Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
Pettynyt. Ja erityisen pettynyt olen ensimmäisen tulosillan Ylen vaalilähetykseen. Ylen olisi jo heti tuolloin pitänyt pyytää anteeksi uutistenlukijansa törppöä kysymystä. Olin pöyristynyt ja olen yhä. Se ja sen jälkeinen aiheen käsittely mediassa aiheutti syvää myötähäpeää Haaviston puolesta. Olemmeko me suomalaiset vielä näin junttikansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi.
Kertokaa nyt joku edes, että MIKÄ SE ON SE IHANUUKSIEN IHMEMAA mihin täälläkin kymmenet ja kymmenet on ihan just heti muuttamassa!?
Minähän kerroin jo. LATVIA!
Höh. Latviassa työttömyyskorvausta saa vain 9kk, se putoaa joka kolmas kuukausi ja on alkaessaan max 60% palkasta. Jos ei ole työhistoriaa maassa niin saa jotain ruokakuponkeja ja muutaman satasen kuukaudessa.
Rsismia ei ole edes esitetty Latvian lainsäädännössä kuin työlainsäädännössä ja tutkimusten mukaan syrjintä on siellä "joka päiväistä". EU-komissio on esittämyt 17 kohdan suosituslistan Latvialle vuonna 2019 tämän ongelman kitkemiseksi.
Hallitusta johtaa keskustaoikeistolainen Yhtenäisyys puolue. LGBTQ+ oikeudet ovat Latviassa Eu keskitasolla jälkeenjääneet; samansukupuolisten avioliitot, adoptio tai hedelmöityshoidot eivät ole lain mukaan sallittuja ja tiettyjä sosiaalitukia ei myönnetä perheille joissa on samansukupuolinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt. Ja erityisen pettynyt olen ensimmäisen tulosillan Ylen vaalilähetykseen. Ylen olisi jo heti tuolloin pitänyt pyytää anteeksi uutistenlukijansa törppöä kysymystä. Olin pöyristynyt ja olen yhä. Se ja sen jälkeinen aiheen käsittely mediassa aiheutti syvää myötähäpeää Haaviston puolesta. Olemmeko me suomalaiset vielä näin junttikansaa.
Olemme. Valitettavasti.
Homo-aspektia kysyttiin tuon tiimoilta ja Pekka olisi saanut 40% lisää ääniä panemalla Antonion sijaan Annettea, vaikka perseeseen panisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.
Loppuun saakka rauhallinen ja herrasmies. Ei puhettakaan, että itkisi jostain keskisormen osoittamisesta tai taktisesta äänestämisestä, vaikka jäi toiseksi, toisin kuin oltaisiin kuultu eräältä toiseltä ehdokkaalta, jonka piti suosittaa, että jääkää kotiin toisella kierroksella ;D
-winner-
Kyllä Haavisto nyt hieman "itkee".
Haavisto aiemmin kritisoi Yleä siitä, miten hänen homoutensa otettiin esille ensimmäisen kierroksen tulosillassa.
-Silloin mietti, että tämä ajoittui hyvin täsmällisesti toisen kierroksen alkuvaiheeseen. Toivottavasti kenelläkään
Olihan se naurettavaa, että siitä homoudesta yhtäkkiä tehtiin numero. Ei ole ennenkään tehty.
Onhan siitä tehty. Numero kakkonen. Sen kaikkine vihjaavuuksineen.
Jos ollaan oikein tarkkoja ja luetaan rivien välistä, niin koulukiusaaja Stubbkin palasi hetkeksi kertomaan, että "kakkoseksi tulleen vaalitilaisuuteen tässä tulin."
Pekka myhäili silti diplomaattisesti vieressä, kuten suurmies tekee, vaikka korvaan kalskahtaisi.
-winner-
Alex kiihottuu myös peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi.
Älä tule sitten myöskään vanhana vikisemään terveydenhoitoa ja hautapaikkaa. Jää sinne!!!
Ei olisi kuule ollut suunnitelmissa muutenkaan :D Mutta jää sinä tänne äläkä itke, kun koko homma kosahtaa kasaan koulutettujen ja varsinkin naisten muuttaessa muualle.
Tässä koulutettuna (YAMK MBA, JYET) ja melko korkeatuloisena naisena alan p
Nimenomaan. Julkisen velan kasvua olisi suotavaa tarkastella suhteutettuna kasvuodotuksiin -jomman kumman on kehityttävä loitommaksi toisistaan, eli kasvun kiihdyttävä tai velan supistuttava.
"rahaa on" - periaatteen pohjalta lapseni tulevaisuus näyttäisi juuri tuolle, rääpiä toimeentuloa kasaan satunnaisista hanttihommista kun teollisuus ja liiketoiminta on saatu maasta ajettua pois, eikä maassa ole enää ketään muuta kuin muutama syntymävarakas suku, eläkeläiset ja työttömät.
Äänestän jatkossakin puolueita joiden agendalla on se, että työnteolla tulee parhaiten toimeen ja yrittäjyys kannattaa. Ja kun mennään ulkopolitiikkaan niin kumarran mieluummin länteen, jossa jaetaan vapauden ideaali kuin itään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku edes, että MIKÄ SE ON SE IHANUUKSIEN IHMEMAA mihin täälläkin kymmenet ja kymmenet on ihan just heti muuttamassa!?
