Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Homoilla on vihervassareille ainoastaan välinearvo, eli lyömäase persuja ja konsuja vastaan. Väärän tietoisuuden omaavat vähemmistön edustajat menettävät uhristatuksensa ja tuupataan wokebussin alle. Vähemmistöjen edustajiltakin vaaditaan lippuvalan vannomista wokealttarilla, tai alkaa mustamaalaaminen, doxxaaminen, uhkailu ja maalitus. Uhripositiosta kieltäytyminen johtaa sortajien saappaanuolijaksi, white passingiksi ja kotikeeneriksi nimittelyyn."
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Semmoinen asennekasvatus ja asennevammojen namedroppailu siellä :DDDDDD
-winner-
Sä teet winner tota ihan samaa sieltä sun vihervassarikulmasta.
Enhän minä ole vihervassari. Yksi jo tuossa epätoivoissaan arveli Persuksikin, kun ei saa asenteista kiinni.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Stubb käsittääkseni ilmoittanut avoimesti olevansa bi seksuaalinen Nykylehdessä
Kolme pointtia:
Käsityksesi
On
Väärä.
Mahdammeko olla Stubbin möläytysten vuoksi sodassa ennen kuin huomaammekaan? Onko niin, että Stubbin äänestäjät haluavat lähettää oman perheen miehet sotimaan mieluummin kuin nähdä homoparia itsenäisyyspäivän vastaanotolla kättelemässä vieraita? Voisihan Stubb hyvinkin pärjätä presidenttinä, jos tyytyisi vain vilkuttelemaan parvekkeelta alamaisilleen eikä avaisi suutaan.
Olen hieman pettynyt. Haaviston osaaminen on aivna toisella tasolla kuin Stubbin, mutta Suomi halusi itselleen "edustavan presidenttiparin". Suurin osa ei ilmeisesti ymmärtänyt, että Niinistökin oli kooomuslainen ennen peresidenttiyttään, mutta presidenttinä hän ei sitä ollut. Niinistön ja kokoomuksen välit olivat usein kireät.
Samalla tavalla ei Haavistokaan olisi ollut "punavihreän kuplan" edustaja, vaan ehdottomasti koko Suomen presidentti.
Eli puolueella ei tässä vaalissa olis tullut olla merkitystä. Seksuaalinen suuntauminen painoi varmasti aika monelle, etenkin konservatiiveille aika paljon.JA niitähän sekä ps:sta että kokoomuksesta löytyy. Stubb on puolestaanerittäinkinliberaali, mikä voi tullavielä jollekulle yllätyksenä:)
Stubbille tulee kokoomuslaisena olemaan vaikeaa olla koko kansan presidenttii, kun oma puolue politiikallaan jakaa kansalaisia voittajiin ja häviäjiin. Stubb tosin jo kisan alkumetreillä jossain tentissä moitti hallituksen leikkauspolitiikkaa, mutta hänet palautetitin pian puolueen ja kampanjan maksajien taholta (Suuryritykset) ruotuun.
On kuitenkin mahdollista, että Stubb onkin omapäisempi kuin mitä Orpo ja muut ovat ymmärtäneetkään. Sitä olisi hauska seurata.V*hän aavistelen, etät niin saattaa käydä...
Vierailija kirjoitti:
Mahdammeko olla Stubbin möläytysten vuoksi sodassa ennen kuin huomaammekaan? Onko niin, että Stubbin äänestäjät haluavat lähettää oman perheen miehet sotimaan mieluummin kuin nähdä homoparia itsenäisyyspäivän vastaanotolla kättelemässä vieraita? Voisihan Stubb hyvinkin pärjätä presidenttinä, jos tyytyisi vain vilkuttelemaan parvekkeelta alamaisilleen eikä avaisi suutaan.
Olis kyllä ikävä jos oma elämä olisi tuollaisen hölynpölyn pelkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä ikävä jos oma elämä olisi tuollaisen hölynpölyn pelkäämistä.
Koliikkivihervassun elämä on pelkkää rääkymistä ja lattian takomista pikku nyrkeillä.
Vierailija kirjoitti:
'Mulle soittaa IRL ja ympäri vuorokauden paljon mt-ongelmaisia, joita saan neuvoa tai rauhoitella ja joille saa ymmärrystä ja empatiaa jakaa, muistakin asioista kuin pressanvaaleista.
-winner-"
Mä luulen, et ihan siellä osastolla juttelette keskenänne lukittujen ovien takana.
;D
Just soitti yksi ja sanoi, että pääsenkö varmasti kohta hakemaan -60% ruokaa kanssaan kaupasta, kun on niin kova pakkanen.
