Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
"No shit.
Persun CV tai gradu koostuu tunnetusti n. 80%:sti lainauksista jonkun paljon lahjakkaamman kirjoittajan kirjoituksista. Samoin Stubbin vastaus tässä ketjussa olisi tasoa "kuten -winner- tuossa juuri kirjoitti"
Minkä juuri todistit.
-winner-"
Sä oot ihan hillitön 😂
Uskot niin pontevasti omaan erinomaisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
"Yhtä huono ja haluton olet ymmärtämään ja kuuntelemaan kuin edustamasi puolue siellä hallituksessa. Minä sentään puhuin eilen yhden ihmisen yli siitä, että olisi käynyt pyssyn kanssa "hoitamassa maan asiat kuntoon"
-winner-"
Ihan varmasti puhuit.
Mitä enemmän luen sun juttujas, sitä enemmän vahvistuu mielikuva susta.
Ja juu ei, ei ole ihan yhtä ruusuinen kuin itselläsi.
Se on sun ongelmasi, ettet pysty ymmärtämään ihan kaikkia asioita tai kuplastasi pysty näkemään tai kuulemaan, mitä ihmiset kentällä tuntevat. Ei minulla ole mitään syytä keksiä tuollaista tarinaa. Mulle soittaa IRL ja ympäri vuorokauden paljon mt-ongelmaisia, joita saan neuvoa tai rauhoitella ja joille saa ymmärrystä ja empatiaa jakaa, muistakin asioista kuin pressanvaaleista. Sanon, että Petterikin olisi ehkä "yllättynyt" ihan eri tavalla tänään, jos en olisi pyyteettömästi rauhoitellut erästä ihmistä.
Itse en näe väkivaltaa minään ratkaisukeinona, joten siksikin Pekka neuvottelijana on esikuva. Provokatiivinen osaan kyllä olla, mutta yleensä oikeista syistä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"No shit.
Persun CV tai gradu koostuu tunnetusti n. 80%:sti lainauksista jonkun paljon lahjakkaamman kirjoittajan kirjoituksista. Samoin Stubbin vastaus tässä ketjussa olisi tasoa "kuten -winner- tuossa juuri kirjoitti"
Minkä juuri todistit.
-winner-"
Sä oot ihan hillitön 😂
Uskot niin pontevasti omaan erinomaisuuteesi.
Onhan se kyllä kieltämättä kumma kun ihminen näkee mun signeerauksen, eikä vaan usko millään ;D
-winner-
Kaikilta on unohtunut HS:n julkaisema kysely, jossa 40 % Stubbin äänestäjistä vastasi homouden vaikuttavan Haaviston äänestämiseen. Sehän oli VASTA kolmanneksi suosituin syy, vaikkakin yllättävän kova osuus. Mutta väärät arvot ja väärä puoluekunta olivat vielä suosituimpia syitä.
Eli Haavisto ei olisi presidentiksi noussut, vaikka olisi hetero. Punavihreys vei häneltä sen pestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Trollimme logiikka. Hän yrittää jokaisessa ketjussa vetää kaikki tasolleen tai homot jotenkin kiukun valtaan. Mutta eihän tuo onnistu, kun ei ole CV:tä siinäkään asiassa ;D
-winner-"
Tämän voisi kirjoittaa myös näin:
-winnerin logiikka. Hän yrittää jokaisessa ketjussa vetää kaikki tasolleen tai persut jotenkin kiukun valtaan. Mutta eihän tuo onnistu, kun ei ole CV:tä siinäkään asiassa ;D
No shit.
Minkä juuri todistit.
-winner-
Vaihda nimeksesi uusi nicki: Green loser
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat?! Harmittaa todella paljon. Ja suututtaa!
Stubb ihan ok pressa. Se ei ole ok, että Haavisto hävisi homoseksuaalisuutensa vuoksi vaalit. Tämä maa on karsea takapajula!
No vitunko sille mahtaa että puolet jengistä on jotain homokammoisia retardiuskiksia?
Masentaa se, että käytöstavat ovat menneet osalla suomalaisista näin junttimaisiksi. Onko se asiallisesti puhuminen/kirjoittaminen täysin mahdotonta?
Hupaisinta, on että nämä -loserit- pitävät itseään jonain valon ja hyvyyden sotureina persudemoneita vastaan, vaikka oma käytös ja retoriikka ovat kaukana asiallisesta. :D Persut ovat mitä ovat, mutta eivät ainakaan teeskentele olevansa mitään enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen olen persuna, että Haavistoa ei valittu ja niin on lukuisat persukaveritkin. Jussia äänestettiin, mutta tyytyväisiä ollaan ettei valittu, koska enemmän valtaa politiikas puheenjohtajana kuin Pressana.
Tyytyväisiä ootte juu ihan varmasti, seli srli! No luulis sitten, että olisitte olleet tyytyväisiä siihenkin, jos Haavisto olis valittu, kun kerran pressalla ei ole valtaa.
Presidentillä on kuitenkin nimitysoikeus ja kylmät väreet vain käyvät, kun katsoo Haaviston tukijasilakoita ja vihreiden puolueliittiä. Siellä olisivat olleet Iirikset, Fatimit, Oulat, Diarrheat sun muut sukupuoleltaan moninaiset huruhenkilöt valtakunnan merkkipaikoilla. Varsinainen kauhugalleria. Pekan olisi voinut sietääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ja pelottaa Stubbin valinta. Nyt Venäjällä jo uhataan ydinaseiden osoittamisella Suomea Stubbin ydinaseinnon takia. Kiva, kiitos vaan Stubbin äänestäjät.
Ettekös te vihervassarit puhuneet niistä rauhanohjuksina silloin 1970-luvun stallarivuosinanne?
Vierailija kirjoitti:
"Trollimme logiikka. Hän yrittää jokaisessa ketjussa vetää kaikki tasolleen tai homot jotenkin kiukun valtaan. Mutta eihän tuo onnistu, kun ei ole CV:tä siinäkään asiassa ;D
-winner-"
Tämän voisi kirjoittaa myös näin:
-winnerin logiikka. Hän yrittää jokaisessa ketjussa vetää kaikki tasolleen tai persut jotenkin kiukun valtaan. Mutta eihän tuo onnistu, kun ei ole CV:tä siinäkään asiassa ;D
-loserilla- on kunnon projektiot tulilla. Hän käyttäytyy itse kuin pahainen öyhöpersu.
Aika pahasti menee eräällä aina ihon alle, kun ei oma retoriikka tai trollaus ota siipiä ja ketjussa on joku valovuosia edellä oleva ;D
-winner-
En äänestänyt koko vaaleissa ja hyvä fiilis on.
Ei kannata provosoitua, jos provosoidaan. Pidetään keskustelu asiallisena.
Haavistolle toivon mielenkiintoisia tehtäviä jatkossa. Hänen arvonsa ja taitonsa kyllä tunnetaan, sen toi esiin myös Stubb. Stubbille toivotan menestystä uudessa tehtävässä.
Tiukka kisa ja historiallisen pieni ääniero.
Tällainen fiilis on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaalitulos oli historian tasaväkisin nykyisen vaalitavan aikana. Ero Pekka Haavistoon jäi vain 98 663 ääneen.
Ja juuri sen takia Stubbin voitto maistuukin erittäin hyvälle. Ei näkyny torilla vassareita pahemmin:) Eli vihervassareiden hyvä käytös olisi voinut tuoda jopa Haavistolle voiton!
Itse äänestin Stubbia siksi, koska vihervassarit eivät osanneet markkinoida mitään meriittejä Haaviston suhteen eli ainut syy äänestää Haavistoa olisi homous? Ei sillä nyt presidenttinä siitä mitään hyötyjä olisi ainakaan ollut.
Harmittaa mutta ehkäpä Haavistolle löytyy jokin vielä parempi ja merkityksellisempi työ jostain muualta, vaikka rauhanvälitystyötä. Eikähän se Stubb yksin pärjäisi konflikteissa, heti on kysymässä Haavistolta ohjeita. Hyvä että ovat väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa mutta ehkäpä Haavistolle löytyy jokin vielä parempi ja merkityksellisempi työ jostain muualta, vaikka rauhanvälitystyötä. Eikähän se Stubb yksin pärjäisi konflikteissa, heti on kysymässä Haavistolta ohjeita. Hyvä että ovat väleissä.
Ehkä laittaa Pekan vastaamaan siihen Putlerin soittoon, joka tulee vielä tällä viikolla sillä aikaa kun Firenze kutsuu?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhtä huono ja haluton olet ymmärtämään ja kuuntelemaan kuin edustamasi puolue siellä hallituksessa. Minä sentään puhuin eilen yhden ihmisen yli siitä, että olisi käynyt pyssyn kanssa "hoitamassa maan asiat kuntoon"
-winner-"
Ihan varmasti puhuit.
Mitä enemmän luen sun juttujas, sitä enemmän vahvistuu mielikuva susta.
Ja juu ei, ei ole ihan yhtä ruusuinen kuin itselläsi.
Se on sun ongelmasi, ettet pysty ymmärtämään ihan kaikkia asioita tai kuplastasi pysty näkemään tai kuulemaan, mitä ihmiset kentällä tuntevat. Ei minulla ole mitään syytä keksiä tuollaista tarinaa. Mulle soittaa IRL ja ympäri vuorokauden paljon mt-ongelmaisia, joita saan neuvoa tai rauhoitella ja joille saa ymmärrystä ja empatiaa jakaa, muistakin asioista kuin pressanvaaleista. Sanon, että Petterikin olisi ehkä "yllättynyt" ihan eri tavalla tänään, jos en olisi
Ilmoitettu eteenpäin.
Hallitus-Petteri ei kestänyt asiallista keskustelua huonosta kuulostaan, kun keskustelu hävisi ;DDDD
-winner-
'Mulle soittaa IRL ja ympäri vuorokauden paljon mt-ongelmaisia, joita saan neuvoa tai rauhoitella ja joille saa ymmärrystä ja empatiaa jakaa, muistakin asioista kuin pressanvaaleista.
-winner-"
Mä luulen, et ihan siellä osastolla juttelette keskenänne lukittujen ovien takana.
No shit.
Minkä juuri todistit.
-winner-