Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?

Vierailija
11.02.2024 |

Rehellisesti.

Kommentit (1319)

Vierailija
901/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Lapin vaalipiirissä oli äänestetty innokkaasti Stubbia, vain Rovaniemi poikkeus

Vierailija
902/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno perheellinen sporttinen upea tohtorimies ym. lukemattomia plussapuolia on uusi presidenttimme. Mahtavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kirjoitus, säälin jos sinulla on lapsi.

Vierailija
904/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan, että eikös saksakin ollut demokratia ennen nazzisaksaa

Vierailija
905/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Stubb ja Suomi!

Vierailija
906/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis on vähän maassa mutta Stubbin pinkit lycrat hiukan piristivät.

Vierailija
907/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi. 

Älä tule sitten myöskään vanhana vikisemään terveydenhoitoa ja hautapaikkaa. Jää sinne!!!

Ei olisi kuule ollut suunnitelmissa muutenkaan :D Mutta jää sinä tänne äläkä itke, kun koko homma kosahtaa kasaan koulutettujen ja varsinkin naisten muuttaessa muualle. 

Vierailija
908/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbin valinta on mukava keskisormi koulutusvastaisille änkyröille.

Silti Haavisto vaikuttaa paljon fiksummalta kuin Stubb.

Ainoastaan punaviherlasien läpi katsottuna.

Niiden lasien läpi, joka erottaa Stubbin narsismin. Stubb osaa laskelmoida käytöksensä.  No selvisihän USA:kin yhden kauden Trumpin kanssa. Stubb on sentään älykkäämpi ja ymmärtää politiikasta. 

Vierailija
909/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi. 

Kertokaa nyt joku edes, että MIKÄ SE ON SE IHANUUKSIEN IHMEMAA mihin täälläkin kymmenet ja kymmenet on ihan just heti muuttamassa!?

Minähän kerroin jo. LATVIA!

Vierailija
910/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään maa ei tietenkään ole täydellinen eikä kukaan niin ajattelekaan. Kyse on myrkyllisestä ihmisarvoa halventavasta ilmapiiristä, joka näkyy hyvin tässäkin ketjussa. Ja totta kai ilkeitä ihmisiä on kaikkialla, mutta meillä se on laajamittaista ja monin paikoin suorastaan hallitsevaa. Tästä löytyy kyllä dataakin eli kyse ei ole vain mielipiteestä. Tämän kaiken myös näkee ja kuulee jokapäiväisessä elämässä. 

Vierailija
911/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiilis on vähän maassa mutta Stubbin pinkit lycrat hiukan piristivät.

Eipähän käytä pikkuhousuja kuitenkaan. Huhut kertovat, että eräs Tarja Halonen olisi sellaisia esimerkiksi käyttänyt.

Vierailija
912/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse aion kannustaa lastani tekemään myöhemmin samoin. Nyt hän on vielä oppivelvollinen, mutta kun se loppuu, niin pois vaan. Ei tänne kovien arvojen, kyykytyksen ja kaiken ilkeyden keskelle kannata jäädä. Suomi on joka suhteessa taantuva maa eikä tänne kannata jää

enpä lähtisi espanjaan jos sosiaalinen epäoikeudenmukaisuus, huonot edut ja heikko luonnon/eläinsuojelun tila ahdistaa jo Suomessa.

Saksa on vähän,hmmm. Poliittisen kahtiajakautumisen edessä, persuista sata kilometriä oikealle sijaitsevasta AFPstä povataan yhtä tulevien vaalien voittajaa. 

Vierailija
913/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ja hyvä Suomi saimme demokraattisen johtajan.

Demokraattisen?

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/eerojuhani-vaarala/haluammeko-nain-dem…

Lisäksi nämä kampanjakieroilut nostattamalla esiin puheen seksuaalisesta suuntautumisesta ym.

Vierailija
914/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tule sitten myöskään vanhana vikisemään terveydenhoitoa ja hautapaikkaa. Jää sinne!!!

Ei olisi kuule ollut suunnitelmissa muutenkaan :D Mutta jää sinä tänne äläkä itke, kun koko homma kosahtaa kasaan koulutettujen ja varsinkin naisten muuttaessa muualle. 

Tässä koulutettuna (YAMK MBA, JYET) ja melko korkeatuloisena naisena alan pohtia hiljalleen, että pyrkisinkö sittenkään firman kansainvälisiin tehtäviin vai jäisinkö vielä katselemaan.

Tullut riittävästi katseltua jenkeissä sitä mitä ihmiselle tekee kun ei ole vakituista työpaikkaa eikä sosiaalituilla elä. En halua lapselleni sitä että aamut alkaa jossain kadunkulmassa odotellen kymmenen muun kanssa josko joku hakisi duuniin.

Vierailija
915/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreä vikisee saappaan alla ja irvistelee kuolintuskissaan. Sitähän ne toivoi persuille. Omaan nilkkaan tuli osuma.

Vierailija
916/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbin valinta on mukava keskisormi koulutusvastaisille änkyröille.

Silti Haavisto vaikuttaa paljon fiksummalta kuin Stubb.

Ei kiinnosta paskan vertaa. Se riittää, että ärsyttää sinua ja muita änkyröitä.

En tiennytkään, että se tekee ihmisestä änkyrän, jos haluaa parhaan mahdollisen presidentin. Tästä kaksikosta parempi oli Haavisto.

Sinun arvomaailmasi hävisi. Koulutettujen voitti.

Elämäm koulu ja kuppiloiden arvomaailma, siis ironisesti ratkaisi vaalit, joissa koulun käyneet (kiusaamisen oppimisen takia) liituraitaiset vievät elämäm koululaisten loputkin pensa- ja kaljarahat.

Haavistolla on selkeästi sydämen sivistystä ja sitä ei kouluista saa. Siksi olisi ollut paljon parempi vaihtoehto kuin Alex.

-winner-

Vierailija
917/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä koulutettuna (YAMK MBA, JYET) ja melko korkeatuloisena naisena alan pohtia hiljalleen, että pyrkisinkö sittenkään fir

Rakas, sinä tulet kokemaan tuollaista jenkkimeininkiä nyt täällä Suomessa :D Onnea siihen. Toivon lapsesi vuoksi, että olen väärässä, koska hän on syytön aikuisten typeriin päätöksiin, jotka tuhoavat sen Suomen jossa me muut saatiin kasvaa.

Vierailija
918/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triatloniin kuuluu pyöräily, kuten myös Mestarin työmatkoihin. 

Vierailija
919/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen. 

Jussi Halla-aho: Kolmas pyörä, kumi puhki - kertomuksiani parisuhteistani

-winner-

Vierailija
920/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen. 

Jussi Halla-aho: Kolmas pyörä, kumi puhki - kertomuksiani parisuhteistani

-winner-

Jäsen W todistaa yllä vahvasti. *klunks*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän