja selkäkin on ollut koko viikon ihan " romuna" . Mietin vaan että voiko selkäkivut alkaa oikeasti jo näin aikaisin vai johtuuko jostain muusta? Ymmärrän kyllä selkäkivut myöhemmässä vaiheessa, mutta tämä tuntuu niin hassulta että jo nyt...
Mites hei, Niina ja Buuffa, kun melkein samoilla päivillä mennään...
Joko ootte kertonut raskaudesta tutuille? Onko paino noussut vielä yhtään? Mahtuuko kaikki vaatteet edelleen päälle?
hannnah 7+4
[color=FF00FF]Edelleen yhtenä kappaleena ja ne toissa päiväiset tuntemukset on vain muisto jossain takaraivossa.. koko ajan on vaan sellanen olo, että taisin keksiä kaikki tuntemukset sillon perjantaina XD No joo, olo edelleen mitä mainioin. Eilen iski oikeen kunnon virta piikki, oltiin miehen kanssa kaupungilla ja illalla vielä innostuin siivoamaan ja laittamaan pyykkiä ja sitten olikin vuorossa saunomista ja siis ei mitään tehoo, ei edes sellasta normaalia mahan kovettumis supparia.
Mä heitän nyt toivon ja rupeen vaan kiltisti venaamaan sitä 28.1 jolloin siis käynnistetään, eikä siihen kään oo kun tasan kaks viikkoo.. Justiinsa miehen kanssa naureskeltiin, että tää kyllä kasvattaa mua, minä kun oon aina ollut " minuutti" ihmisiä. Kaikki menot siis kalenterissa ja mielummin tarkka kellon aika =D Noh, nyt joutuu tosiaan työstämään tätä asiaa, kun ei voikkaan itse päättää ja suunnitella koska lähtee synnyttään.
Mies lähti justiinsa peliin.. ei olis millään tahtonut sinne lähtee kun jos mä vaikka nyt sit rupeen synnyttään XD Noh, olis halunnu, että lähen sinne istumaan, mutta ei nyt oikein jaksanut. Nyt sitten antaa puhelimensa valmentajalle pelin ajaksi, että JOS mä nyt sitten just sen pelin aikana rupeen synnyttään =D Aikas hassu mies.
Asumis muodosta oli ollut galluppia.. Me ostettiin kaks vuotta sitten omakotitalo. Oon koko ikäni asunu omakotitalossa.. opiskelu aikana asuin puol vuotta solukämpässä seittemän muun tytön kanssa ja sitten muutin rivitalo kaksioon, jonne mies muutti sitten jossain vaiheessa kanssani asustelemaan. Noh, en oikein koskaan sopeutunut siihen asumismuotoon joten omakotitalo oli itsestään selvyys ja erittäin hyvin ollaan viihdytty=)
Hanin maha kuvia kävin katselemassa, meillä on ihan saman laiset pallot =) Mulla kanssa tossa edessä komeilee tollanen mahoton jalkapallo XD Kuinkahan jää roikkumaan nahka synnytyksen jälkeen?? Auroralla on niin pieni ja soma massu.. ei ihme, että sulla on niitä tuntemuksia, koska pojun täytyy melko syvällä olla, kun onhan sillä jo kokoo ja ulospäin se ei ihan hirveesti oo pyrkinyt..
Joo, mutta mä taidan hilppasta käymään tuolla lähikaupassa ja ajattelin pikkusen jotain leipoo.. onpahan jotain tekemistä=)
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Terkuin siru ja tiiti rv 39+5[/color]
Tosiaan, heräsin ihan just vasta...eli takana taas oikein hyvät yöunet. Tulee ihan huono omatunto, kun täällä on taas porukka valvonut yötä myöden... No, mullahan on välillä kans noita usean tunnin virkeyssessioita keskellä yötä, mut nyt on useampi yö putkeen mennyt näin. Mahtavaa!
Hannah - mä luulen (en siis tiedä!) että selkäkipuja voi olla alkuraskaudessa ihan hormonaalisistakin syistä. Eli vaikka mikään paikka ei selkää vielä paina, niin jotenkin siellä voi kudokset tms. kipuilla. Kokeile kaurapussia!
Mä olen Sirun tavoin ajatellut, että tämä raskausaika pitää ottaa kasvun paikkana - nyt ei voi ennakoida ja tietää kaikkea etukäteen. Enkä tiedä olisko sekään niin kiva, että kalenteriin pystyis merkkaamaan tarkan synnytysajan...sit sitä ehkä vasta hermoheikko oliskin? :)
Aurora kyseli taas kuvia, kävin laittamassa yhden viime viikolta:
http://i127.photobucket.com/albums/p159/Makkara_5/IMG_2619.jpg
Äh mun piti jotain kommentoida mutta kun en laittanut ylös niin unohtui...höh!!
Makkara 35+6
Oli pakko hinautua sängystä ylös jo klo11, muuten menee rytmi ihan päin seiniä, kun on jo nyt. Vieläkö toinen yökukkuja poppis nukkuu?;)
Kiitti Han masukuvista, sulla ei tosiaan ole mitään muuta kuin tuo pyöreä " futis" tuossa edessä=) Siron näköinen se silti on, vaikka onkin jo aika iso! Mä olen 168cm pitkä eli aika normaali, en siis missään " missimitoissa" kuitenkaan. Mutta sulla oli jo mun viikoilla kunnon massukka/juomateline=) Kyllä se mullakin vielä kasvaa pikkasen, pakkohan sen on!!
Siru laskeskelee siellä jo päiviä, mä kanssa olen tottunut että nyt ja heti kaikki mulle ja että aikataulut on ja pysyy. Tää onkin hankalampi tapaus, kun ei voi oikein aikataulua masuasukille sanella siellä teidän suunnalla=) Koitahan jaksaa ja enää maksimissaan se kaksi viikkoa, eiks vaan?! Ja kun asennoidut että siihen saakka menee, niin eiköhän se siinä tapauksessa aiemmin jo tuu. Käänteistä psykologiaa joka usein toimii;)
Niin ja tosiaan sairaalassa laskevat mun viikot vielä erilailla(kuukautisten mukaan koska Poitsu vastannut koko ajan isompaa ja enemmän tuota laskettua aikaa), eli sen mukaan ois nyt rv34+5 eikä rv34+1. Eli oisin vielä pidemmällä!? Itse pysyttelen näissä tutuissa pienemmissä lukemissa:=)
Nyt aamupalalle ja Panadol nielaisemaan josko tää olo tästä lähtis kohenemaan ton eilisen hieronnan jälkeen=)
Aurora & Poitsu rv34+1 (edelleen..)
Täällä pirteänä näin heti aamusta... Kun nukkumaan pääsi vasta neljän aikaan, niin täytyi nukkua yhteentoista saakka. Pidempään en kuitenkaan uskaltanut, että illalla sitten saan unen päästä kiinni, kun aamulla pitää taas nousta kuudelta.
Ilta meni eilen yllättävän hyvin, Poppis jo ehti kysellä, että paljastuiko raskaus, mutta ihme kyllä saatiin hoidettua niin, ettei meiltä mitään kyselty. Ravintolassa juotiin pullo viiniä neljästään, mutta niin, että mies vaihteli lasejamme ja joi molemmat :) Toimi hyvin, olisi varmasti herättänyt paljon enemmän huomiota, jos olisin sanonut, että en sitten juo mitään. Myöhään kyllä meni, ja tupakansavuakin jouduin vähän haistelemaan, ja siitä tuli oikein huono omatunto :(. No, kunhan pidemmälle päästään, niin voi sitten alkaa kieltäytyä kaikista tuollaisista reissuista, tai ainakin kaikki seurueen jäsenet tietävät ottaa huomioon raskauden.
