Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?

Vierailija
11.02.2024 |

Rehellisesti.

Kommentit (1319)

Vierailija
761/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen v.ituttaa kuin pientä eläintä. Luulin, että olisin asian kanssa sinut, koska Stubb on mielestäni ok. Mutta en olekaan, mutta toivun kyllä tästä vielä.

Vierailija
762/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska fiilis. Saimme selfie-presidentin jota ei kiinnosta kuunnella kansaa. Kiertueellaankin Pekka jutteli ihmisten kanssa, mutta Alexin tapahtumissa ei ollut aikaa muuta kuin selfieiden ottoon eikä ehdokkaalla ollut aikaa jutella ihmisten kanssa. 

Se lämmittää, että ero oli niin pieni, alle 100 000 ääntä. Sekin lämmittää, että kanssani samaa mieltä oli 1,5 miljoonaa suomalaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että Suomeen valitaan pitkästä aikaa tohtori presidentiksi on mukava näpäytys tiede- ja tutkimusvastaisille.

Stubbhan itsekin aikoinaan sanoi ettei häntä kiinnosta lukea dosenttien sepustuksia... 

Sen todella huomaa. Rahallahan se on omatkin opintonsa hoitanut eli ei varsinaisesti ole tarvinnut todistaa kykyjään. Mehän emme tiedä miten hän lukion jälkeen opinnoistaan suoriutui tai millaisia opinnot vaativuudeltaan olivat. Siellä voi olla ja todennäköisesti onkin vähemmän mairittelevia arvosanoja eikä vaatimustaso ole ollut mitenkään kova. Stubb on niin energinen ja pyrkii, että se riittää kyllä hänen opinnoistaan suoriutumiseen eikä erityistä älykkyyttä tarvita eikä sitä hänellä totisesti olekaan. 

Eiköhän rahalla saa kaikkea. Joku toinen voi tehdä suurimman osan ja sitten vain kanteen henkilön nimi. Eihän hänen tohtorin tutkinto ole kuuleman mukaan kuin gradun tasoa.

Vierailija
764/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tosiaan, noiden Heinäluomien ja Haavistojen aika alkaa olla ohitse. Tilalle tulevat uudet sukupolvet, joille opiskelu maistui paremmin.

Stubbille ei ole mikään opiskelu oikeasti maistunut. Reaalista hylsyt yms. Ei ole päässyt yhteenkään suomalaiseen yliopistoon. 

Jos on tosiaan noin kova paikka, että joku on opiskellut ulkomailla ja vieläpä pidemmälle kuin itse olet. Olisit voinut tehdä samoin, mutta et tehnyt. Kannattaisiko miettiä jotakin iloisempaa?

Vierailija
765/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaalinen suuntautuminen vaikutti sun mielestä äänestämiseen, niin nyt käsi sydämelle ja rehellinen vastaus; olisiko Haavisto kiinnostellu yhtä paljon jos olis ollu Pekka ja Marjatta Haavisto?

Vierailija
766/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tosiaan, noiden Heinäluomien ja Haavistojen aika alkaa olla ohitse. Tilalle tulevat uudet sukupolvet, joille opiskelu maistui paremmin.

Joo nykyään tausta ratkaisee jo eli iskän ja äiskän rahoilla saa ja ns. hevosella pääsee vähän tyhmempikin ja taso sen kun vain jatkaa laskemistaan, mutta jos se on susta hyvä niin ok.

No siis nykyäänhän ylioppilastodistuksella pääsee Burger Kingiin. Nykyään on kilpailuja ja pitää olla jotakin näyttöjä, vaikka olisikin valkoinen mies.

Vierailija
767/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat äänestäneet ja tulosta tulee kunnioittaa. Itse äänestin Haavistoa. 

Vierailija
768/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbille ei ole mikään opiskelu oikeasti maistunut. Reaalista hylsyt yms. Ei ole päässyt yhteenkään suomalaiseen yliopistoon. 

Jos on tosiaan noin kova paikka, että joku on opiskellut ulkomailla ja vieläpä pidemmälle kuin itse olet. Olisit voinut tehdä samoin, mutta et tehnyt. Kannattaisiko miettiä jotakin iloisempaa?

No kyllä tämä on huomionarvoista, vai yritätkö painaa asian villaisella. Kyllä nämä asiat pitää tuoda esiin......  En yhtään enempää arvosta Stubbia tämänkään jälkeen..

Vierailija
769/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaalinen suuntautuminen vaikutti sun mielestä äänestämiseen, niin nyt käsi sydämelle ja rehellinen vastaus; olisiko Haavisto kiinnostellu yhtä paljon jos olis ollu Pekka ja Marjatta Haavisto?

No todellakin olis, mulle homous ei merkkaa mitään. Ja mun mielestä olis parempi, että olis hetero, koska saisi siten enemmän ääniä.

Vierailija
770/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tämä on huomionarvoista, vai yritätkö painaa asian villaisella. Kyllä nämä asiat pitää tuoda esiin......  En yhtään enempää arvosta Stubbia tämänkään jälkeen..

Itselleni tuottaa suunnatonta tyydytystä, että setämiehet putoavat yksi kerrallaan politiikasta.

Vierailija
771/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nykyään tausta ratkaisee jo eli iskän ja äiskän rahoilla saa ja ns. hevosella pääsee vähän tyhmempikin ja taso sen kun vain jatkaa laskemistaan, mutta jos se on susta hyvä niin ok.

No siis nykyäänhän ylioppilastodistuksella pääsee Burger Kingiin. Nykyään on kilpailuja ja pitää olla jotakin näyttöjä, vaikka olisikin valkoinen mies.

Kyllä myös taustalla on merkitystä. Mun yksi kokkarituttu on päässyt pelkillä opistotason merkonomipapereilla pitkälle, koska liikkuu niissä piireissä. Mua kyllä hiukan hävettäisi olla niissä tehtävissä tuolla koulutuksella.

Vierailija
772/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistähän sä nyt oikein puhut? Haavisto nimenomaan pääsi opiskelemaan pääsykokeiden kautta. Hän siis pääsi sisään osaamisellaan ja kyvykkyydellään, Stubb rahalla. Haavisto myös opiskeli lähes loppuun asti eli ei hän kyvyttömyyttään opintoja jättänyt. Tuohon aikaan se ei ollut mitenkään tavatonta, sillä työelämään pääsi jo ennen kuin oli viimeistä piirtoa myöten valmis. Silloin keskityttiin todelliseen osaamiseen pelkän yksioikoisen tittelin tuijottamisen sijaan. "Ikuisia opiskelijoita" oli paljon, sillä painetta ja vaadetta valmistumiseen ei sillä tavoin ollut. Toki kannustan itsekin viemään opinnot loppuun, mutta tämä(kin) asia on huomattavasti monisyisempi kuin nyt nähty täysin pelkistetty, typistetty ja siksi valheellinen keskustelu antaa ymmärtää."

Haavisto ei saanut edes ekan vuoden opintoja loppuun. Koulutus on siis ylioppilas. Stubb kävi kandin, maisterin ja tohtorin tutkinno

Joo, en kyllä millään nyt ymmärrä miten 0 tutkintoa olisi parempi kuin kolme suoritettua tutkintoa. Oli sisäänpääsytapa opiskeluihin mikä hyvänsä niin tutkinnon suorittaminen vaatii älliä, opiskelua, päättäväisyyttä ja sinnikkyyttä.

Stubb on osoittanut tätä kolme kertaa, Haavisto on jättänyt leikin kesken. Haavisto olisi voinut suorittaa tutkintonsa myöhemmin loppuun, vaikka työelämä vei aikoinaan mennessään. 

No, joka tapauksessa, kuten sanottu, mitään pressatutkintoa ei ole olemassa.  Koulutus on vain yksi tekijä presidenttiehdokkaan valmiuksia arvioitaessa. Lähinnä se kertoo siitä, miten henkilö on kykenevä oppimaan asioita ja saako hän vietyä aloittamiaan asioita loppuun asti.

Vierailija
773/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalta on vissiin muutanassa vuodessa unohtunut Stupidon töppäilyt. 

On. Tosin ei niitä ole niin pidetty esilläkään, ainakaan täällä Vauva-palstalla, niin paljon kuin Haaviston Al-Hol ja Caruna-juttuja.

Voitteko siis vielä kerrata myös Stubbin mokat?

Suututti Ranskan presidentin, möläytteli Kreikka-lausuntoja, tekstaili Lavroville, sai prosenttiluvut omasta päästään, omatkin halusivat hänet pois kokoomuksen johdosta 2016. sanoi Elina Valtoselle että tällä ole tulevaisuutta Kokoomuksessa, kun Elina asettui ehdolle Stubbia vastaan puolueen puheenjohtajaksi.. jne

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helena-petaiston-kolumni-kreikkalai…

Vierailija
774/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös taustalla on merkitystä. Mun yksi kokkarituttu on päässyt pelkillä opistotason merkonomipapereilla pitkälle, koska liikkuu niissä piireissä. Mua kyllä hiukan hävettäisi olla niissä tehtävissä tuolla koulutuksella.

Tästä syystä onkin tärkeä, että pressa on koulutettu. Viestii, että kukaan ei ole sen yläpuolella, että pitää hankkia joku koulutus. Oli sitten ammatillinen tai yliopisto, mutta peruskoulu tai lukio ei riitä.

Vierailija
775/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin iloinen, kun Pekkaa kannatettiin noin paljon. Stubbiahan ei pajon enempää kannatettu, vaikka oli iso puolue ja rahaa takana paljon. Tämä todisti, että Pekka oli parempi tyyppinä. Ei muuten noin pienen puolueen ehdokas saa noin puolia äänimäärästä. 

Vierailija
776/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyväntuulinen ja positiivisesti ajatteleva ihminen. 

Roikuin palstoilla liikaa ennen vaaleja ja huomasin ajatusmaailmani muuttuneen ihan kamalaksi.

Ajattelin tosi negatiivisesti ja kärjistetysti kaikesta.

Ajatukset oli piikitteleviä ja tahalliseen väärinymmärrykseen tähtääviä.

Pidin vajaan viikon tauon palstailusta ja sain oman pääni takaisin.

Ihan vinkiksi, ja varsinkin jos olo tuntuu nyt vaalien ratkettua kamalalta, pidä muutama päivä taukoa ja huomaat olosi parantuvan.

Tämä palsta kuplauttaa ja aiheuttaa pahaa oloa.

Vierailija
777/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tuott

Eikö tuo Stubbkin ala setämies olemaan. Putoaakohan nyt vai 6 vuoden jälkeen?

Vierailija
778/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo. Parempi jäi valitsematta. 

Stubb ei kykene vaativaan presidentin työhön. Voi saattaa Suomen vaaraan. 

Vierailija
779/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.

Vierailija
780/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös taustalla on merkitystä. Mun yksi kokkarituttu on päässyt pelkillä opistotason merkonomipapereilla pitkälle, koska liikkuu niissä piireissä. Mua kyllä hiukan hävettäisi oll

No mua kyllä Stubbinakin hävettäisi, jos/kun reaalista on tullut hylsyt. Rahalla ostetut tutkinnot. Häpeisin kyllä hänenkin ...