Hiiren vimmainen näpytys kuuluu tänne saakka kun tälläkin hetkellä puolenkymmentä nuorukaista /mammaa googlettaa mikä voisi olla maa, jossa sosiaalidemokraattinen, muttei autokratinen hallitus sekä valtion johtaja ja anteliaat sosiaalituet, unohtamatta seksuaalivähemmistöille suotuisaa ilmapiiriä.
Ai niin ja lisäksi vielä avoin mmuuttopolitii
Ei ne pääse Venäjältä enää mihinkään, paitsi rintamalle. Siksi kipuilevat suomalaisille.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Saatiin nyt sitten tämä kiiltokuvaperhe, joka ei ole ikinä kohdannut mitään suurempaa henkilökohtaista vastoinkäymistä tai katastrofia kuin että heidän kotiinsa on murtauduttu.
Onko se nyt joku meriitti sitten, että on ollut rajuja vastoinkäymisiä?
Stubbilta on kuollut äiti kohtuullisen nuorena, huonommin sillä on sikäli mennyt kuin vaikka meikäläisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän kerroin jo. LATVIA!
Höh. Latviassa työttömyyskorvausta saa vain 9kk, se putoaa joka kolmas kuukausi ja on alkaessaan max 60% palkasta. Jos ei ole työhistoriaa maassa niin saa jotain ruokakuponkeja ja muutaman satasen kuukaudessa.
Rsismia ei ole edes esitetty Latvian
Mutta sielläkö oli Gay pressa, siksi.
Olen päättänyt, että en puhu oman maan presidentistä pahaa. Minulla ei ole mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen.
Jussi Halla-aho: Kolmas pyörä, kumi puhki - kertomuksiani parisuhteistani
-winner-
Jäsen W todistaa yllä vahvasti. *klunks*
Missä Persu/Kok -> siellä ongelma -> siellä minä lyömässä helppoon vastapalloon
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tule sitten myöskään vanhana vikisemään terveydenhoitoa ja hautapaikkaa. Jää sinne!!!
Ei olisi kuule ollut suunnitelmissa muutenkaan :D Mutta jää sinä tänne äläkä itke, kun koko homma kosahtaa kasaan koulutettujen ja varsinkin naisten muuttaessa muualle.
Tässä koulutettuna (YAMK MBA, JYET) ja melko korkeatuloisena naisena alan p
Sinä et ole aivan selvästi jenkeissä koskaan käynytkään, koska et ilmiselvästi tiedä mikä tuohon ilmiöön on johtanut. Olethan tavoittelemassa samaa Suomeen, keinot on ainakin aivan samat; kouluttamattomia ja integroitumattomia sii r tolaisia vaan kadut täyteen ja julkisen koulutuksen alennustila, huumausaineiden vapauttaminen ja liberaali rikosseuraamuskäytäntö, niistä se rakentuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan reilua. Kok on melkein kuk tai cock. Eivät kaikki peniksestäkiihottujat ole Persuja. (vain noin 99%, mutta nekin ovat bottomeja tai naisia)
-winner-
Ihan ok. Mielestäni molemmat ehdokkaat olivat hyviä ja virkaan sopivia. Mietin kauan, että kumpaa äänestän, ja päädyin Haavistoon. Ei harmita. Nukun yöni jatkossakin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan reilua. Kok on melkein kuk tai cock. Eivät kaikki peniksestäkiihottujat ole Persuja. (vain noin 99%, mutta nekin ovat bottomeja tai naisia)
-winner-
Niin siis se prosentti persuista joka ei kiihotu kullista on niiden naisia? Ihan loistava kela ja siltähän niiden naamat näyttääkin että mikään ei kiinnosta.
Poikkeus: Satu Söderström imee leffoissaan pillua.
Vierailija kirjoitti:
So? Kuka ei kiihottuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Kuka ei kiihottuisi?
Terve suomalainen heteromies, muusta kuin omastaan. Mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen.
Jussi Halla-aho: Kolmas pyörä, kumi puhki - kertomuksiani parisuhteistani
-winner-
Jäsen W todistaa yllä vahvasti. *klunks*
Jännä, miten vassari vetosi ennen vaaleja Stubbin koulukiusaamistaustaan ja itse käyttäytyy kuin keskenkasvuinen kakara.
En minä ole ainakaan toivonut ja toisaalta onko se isännän saappaan nuoleminen sitten muka jotenkin parempi? Sitähän te persut nimittäin teette madellessanne kokoomuslaisen suurpääoman edessä ja uskotte kaiken, mitä ne teille syöttää. Riittää, kun teille sanoo, että on vain vaihtoehdot työ vailla kunnon palkkaa ja työehtoja tai ei työtä lainkaan ja te uskotte mukisematta ja olette siinä samassa nöyrinä polvillanne herranne edessä. Helvetin noloa ja on moninverroin kunniakkaampaa sentään taistella ja hävitä, kuin madella kaikki äly ja itsekunnioitus menetettynä herransa pskaisia saappaita nuollen.