Osittain taisin vastatakin hannnahin kysymykseen, eli ei vielä kauheesti olla huudeltu raskaudesta muille. Miun äidille oli kyllä pakko kertoa, samoin veljeni vaimolle, joka odottaa toistaan, sekä miehen siskolle, joka sai juuri kolmannen lapsen. Kaikki siis tällaisia, joilta voi kysellä raskausjuttuja! Lisäksi joulun tienoilla oli yhdet bileet, joissa paljastuin isäntäparille. Muillakin oli kyllä epäilyksiä, kun en juonut, mutta ne kumottiin tiukasti. Isäntäpari kun on parhaita ystäviämme, niin ei voitu olla myöntämättä, kun toiset suoraan kahden kesken kysyivät. Ootko hannnah kertonut monelle? Haluaisin odottaa ainakin sinne sydänäänten kuulemiseen, jonka jälkeen ehkä voisi vähitellen paljastaa ainakin kaikille perheenjäsenille.
Painoa en ole tarkkaillut, kun meillä ei ole vaakaa. Olen kuitenkin huomannut, että vaikka sinänsä kaikki mahtuu vielä päälle, kaikkein tiukimpia farkkuja ei enää ole mukava käyttää. Lisäksi tuntuu, että maha pömpöttää esim. syömisen jälkeen helpommin kuin ennen, ja tämän takia käytän mieluummin pitkiä paitoja, jotka peittävät koko massun.
Hannnahillakin alkaa olla raskausoireita, se on toisaalta kivaa tietää, että taidetaan tässä tosiaan olla raskaana, mutta toivottavasti olo ei mene kamalan pahaksi! Minulla tällä erää jo onneksi alkaa helpottaa tuo huonovointisuus. Tissit on täälläkin arat ja jumbot, ja miun iho on tosiaan ihan järkyttävän kamala. Kunpa jossain vaiheessa tulisi sitten sitä " raskauden hehkua" , mutta se taitaa olla niitä keskiraskauden juttuja.
Vilkutukset kaikille ja kärsivällisyyttä niille, joilla laskettu aika on jo ihan oven takana! Mie lähden leipomaan runebergintorttuja, joihin tuli ihan hirveä himo. Onneksi sain kutsuttua veljen vaimoineen ja tyttärineen kylään syömään niitä, ettei kaikki jää minulle :)
Niina 7+6
[color=8B0000]Täällähän minäkin jo pompin...
Aurora: mäkin oon jotenkin huolissani tosta mun rytmistä, mutta sit ajattelin, että mitä ihmeen väliä sillä on kun kohta se on varmasti ihan sekasin ku vauva on kotona..=D Mä kävin jo ysiltä miettimässä kahvinkeittoa, mutta menin vielä hetkeksi takaisin sänkyyn..kai se on nukuttava vaan sillon ku nukuttaa..=)
Luin eilen sen 66-sivuisen pinon tuolta synnytyspuolelta, että mitä hassua miehet on päästäny suustaan tai tehny synnytyksessä..=) Siinä vierähti tovi..Oman miehen toilailuja odotellessa..=D
Hanille sen verran, että mulla on vahva tunne, että sä pääset kyllä etuileen mua. Jey siis sulle! =)
Tjoo..ei kai tässä muuta kun odottelemaan taas yhdeksi päiväksi..=)
Mukavaa päivää!
t. poppis ja räpsy rv38+4
Masusta vielä... Kun mulle tutut ja puolitutut naureskelevat, että näytän kuulemma siltä, niinkuin oisin laittanut vain korispallon paidan alle :D Samalla tavalla siis kuin pikkutytöt, jotka testailevat peilin edessä, miltä tuntuisi/näyttäisi kun on raskaana.
SIRU, apuva, sullahan tosiaan loppuu viikot kesken! Tuskinpa sentään oot aivan kuvitellut niitä tuntemuksia :) Toivotaan suppareita sinne!
