Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
"Persut on suurinta paskaa mitä ihmiskunta on nähnyt sitten yksisoluisten"
- Saastaa, hyvä ihminen. Käyttäydytään ihmisiksi. Saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.
Loppuun saakka rauhallinen ja herrasmies. Ei puhettakaan, että itkisi jostain keskisormen osoittamisesta tai taktisesta äänestämisestä, vaikka jäi toiseksi, toisin kuin oltaisiin kuultu eräältä toiseltä ehdokkaalta, jonka piti suosittaa, että jääkää kotiin toisella kierroksella ;D
-winner-
Kyllä Haavisto nyt hieman "itkee".
Haavisto aiemmin kritisoi Yleä siitä, miten hänen homoutensa otettiin esille ensimmäisen kierroksen tulosillassa.
-Silloin mietti, että tämä ajoittui hyvin täsmällisesti toisen kierroksen alkuvaiheeseen. Toivottavasti kenelläkään
Ei tietenkään. Kaikki muut itkevät ja uhriutuvat, -ei omat, jos vihervassarilta kysytään.
Belgia!
Siellä kulutetaan sosiaalitukiin hieman enemmän kuin suomessa, se on yksi LGBTQ+ oikeuksien pioneereista maailmassa ja juuri tällä hetkellä pääministeripuolue on vastaava kuin meidän SDP. R-sana on valitettavasti siellä yleisempää kuin Suomessa, ja maa nyt on tietysti monarkia, mutta ei mikään maa ole täydellinen.
Pettyneet Haaviston äänestäjät ovat siis muuttamassa Belgiaan!
Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi.
Niinpä. Itse aion kannustaa lastani tekemään myöhemmin samoin. Nyt hän on vielä oppivelvollinen, mutta kun se loppuu, niin pois vaan. Ei tänne kovien arvojen, kyykytyksen ja kaiken ilkeyden keskelle kannata jäädä. Suomi on joka suhteessa taantuva maa eikä tänne kannata jäädä, jos vain on mahdollisuus lähteä.
<
En minä ole haukkunut ketään tai rääpinyt kenenkään lapsia. Ja jos olette muuttamassa johonkin tyypilliseen kohdemaahan, kuten vaikka Espanjaan tai Saksaan, niin en usko kenenkään teitä tunnistavan. Hieman suomalaisille vieraammista maista jossain Aasiassa tai Afrikassa onkin sitten jo vaikeampaa löytää sitä liberalistista paratiisia runsain sosiaalieduin.
Vierailija kirjoitti:
Belgia!
Siellä kulutetaan sosiaalitukiin hieman enemmän kuin suomessa, se on yksi LGBTQ+ oikeuksien pioneereista maailmassa ja juuri tällä hetkellä pääministeripuolue on vastaava kuin meidän SDP. R-sana on valitettavasti siellä yleisempää kuin Suomessa, ja maa nyt on tietysti monarkia, mutta ei mikään maa ole täydellinen.
Älkää unohtako, että ranskalaiset ovat alunperin Belgiasta. Siis ranskanperunat.
Jokinhan siinä vieraan naisen pimpussa on ollut kiihottavampaa kuin Hillalla. Liekö Jussi sitten innie-lover?
Minä luulin, että tässä keskustelussa on Haavistoa äänestäneitä, mutta täällähän ovatkin persut möykkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia!
Älkää unohtako, että ranskalaiset ovat alunperin Belgiasta. Siis ranskanperunat.
Vauva-palstalla on varmaan aika vähän flaamin osaajia, joten luulisin, että ranskankieliselle alueelle ollaan menossa, jotta osataan täyttää lomakkeet paikalliseen kelaan ja oikeinkirjoittaa banderollit tulevaan prideen.
Mammat laittaa postimerkin lapsensa otsaan ja ulkomaille.
Julmat vanhemmat😂
Convoy Suomi 2024, maailman ensimmäinen autoton Convoy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.
Loppuun saakka rauhallinen ja herrasmies. Ei puhettakaan, että itkisi jostain keskisormen osoittamisesta tai taktisesta äänestämisestä, vaikka jäi toiseksi, toisin kuin oltaisiin kuultu eräältä toiseltä ehdokkaalta, jonka piti suosittaa, että jääkää kotiin toisella kierroksella ;D
-winner-
Kyllä Haavisto nyt hieman "itkee".
Haavisto aiemmin kritisoi Yleä siitä, miten hänen homoutensa otettiin esille ensimmäisen kierroksen tulosillassa.
-Silloin mietti, että tämä ajoittui hyvin täsmällisesti toisen kier
"Ei tietenkään. Kaikki muut itkevät ja uhriutuvat, -ei omat, jos vihervassarilta kysytään."
Voi kuule minä ainakin olen sanonut muutamankin kerran heidän itkevän ja uhriutuvan joistakin asioista perusteetta ja turhaan, vaikka tämä ei mielestäni nyt sitä olekaan. Olen mm. kritisoinut sitä, että vetäydytään naiseuden, ihonvärin tm. taakse liikaa eli silloinkin kun siitä ei ole kyse jne.
Venäläisiä on homoteltu niin paljon ettei se nyt vaan käynyt, et suomen pressa ois sellane..
Ei toimisi hyvä herjanheitto enää..
Vierailija kirjoitti:
Trollin aloitus?
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisiä on homoteltu niin paljon ettei se nyt vaan käynyt, et suomen pressa ois sellane..
Ei toimisi hyvä herjanheitto enää..
Minä luulin aina että ruotsalaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi.
Kertokaa nyt joku edes, että MIKÄ SE ON SE IHANUUKSIEN IHMEMAA mihin täälläkin kymmenet ja kymmenet on ihan just heti muuttamassa!?
Mikä velvollisuus kenelläkään on kertoa sinulle, minne on muuttamassa? :D Ihme itkupotkuraivarit sulla, naureskelen ihan vedet silmissä täällä. Kai jokainen saa ihan itse päättää missä haluaa asua ja mitkä ne omat kriteerit on. Tiedän, että sinua vatuttaa kun ihmiset ei halua totella sinua, ihan sama miten kamalaksi tämän maan äänestät niin silti ei vaan ihmiset suostu alistumaan. Voihan kehveli.
Onnea ja hyvä Suomi saimme demokraattisen johtajan.
"Mihin sinun lapsesi on muuttamassa?
Miksi tämä on niin vaikea kysymys? Ihmisillä on jo työ sovittuna, laukut pakattuna, matkaliput taskussa, mutta kukaan ei tiedä mikä se on se maa mihin suuntaa Suomen hölmöjä höynäytettäviä äänestäjiä ja heidän äänesttyskäyttäytymisensä seurauksia pakoon."
No luuletko sä tosiaan, että kukaan tervejärkinen alkaisi teille jo lapsiakin halventaville ja heidän asioitaan rääpiville hulluille kertomaan asioita vielä tarkemmin?! Nyt kyllä herää jo huoli, että se viimeinenkin aivosolu alkaa olla pian loppuun käytetty.