Hämmentävää kuinka helposti jotkut löytää jatkuvasti uuden puolison
Tulipa vaan mieleen, kun katsoin Linna-sarjan ekaa kautta. Eipä miehiä paljon haittaa narkkaaminen, rötökset ja synnytetyt lapset.
Kommentit (24)
Ne ei ole feministejä ja vaadi miehiltä mahdottomia. Ota mallia niin sinäkin löydät miehen.
Olen itse ollut pitkihköissä parisuhteissa jotka olen itse lopettanut koska tunteet (omat) ei vaan olleet sillä tasolla jolla olisin niiden halunnut olevan. Sinkkuna ollessani vientiä on kyllä ollut tosi paljon siitäkin huolimatta että ikää on koko ajan enemmän ja lapsiakin on ex-liitosta. Olen aina kokenut olevani tosi tavallinen mutta ehkä jos listaisin kaikki ominaisuuteni niin kai mussa on moni asia kohdillaan. Nyt kolmannella ja toivottavasti viimeisellä kierroksella olen kaikilla mittareilla ylivoimaisesti parhaan miehen kanssa joka mulla on koskaan ollut.
Kai mulla joku pointtikin tässä oli. Niin, se tavallisuus. Mä en tiedä miten muut määrittelee sen mutta mulle se on tapa elää. Tavallisuus ei mulle ole esim. ulkonäköä vaan sitä minkälaista elämää viettää. Narkkielämä ei ole tavallista. Tavallisuus on mulle sitä että käy töissä, harrastaa, hoitaa kotia ja viettää aikaa perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No siis itse olen 45 ja jatkuvasti miehet haluaa lähentyä kanssani. Yksi suhde tuossa tulikin ihan vaivihkaa, mutta päätin sen.
Ongelmalliseksi tilanteen tekee se että olen naimisissa. En mielestäni flirttaile mitenkään ja pukeudun aina asiallisesti.
Pelimiehet nyt koittaa kaikkia, kannattaa pyytää vaikkei saiskaan. Tästä syystä olen hämilläni, että naiset vielä lähtevät näiden miesten mukaan. Koska kunnon mies nykyään arvostaa naisen omaa tilaa eikä kuvittele, että jokainen nainen on valmis hänen kanssaan sänkyyn, vaan nainen tekee aloitteen jos haluaa. Ja naiset tiedoksi, että teidän tilanne ei tule paranemaan paljoa ennen kuin te ymmärrätte tämän. Ei voi syödä kakkua ja säästää sitä samaa kakkua samaan aikaan.
En ole ko. sarjaa katsonut, mutta vaikea uskoa, että kovin tasokas mies haluaisi aloituksessa kuvatun kaltaisen naisen. Kyllä se lopulta niin menee, että vakka kantensa valkkaa ja pidemmän päälle ovat toisensa ansainneet.