Räkätauti piti sitten otteessaan oikeastaan koko viikon, eli saikkarilla olen ollut koko menneen viikon. Vieläkin nenä on tukkoinen, ja pahasti pelkään poskiontelontulehdusta, mutta toivon kovasti että tää tästä menis ohi. Ei millään tekis mieli mitään antibiootteja alkaa syömään..
IISALLE onnittelut perheenlisäyksestä, pianhan siellä olikin tapahtunut!!
Kohtsilleen tuleekin aimo ryntäys vauvallisia, onhan täällä niin moni ihan jo la:n korvilla. Voi miten ihanaa!!
Asumisesta oli ollut gallupia; me ostettiin 5/2005 eka oma yhteinen asunto, kerrostalo tästä Turun laitamilta. Saunallinen kolmio 7/9 kerros. Ihana asunto ja valoisa kun näin korkeallakin ollaan. Mä en kaipaa kovinkaan omakotitaloon, kun en ole koskaan asunutkaan. Kerrostalossa oikeastaan ikäni, ainoastaan meidän eka yhteinen vuokra-asunto oli rivari, mutta siinäkin asuttiin vain ½ vuotta.
Sukupuolestakin joku kyseli..
Me juteltiin eilen viimeks, ettei haluta tietää. Ei edes aiota kysyä rakenneultrassa, on sitten jotain jännättävää loppuun saakka. Ihan samahan tuo on kumpi sieltä tulee kunhan kaikki vaan menee hyvin alusta loppuun ja Naksukka on terve. Mulla on kauheen vahva poikaolo, mutta mistäs sitä sitten koskaan tietää. =)
Ihania masukuvia olitte laittaneet taas! Mä ihan kateelisena niitä katselen kun ei oma masu oikein osoita vielä kasvamisen merkkejä, mutta eiköhän se siitä. Kuitenkin jotain on tapahtunut kun omia housuja ei enää välitä käyttää. Kävinkin perjantaina ostamassa parit mammapökät H&M:stä kun olivat 19.90 kipale. Lauantaina kävin ostamassa työhousut mammamallia ja ne on ihan ihmelliset! Ne ei oo sellaiset resorilliset vaan niissä on ihme " kangaskuppi" mahaa varten. Nyt ne on kamalan isot mulle kun ei vielä ole mahaa, mutta onneks niitä saa vähän sortteerattua. Yritän ottaa kuvan niistä teille joskus niin näätte. Ne on vähän hassut. =)=)
Osaattekos sanoa, kun mulla on nyt molemmin puolin masua juilinut merkillisesti, tavallaan niinkuin lonkista mahaan päin. Että onks ne jotain venymiseen liittyviä kipuja, ne kestää hetken ja menee sitten ohi, mut se on aika inhottavan tuntuinen ja kohtalaisen voimakas kipu, sen hetken mitä se kestää. En nyt suuremmin ole huolissani niistä osannut olla, kun olen ajatellut että ne kuuluu asiaan. Monesti ne tuntuu esim. sängyssä kääntyessä tai sitten jonkun nopean liikeen yhteydessä. Pitänee siis hidastaa tahtia. ; )
Mukavaa sunnuntaita kaikille, loppupään menijöille PALJON SUPPAREITA ja muille hyvää vointia ja supistelematonta menoa.
Jushka ja Naksu 15+3
oli pakko tulla vastailemaan vielä Niinalle pikaisesti, ruoka parhaillaan uunissa, joten kauaa en ehdi turista.
Eli me ei olla vielä kerrottu kenellekään tästä raskaudesta. Viikko sitten, siis sillon kun ei ollut vielä mitään oireita, ajattelin että odotellaan suosiolla ainakin sinne ekaan neuvolaan asti, ennen kun kerrotaan kenellekään. Viime viikolla tuon etovan olon myötä kyllä tuli mieleen, josko sittenkin pitäisi paljastaa lähimmälle työkaverille. Tiedän että hän ei kuitenkaan kertoisi muille, paremminkin olisi apunani salailemassa tietoa muilta. Toinen lipsutuksen paikka meinasi olla viime viikolla kun kuulin erään ystäväni odottavan (la 4 viikkoa aiemmin kuin minulla). Ja tietenkin parhaalle ystävälle (tulevalle kummille) on tehnyt mieli kertoa jo ihan alusta asti.
hannnah rv 7+4
Hitsi ihan yhtä äkkiä juolahti mieleen, että joku (ilmeisesti muistin mukaan [b]greetas[/b]) kyseli joku aika sitten mun LA:ta kun tais itse mennä samoilla viikoilla! No vastaan nyt muistaessani, että LA on 22.7.2007. Mites, onkos sun masu jo kasvanut?
T:Titi rv13+0
Heips kaikille!
Titi: Tosiaan, sun la:ta kyselin ja samoissahan me mennään. Minulla la on 20.7. Saa nähdä muuttuuko vielä jossain vaiheessa. Vatsa ei ole vielä kasvanut, tuntuu, että se on vaan tuollainen pömppö, jonka saa vielä vedettyä sisään. Syömisen jälkeen pömpöttää hyvin raskaana olevan näköisenä..:)Farkut eivät tunnu enää mukavilta päällä, joten kai se on vähäsen kasvanut..:) Tumman viivan olen kyllä masuuni jo saanut, mitä kaikki ovat vähän kummastelleet...kai minulla on jotenkin voimakas pigmentti tai jotain :)
Rentouttavaa sunnuntaita kaikille ja voimia teille, jotka voitte lähteä synnyttämään hetkellä millä hyvänsä!
*greetas* 13+3
Tässä kovasti tuota vaunuasiaa ollaan mietitty. Teutonia vaunut vaihtoehtona kiinnostaisi kovasti, mutta ongelmaksi taitaa tulla se, että niiden myyntipaikka taitaa löytyä vain sieltä etelästä.Vai onko kenelläkään tietoa olisiko teutonian vaunuja muualla päin suomea myytävänä. Tai sitten pitänee järjestellä yhteistä vapaata miehen kanssa ja lähteä etelä-suomeen reissuun.
Greetas taisi äsken tuossa mainita tuon pigmenttiviivan. Miten on, onko kaikille enskoille se ilmaantunut jossakin välissä? Itse sitä vielä odotetellessa...
Nyt iltakahvien keittoon ja maistelemaan kotitekoisia dallaspullia tai ainakin niiden yrityksiä :-)
-Ninca ja rimpula 22+2-
yks varteenotettava vaihtoehto on tilata vaunut jostain. Me tilattiin Hartanit Saksasta sellaisesta paikasta kuin PingPong, ja säästöä tuli useampi satanen. Ja kuljetus kotiovelle. Tuo firma myy myös Teutoniaa...
Nyt supistaa siinä määrin että ei pysty istuu...
Makkara
moikka!
Tultiin tänää sukulaisista,on sitten sekin tehty eikä tarvi vähään aikaan liikkuu mihinkää :)
Eilen yöllä alkoi kamalat poltot ja nyt vasta helpottaa..pelästyin kunnolla et ei kait se ny synny?! Mutta ei varmankaan..
Ja onneksi potki ja mellesti koko päivän normaalisti mahassa,eetei tarvinnut sellaista pelätä..Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Mies lähti juopottelemaan,hoh hoijaa... :( Ärsytti kyllä niin paljon,pakko vaan yrittää relata. Pitähään hänenkin päästä välillä tuulettumaan
Muuten hyvä olo jatkuu,oikein välillä pelottaa että koska tää loppuu ;)
Ainiin,onnea Iisalle pienestä nyytistä :) :)
nyt kattomaan telkkuu
Niina 27+5