Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettyneet Haaviston äänestäjät aloittavat Mestarin tavoin monisuhteisen heteroelämän; pyöräillen.
Jussi Halla-aho: Kolmas pyörä, kumi puhki - kertomuksiani parisuhteistani
-winner-
Jäsen W todistaa yllä vahvasti. *klunks*
Jännä, miten vassari vetosi ennen vaaleja Stubbin koulukiusaamistaustaan ja itse käyttäytyy kuin keskenkasvuinen kakara.
Keskenkasvuinen sinulla on siitin.
Vierailija kirjoitti:
Näkevätpä että seksuaalinen suuntautuminen ei meillä suomalaisilla paina vaakakupissa niin paljoa kuin jatkuvasti on annettu ymmärtää. Voitto sillä saralla että tappio jäi noinkin niukaksi.
Ei se seksuaalinen suuntautuminen, vaan se epätasa-arvo 40-kymppisen hyvinvointivaltion rikkaan ministerin kohdatessa juuri 19 vuotta täyttäneen kehitysmaan köyhän nuoren (sillä ei merkitystä oliko poika vai tyttö.
Ja ei, Niinistöä ja Haukiota ei voi tähän verrata. Sama kansalaisuus, kulttuuri, kieli, koultus, varakkuus, itsenäisyys ja kypsyys. Olivat tasaveroisia keskenään.
Kyllähän kypsä Haukio on ihan soiva peli. Itsekin nussisin kun tänne meidät heteromiehet kutsuttiin koolle :)
Jenni ja palstarunkkareiden GB.
Vierailija kirjoitti:
Belgia!
Siellä kulutetaan sosiaalitukiin hieman enemmän kuin suomessa, se on yksi LGBTQ+ oikeuksien pioneereista maailmassa ja juuri tällä hetkellä pääministeripuolue on vastaava kuin meidän SDP. R-sana on valitettavasti siellä yleisempää kuin Suomessa, ja maa nyt on tietysti monarkia, mutta ei mikään maa ole täydellinen.
Pettyneet Haaviston äänestäjät ovat siis muuttamassa Belgiaan!
Belgia on aika verisesti jakautunut maa jatkuvine hallituskriiseineen ja ranskan/hollanninkielisine separatistiporukoineen. Ja tietty vielä Molenbeekit ym. äärighettoutuneet siirtolaisalueet, joissa eietään täydessä rinnakkaisyhteiskunnassa. En muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin nyt sitten tämä kiiltokuvaperhe, joka ei ole ikinä kohdannut mitään suurempaa henkilökohtaista vastoinkäymistä tai katastrofia kuin että heidän kotiinsa on murtauduttu.
Onko se nyt joku meriitti sitten, että on ollut rajuja vastoinkäymisiä?
Stubbilta on kuollut äiti kohtuullisen nuorena, huonommin sillä on sikäli mennyt kuin vaikka meikäläisellä.
Kyllä se on, sillä sellainen antaa perspektiiviä ja realistisemman maailmakuvan sekä laajemman ymmärryksen mitä ihmisiin tulee. Kaikkein huonoin vaihtoehto on aina juurikin tuollainen varakkaasta taustasta tuleva kokoomuslainen, jolla koulutuskin hoituu rahalla, jos ei osaamisen puolesta pääse sisään. Koko elämä ja kokemukset koostuvat siis vain varakkaiden ja etuoikeutettujen keskellä nähdystä, jossa sitten kuvitellaan jo pelkkä yksi vanhemman kuolema sellaiseksi tragediaksi, että jos ja kun ei tietenkään siihen murru, on muka erityisen vahva ja tietää mitä vaikea elämä muka on. Naurattaisi, jos ei säälittäisi, halveksuttaisi ja vtuttaisi huomattavasti enemmän. Ei tuollaiset asiat ole todellisia vaikeauksia vaan normaalia elämää. Silti nuo täysin tietämättömät niin julistavat ja puhuvat kuinka he ovat todiste siitä, että ihminen pystyy kyllä mihin vaan ja tekosyitä on muiden puheet 😂🙈 tällainen ihminen ei voi de facto olla aidosti älykäs, sillä oikeasti älykäs ihminen ymmärtää paremmin. Harmi vaan, että sellaisia on ehkä vain noin 1-5%:a koko ihmiskunnasta.
"Äänestän jatkossakin puolueita joiden agendalla on se, että työnteolla tulee parhaiten toimeen ja yrittäjyys kannattaa. "
Siinähän tuli jo paradoksi samassa lauseessa. Yleensä ne jotka tienaavat yrittämällä tienaavat toisten (työntekijöiden) tekemästä työstä parhaan siivun itselleen korjaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisenä, jolle on merkitystä rehellisyydellä ja osaamisella, en voi ymmärtää miksi maatamme johtaa 6 seuraavaa vuotta Alexander Stubbin kaltainen tyhjä hahmo. Miten suomalaisiin menee läpi hänen mitäänsanomaton, tyhjänpuhumiseen perustuva politiikka? Jätkä keksii lennosta asioita, huh huh!
Koska suomalaiset ihmiset ovat sellaisia. Suomalaiset vihaavat köyhiä, homoja, vihreitä, vanhuksia, sairaita, työttömiä jne. Tutkimusten mukaan suomalaisia ei vituta mikään muu niin paljon kuin toinen ihminen. Vihaava kansa valitsee vihaavan presidentin.
Se, että vihataan vihreitä, niin saatte syyttää siitä itseänne. 30v takainen vihreä oli 100x arvostetumpi kuin nykyinen ja sitä pystyi jopa kunnioittamaan. Te itse vihaatte kaikkea ylivoimaisesti eniten, joka ei osu teidän kuplan sisälle. Välillä mietin, onko teidän puolueen tarkoitus vain lietsoa vihaa ja vastakkainasettelua. Mustaatte koko vasemmiston maineen ja otin kunnon loikan oikealle ja täällä pysyn, kunnes opitte käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt. Ja erityisen pettynyt olen ensimmäisen tulosillan Ylen vaalilähetykseen. Ylen olisi jo heti tuolloin pitänyt pyytää anteeksi uutistenlukijansa törppöä kysymystä. Olin pöyristynyt ja olen yhä. Se ja sen jälkeinen aiheen käsittely mediassa aiheutti syvää myötähäpeää Haaviston puolesta. Olemmeko me suomalaiset vielä näin junttikansaa.
Niinpä. Ja sitten lehdistö kehuu että oli mukamas rehdit vaalit. Ja että Stubb teki niin hienosti, kun meni Haaviston vaalivalvojaisiin. Totta kai meni, kun he siitä olivat yhdessä sopineet, saattoi hyvinkin olla Pekan idea.
Kokoomus kieroili ehdokkaansa presidentiksi, Orpo oikein etunenässä median suosuollisella avustuksella. Yök.
Haavisto teki loistavan kampanjan. Rehti ihminen, joka ymmärtää myös muita. Arvot kohdallaan ja ammattitaito. Hänestä kuulemme vielä. Tällaista osaamista ei ole maalla varaa haaskata.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa oli kuitenkin sikäli loistava lopputulos, että Halla-aho ei voittanut. Ei nyt, eikä ikinä. Persut saavat äänestää ketä haluavat Suomen pressaksi, mutta Halla-aho ei tule ikinä siihen virkaan.
Luuletko sä, että monikaan persu tosta välittää? Äänestin ekalla kierroksella Jussia ja toisella Stubbilla ja todella tyytyväinen olen. Varmaan pettyisit, jos tietäisit, että kuinka vähän persuja harmittaa. Lopulta vain voittaja merkitsee ja te hävisitte myös. Tiesin, että Jussista ei pressaa tulisi, vaikka olisi päässytkin toiselle kierrokselle. Haluan, että se mies pysyy politiikassa puhemiehenä ja puolueessa sillä paljon enemmän valtaa. Ja nostatti myös PS:n kannatusta, mihin kanssa pyriin, kun Jussia äänestin.
Pekka Haaviston sanoin "pulinat pois"
Pekka on nyt vapaa muihin tärkeisiin tehtäviin, joissa on varmasti parempi kuin kukaan muu suomalainen. Näin oli tarkoitus käydä.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haaviston sanoin "pulinat pois"
Pekka on nyt vapaa muihin tärkeisiin tehtäviin, joissa on varmasti parempi kuin kukaan muu suomalainen. Näin oli tarkoitus käydä.
Olisi ollut kyllä presidenttinäkin parempi kuin keikari Stubb, jota vielä hetki sitten ei edes kiinnostanut presidentin virka. No, toivottavasti osaa suhtautua siihen nyt asiaan kuuluvalla vakavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa oli kuitenkin sikäli loistava lopputulos, että Halla-aho ei voittanut. Ei nyt, eikä ikinä. Persut saavat äänestää ketä haluavat Suomen pressaksi, mutta Halla-aho ei tule ikinä siihen virkaan.
Luuletko sä, että monikaan persu tosta välittää? Äänestin ekalla kierroksella Jussia ja toisella Stubbilla ja todella tyytyväinen olen. Varmaan pettyisit, jos tietäisit, että kuinka vähän persuja harmittaa. Lopulta vain voittaja merkitsee ja te hävisitte myös. Tiesin, että Jussista ei pressaa tulisi, vaikka olisi päässytkin toiselle kierrokselle. Haluan, että se mies pysyy politiikassa puhemiehenä ja puolueessa sillä paljon enemmän valtaa. Ja nostatti myös PS:n kannatusta, mihin kanssa pyriin, kun Jussia äänestin.
Älä hölmöile. Se on TE, jotka tässä hävisitte enemmän.
Vierailija kirjoitti:
"Äänestän jatkossakin puolueita joiden agendalla on se, että työnteolla tulee parhaiten toimeen ja yrittäjyys kannattaa. "
Siinähän tuli jo paradoksi samassa lauseessa. Yleensä ne jotka tienaavat yrittämällä tienaavat toisten (työntekijöiden) tekemästä työstä parhaan siivun itselleen korjaamalla.
Höpö höpö. Ostan työkseni teollisuuden palveluita asennuksista siivouspalveluihin, sekä laitteita & materiaaleja. Mitä pienempi yritys sitä varmempaa, että yrittäjä itse tienaa toiminnasta vähemmän kuin työntekijänsä, ainakin työtuntia kohti. Yrittäjä ottaa lainaa, hankkii toimitilat sekä työvälineet, sitoutuu työntekijöihin tiedostaen, että irtisanominen heikossakin taloustilanteessa on kuukausien mittainen prosessi. Yrittäjä on itse mukana työssä ja nostaa keskimäärin työstään itselleen vähemmän tuottoa kuin maksaa työntekijälle palkkaa.
Tulisit punikki joskus yksityisyritykseen tutkimaan miten se maailma tuolla ulkona oikeasti toimii, sen sijaan, että vietät aikasi x:ssä tavaamassa lakkobanderolleja ja opettelemassa ulkoa vasureiden 100 vuotta vanhoja hokemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin nyt sitten tämä kiiltokuvaperhe, joka ei ole ikinä kohdannut mitään suurempaa henkilökohtaista vastoinkäymistä tai katastrofia kuin että heidän kotiinsa on murtauduttu.
Onko se nyt joku meriitti sitten, että on ollut rajuja vastoinkäymisiä?
Stubbilta on kuollut äiti kohtuullisen nuorena, huonommin sillä on sikäli mennyt kuin vaikka meikäläisellä.
Kyllä se on, sillä sellainen antaa perspektiiviä ja realistisemman maailmakuvan sekä laajemman ymmärryksen mitä ihmisiin tulee. Kaikkein huonoin vaihtoehto on aina juurikin tuollainen varakkaasta taustasta tuleva kokoomuslainen, jolla koulutuskin hoituu rahalla, jos ei osaamisen puolesta pääse sisään. Koko elämä ja kokemukset koostuvat siis vain varakkaiden ja etuoikeutettujen keskellä nähdystä, jossa sitten kuvitel
öööh, mitäs ne haaviston vastoinkäymiset olikaan? Palatsista oli loppunut ketsuppi?
Itse äänestin stubidoa koska Pekan allholl ja Carina sekoilut oli mulle liikaa se että se on homo ei kiinnosta mua yhtään
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olin varma,että Stubb voittaa. Suomeen ei tule ikinä homoa presidenttiä. Silti Haavisto sai lähes 1.5 miljoonaa ääntä. Se on upea tulos!
Ei kai noin paljon ollut äänestäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hölmöile. Se on TE, jotka tässä hävisitte enemmän.
Hävittiin mitä? Stubb kelpaa vallan mainiosti pressaksi ja Halla-aho jatkaa sisäpolitiikassa, kuten toive olikin. Teidän toive vihreästä homo-pressasta sensijaan kuopattiin lopullisesti.
-ohis
Minä ainakin kiihotun kun alan runkkaammaan kulliani. Ei se minusta silti persua tai muuta homoa tee.