Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävää kuinka helposti jotkut löytää jatkuvasti uuden puolison

Vierailija
12.02.2024 |

Tulipa vaan mieleen, kun katsoin Linna-sarjan ekaa kautta. Eipä miehiä paljon haittaa narkkaaminen, rötökset ja synnytetyt lapset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ihmetellyt kun oon alle 30v, hyvännäköinen ja vakityössä ja en silti kelpaa kuin seksiin niille "tavallisille miehille", mutta kaipa luonteessa on joku perustavanlaatuinen vika mitä en ole vielä huomannut.

Vierailija
2/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans ihmetellyt kun oon alle 30v, hyvännäköinen ja vakityössä ja en silti kelpaa kuin seksiin niille "tavallisille miehille", mutta kaipa luonteessa on joku perustavanlaatuinen vika mitä en ole vielä huomannut.

Et vaan ole riittävän jännä. Miehet kaipaa äksöniä ja räiskyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu siitä, että ne sinun mielestä "tavalliset" miehet ovat oikeasti sinua reilusti tasokkaampia.

Miksi mies haluaisi muuta kuin seksiä itseään matalatasoisemman naisen kanssa?

Vierailija
4/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.eviemagazine.com/post/women-more-selective-80-men-unattract…

Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa epäviehättävämpiä.

Vierailija
5/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei myöskään ole yhtään hämmentävää, miksi ovat koko ajan eroamassa näistä puolisoista. 

Vierailija
6/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Mitä pahempi sekopää, sitä kuumempana miehet käyvät.

Vierailija
7/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon kyllä miettinyt samaa, kun katsellut miehen velipoikaa. Yh-isä, sormet ja naama piessä, ylipainoa, rähjäiset vaatteet ja parta. Mutta vastapainona iloinen ja lempeä luonne ja säihkyvät sinisilmät, ehkä se nallekarhulook sitten puree niin hyvin, kun useampia säätöjä on ehtinyt sitten lasten äidin jälkeen olemaan.

Vierailija
8/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kai sitten alkaa sekoilla kunnolla, että saa tän vuosikausien sinkkuuden päättymään. Riittääkö jos jättäytyy työttömäksi ja alkaa ryyppäämään? Vai pitääkö olla pahempaa?

Ap

Vierailija
9/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla melko harhainen käsitys tavallisesta miehestä. Mutta sulle tiedoksi ne nyt sun mielestä "tavalliset miehet" ei enää kauaa halua sulta edes seksiä. Eli kannattaa nyt ryhtyä jo miettimään uudestaan sitä "tavallista miestä" ja minkälainen sellainen on.

Vierailija
10/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla melko harhainen käsitys tavallisesta miehestä. Mutta sulle tiedoksi ne nyt sun mielestä "tavalliset miehet" ei enää kauaa halua sulta edes seksiä. Eli kannattaa nyt ryhtyä jo miettimään uudestaan sitä "tavallista miestä" ja minkälainen sellainen on.

Tavallinen mies on minusta ihan yleinen käsite. 

Vierailija
11/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt vähän samaa. Ehkä ihmiset ottaa vaan jonkun ja leikkii parisuhdetta jokaisen mahdollisen kanssa.

Vierailija
12/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pätee vain suht vakavasti mt-ongelmaisiin, koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
13/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset "jännänaiset" nyt aina seuraa löytääkin. Mitä omaa sukua ja tuttavapiiriä olen katsellut, niin kaikenmaailman viinaan menevät lähiölissut löytää kyllä seuraa aina, vaikka olisi hankala luonne, pari satunnaiselle miehelle tehtyä lasta jaloissa pyörimässä ja koulutus ja työt mitä on jos niitä edes on. Sitten ne, joiden on ollut hyvin vaikea löytää ketään on sellaisia rauhallisia, asiallisia, usein muttei aina korkeasti koulutettuja naisia. Ilmeisesti vaan sellainen vakava ja tasainen nainen ei ole miesten toivelistalla, ei vaikka olisi kohtuu nättikin. Introverttiys varsinkin tuntuu olevan naiselle isompi miinus kuin mikään ulkonäköasia.

Vierailija
14/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kai sitten alkaa sekoilla kunnolla, että saa tän vuosikausien sinkkuuden päättymään. Riittääkö jos jättäytyy työttömäksi ja alkaa ryyppäämään? Vai pitääkö olla pahempaa?

Ap

Olisiko syy yksinäisyyteesi asenteessasi ja luonteessasi? Ensimmäinen askel pariutumiseen on aito kiinnostuksen osoitus toista kohtaan ja sosiaaliset taidot. 

Vierailija
15/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset "jännänaiset" nyt aina seuraa löytääkin. Mitä omaa sukua ja tuttavapiiriä olen katsellut, niin kaikenmaailman viinaan menevät lähiölissut löytää kyllä seuraa aina, vaikka olisi hankala luonne, pari satunnaiselle miehelle tehtyä lasta jaloissa pyörimässä ja koulutus ja työt mitä on jos niitä edes on. Sitten ne, joiden on ollut hyvin vaikea löytää ketään on sellaisia rauhallisia, asiallisia, usein muttei aina korkeasti koulutettuja naisia. Ilmeisesti vaan sellainen vakava ja tasainen nainen ei ole miesten toivelistalla, ei vaikka olisi kohtuu nättikin. Introverttiys varsinkin tuntuu olevan naiselle isompi miinus kuin mikään ulkonäköasia.

Jälkimmäinen tapaus on ikisinkkukaverini. ^

Vierailija
16/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ns. jännikset tosiaan löytää miehiä helposti, yleensä tapahtuu viinan ja seksin kautta. Eli käyvät baareissa, konserteissa tms missä ihmiset ottaa alkoholia, eikä ole ainakaan sitten pienissä sievissä turhan tarkkoja tavarastaan, eli antavat helpolla. Silloin tällöin niistä jutuista alkaa sitten parisuhteitakin. 

Vierailija
17/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sellainen pointti, että ne jännänaiset lähestyy miehiä ja se on yksi tapa saada mies. Miehenä en edes lähtisi akateemista lähestymään vaikka kiinnostusta olisi, koska en usko hänen pitävän ahdistelusta ja kyllä fiksun pitää itse tajuta jotain tehdä.

Vierailija
18/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse olen 45 ja jatkuvasti miehet haluaa lähentyä kanssani. Yksi suhde tuossa tulikin ihan vaivihkaa, mutta päätin sen.

Ongelmalliseksi tilanteen tekee se että olen naimisissa. En mielestäni flirttaile mitenkään ja pukeudun aina asiallisesti.

Vierailija
19/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että puoliso pysyy, kun jaksaa pyllistää eikä ole hankalana pikkuasioista. Haarat auki vaan, niin kyl se siitä!

Vierailija
20/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko syy yksinäisyyteesi asenteessasi ja luonteessasi? Ensimmäinen askel pariutumiseen on aito kiinnostuksen osoitus toista kohtaan ja sosiaaliset taidot. 

Ehdottomasti noissa on se syy. Olen liian tasainen, myöntyväinen ja helppo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan