Lidlin surkea asiakaspalvelu ja kalliit hinnat
Kuka tuolla vielä käy? Oli joskus käymisen arvoinen, ei todellakaan enää.
Kommentit (17)
Eihän ruokakaipoissa ole edes mitään asiakaspalvelua enää. Pelkät kassahenkilöt.
Vierailija kirjoitti: Asiakaspalvelu vähintään yhtä hyvää kuin muualla, mutta hinnat alemmat, Missä AP käy?
Halvalla saa pelkkää sontaa ja parempilaatuista saa muualta.
Tylyt ja ylimieliset myyjät ainakin Helsingissä.
On niiiiin hienoa olla liidlissä töissä ja asiakas on vain haitta.
Vierailija kirjoitti:
Tylyt ja ylimieliset myyjät ainakin Helsingissä.
On niiiiin hienoa olla liidlissä töissä ja asiakas on vain haitta.
Missä kaupassa ei ole Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Asiakaspalvelu vähintään yhtä hyvää kuin muualla, mutta hinnat alemmat, Missä AP käy?
Halvalla saa pelkkää sontaa ja parempilaatuista saa muualta.
Miten juuri Lidlissä on sitä sontaa kun paljon aivan samoja tuotteita kuin muissakin kaupoissa. Vai valmistaako esim. Atria ainoastaan Lidliä varten jotenkin ala- arvoisempia tuotteita ja moni muu firma.💩🤔
Menkää hienostelijat sillä skodalla sitten k kauppaan, joka on kaikkein kallein.
Minä käyn vain ja ainostaan Lidlissä. Ja olen erittäin tyytyväinen palveluun ja valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn vain ja ainostaan Lidlissä. Ja olen erittäin tyytyväinen palveluun ja valikoimaan.
Taidat olla Lidlin myyjä.
Hinnat on halvemmat kuin muualla, palvelu on persiistä mutta kestän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Lidlin myyjä.
Empä ole on vaan turhaa maksaa liikaa tässä maassa. Mutta hienoa että jotkut haluaa sen tehdä 😂
Vierailija kirjoitti:
Menkää hienostelijat sillä skodalla sitten k kauppaan, joka on kaikkein kallein.
Mieluummin menenkin K- tai S-ketjun myymälöihin, jotka ovat oikeita, laadukkaita kauppoja.
Palvelu? Mihin ruokakaupassa tarvitsee palvelua? Kassalla maksu ainoa kontakti ja samanlaista se on joka kaupassa. Joka kaupassa kylläkin nää hyllyttäjät on argggh, tunkee päälle, eivät väistä.
Mikä on rahallisesti bruttotuotoltaan suurin ruokakauppa? Lidl, S-ketju, (esim Prisma) vai K-ryhmän kaupat (Esim Citymarket) ?..Vastasit mitä ilmeisimmin väärin. Suurin on Lidl. Se tuottaa tuhansien Euroopan myymälöittensä kautta enemmän kuin Suomen S- tai K-ryhmän liikkeet ja tavaratalot. Laskelmat löytyvät alan mediasta ja ruokakauppojen tuottolaskelmista.
Tosiasiahan on, että yhtä kaupparyhmää varten tehty Coop on sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin palveluun? Yksi kassa auki ja muita myyjiä ei näy missään, sentään sittarissa 2-3 kassaa auki vaikka jonot sielläkin ylipitkiä jätskit pitää jättää ennen omaa vuoroa pois koska sulavat.
Olen käynyt Lidlin myymälässä jo 10vuotta.On ollut hyvä henkilökunta.Mutta nyt menin Mikkelän myymälään ruokaostoksille.Lauantai 6.92025.Mikkelä Espoo Kukkaromäki 2.Kassalla oli suomalainen nainen kassa numero 1.n kello 10,49.Oli töykeä sanoi muille asikkaille iloisesti hyvää päivänjatkoa ei minulle vaikka sanoin hänelle ei vastannut.Luulis että pidetään jokaisesta asikkaasta jatkossakin asiakas.Olen käynyt K Kunkussa siellä on kaikki ystävällisiä vaikka ei käy ostoksilla vakituisesti.Ajattelin siirtyä Suomalaiseen kauppaan vakituisesti.
Asiakaspalvelu vähintään yhtä hyvää kuin muualla, mutta hinnat alemmat, Missä AP käy?