Että menen nyt sitten hänelle avuksi, koska olen kiltti ja kiva ihminen, jolla on empatiaa. Älä huoli, ihan ollaan vapaalla jalalla kumpikin ja kohta laitan ostoslistan toiseen ketjuun. PIkkuisen jänskättää kyllä, onko Perussuomalaisista tuttu henkilö noin 10.000 tuloillaan/kk taas tappelemassa meidän köyhien kanssa samoista ruokapaloista ;D
-winner-
Haaviston homous on pikku juttu sen rinnalla millaista yhteiskunnallista näkemystä hän edustaa ja yritti vielä hävittää taustansa jollain yhdistyksellä. Vihreiden politiikka vie pienen kansan turmioon isojen kansojen putistuksessa kun ollaan niin yltiöhumaaneja.
Ihan ok. Harkitsin jopa ensimmäisellä kierroksella Stubbilla äänestämistä, jotta olisin varmistanut ettei Halla-Ahosta missään tapauksessa tule presidenttiä. Olisin halunnut äänestää Urpilaista, mutta laskeskelin ja äänestin molemmilla kierroksilla Haavistoa.
Pekka olisi saanut heterona varmasti täyteen ne puuttuvat satatuhatta ääntä ja enemmänkin. Surullista että miespari kättelemässä juhlissa kerran vuodessa on ongelma. Mun ystävä mainitsi myös tämän perusteluna miksi ei äänestänyt. En viitsinyt sanoa mitään mutta kyllä suomalaiset ovat lapsellisia.
Jos saisin valita, niin Subbin kyvyillä olisi käyttöä EUssa, mutta ei tässä kriittisessä maailmantilanteessa presidenttinä. Ehkä sitten 6 vuoden päästä, mutta nyt tarvitaan vakautta ja konfliktitilanteiden kokemusta presidentiltä. Haavisto olisi ollut luotettavampi ja pitkäjänteisempi. Lisäksi uskon, että Stubb uupuu kuten ministerinä, kun on liikaa kokouksia ja työtä, liian vähän vapaa-aikaa.
Ollut aina vihreä mutta tää polku on nyt niin nähty, alan persuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ollut aina vihreä mutta tää polku on nyt niin nähty, alan persuksi.
Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Pekka olisi saanut heterona varmasti täyteen ne puuttuvat satatuhatta ääntä ja enemmänkin. Surullista että miespari kättelemässä juhlissa kerran vuodessa on ongelma. Mun ystävä mainitsi myös tämän perusteluna miksi ei äänestänyt. En viitsinyt sanoa mitään mutta kyllä suomalaiset ovat lapsellisia.
Vielä lapsellisempaa on äänestää sen takia, että homoudesta saa jotain lisäpisteitä. Aika moni äänesti Haavistoa pelkästään homouden takia, joten miksi ei saisi jättää äänestämättä, jos se homous häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalitulos oli historian tasaväkisin nykyisen vaalitavan aikana. Ero Pekka Haavistoon jäi vain 98 663 ääneen.
Ja juuri sen takia Stubbin voitto maistuukin erittäin hyvälle. Ei näkyny torilla vassareita pahemmin:) Eli vihervassareiden hyvä käytös olisi voinut tuoda jopa Haavistolle voiton!
Mä oon itsekin kommentoinut, että vihervassarit tuhosi Haaviston kampanjan öykkäröinnillä. Varmasti vaikutti puhemiesäänestykset sun muutkin jutut. Luuleeko vassari, että hyökkäämällä saatte ketään puolellenne? Mussa se herättää automaattisen vastareaktion.Jatkakaa samaan malliin. Ei mua todellakaa haittaa.
Harmittaa, mutta enemmän pelottaa. Stubb ei pärjännyt pääministerinä kuin 11 kk, koska paine oli liian kova. Mm. huonot gallupluvut kannatuksessa veivät mielen matalaksi. Maailma on muuttunut noista ajoista ja entistä paineisempaan suuntaan. Häneltä vaaditaan jatkuvaa valppautta, varuillaan oloa, harkitsevaa käytöstä ja puhetta. En usko aiemman perusteella, että onnistuu nuo pidemmässä juoksussa.
Täytyy vain toivoa ettei hän sano jotain ikävää väärässä paikassa siten että siitä koituisi pahoja seurauksia.
Nukkuisin yöni paremmin jos Haavistosta olisi tullut presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin yöni paremmin jos Haavistosta olisi tullut presidentti.
Ehkä se on parempi ettet vaan nuku, vaan oot täällä aamusta iltaan. Näkisit vaan nasuista painajaisia.
Jaa vasemmiston voimalla ja iskulauseilla?? Vasemmistoliiton ja demareiden yhteenlaskettu kannatus lienee luokkaa 15%.
Siitä vaan, vaikutus on kuin hyttysen pierulla.
Aivan vapaasti. Eihän susta muuhun ole tässäkään asiassa.
-winner-