Naisten naurettavat vaatimukset miehille masentavat
Pitkä, komea, varakas, alle 30v, lihaksikas jne
Tuon ikäisenä ei edes vielä ole kertynyt monta vuotta työkokemusta jos on käynyt yliopiston. Yritä siinä nyt sitten tulla rikkaaksi noin lyhyessä ajassa ja samalla käydä salilla 5 kertaa viikossa.
Ja jos sattuu olemaan lyhyt ja ruma, niin se on game over heti alkuunsa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies on sen luokan meedio, että päättelee kuvasta millainen ihminen on kyseessä. Ai niin, mutta palstamiehille on olemassa vain ulkonäkö.
Kokonaisuus ratkaisee mutta ruman(tai lihavan) naisen kanssa en halua seurustella. En myöskään halua seurustella mt ongelmaisen tai päihdeongelmaisen naisen kanssa.
Ei ole pakko. Eikä naisten ole pakko olla sinun kanssasi. Mutta lopeta se naisten vaatimuksista ruikuttaminen, kun ei sinullakaan esim ikäisesi nainen kelpaa.
En minä ruikuta naisten vaatimuksista mitään. Kuinka niin minulle ei kelpaa ikäiseni nainen? En ole näin väittänyt kertaakaan.
Olen mieluummin sinkkuna ja lapsettomana kuin huonon naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin kysyä sinulta.
Olen 180/85 mitoiltani, siistit vaatteet, ruumiinrakenne harteikas, naamasta keskikomea ja kokonaisarvosana ehkä jotain 7/10. Ikää minulla on 32 vuotta.
Luonteeltani olen rehellinen,kiltti,ei mt ongelmia,ei päihdeongelmia ja olen kunnianhimoinen.
Millainen sinä olet?
165cm, 66kg, tavallinen ulkonäkö, itsenäinen, rehellinen ja omassa sarjassani kunnianhimoinen. Hoitava, kiintyvä ja välittävä.
Ikä alkaa jo 5:llä, tosin se ei tunnu nuoria miehiä haittaavan. Itse en oikein lämpene vanhemman lapseni ikäiselle.
Näytän pääasiassa itseltäni, toiseksi isän suvun jäseniltä.
Kyllä ne siitä rupsahtavat ja sitten eivät kelpaa kenellekään. Sen takia av-mammat ovat niin katkeria, kun tietävät, että parasta-ennen on mennyt aikoja sitten :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin kysyä sinulta.
Olen 180/85 mitoiltani, siistit vaatteet, ruumiinrakenne harteikas, naamasta keskikomea ja kokonaisarvosana ehkä jotain 7/10. Ikää minulla on 32 vuotta.
Luonteeltani olen rehellinen,kiltti,ei mt ongelmia,ei päihdeongelmia ja olen kunnianhimoinen.
Millainen sinä olet?
165cm, 66kg, tavallinen ulkonäkö, itsenäinen, rehellinen ja omassa sarjassani kunnianhimoinen. Hoitava, kiintyvä ja välittävä.
Ikä alkaa jo 5:llä, tosin se ei tunnu nuoria miehiä haittaavan. Itse en oikein lämpene va
Eli siis enemmän Caitlyn Jenner.
Ei silti, etsin itselleni max 14-vuotiasta naista.
Vierailija kirjoitti:
No sellasta se on kun kysyntä ylittää tarjonnan merkittävästi. Naiset ja miehet ovat erilaisia lähtökohtaisesti esim nainen on mieluummin sinkkuna kuin tyytyisi perusjantteriin jolla on vain 100ke/v tulot ja ajaa Mercedeksellä Ferrarin tai Bentleyn sijasta. Nykynaiset nauttii sinkuudestaan kun taas miehet kärsivät sinkkuudesta. Kyllä se on aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän suomenmaassa
Karuselli
Otsikko kertoo jo syyn miksi ap jää ikitumputtajaksi. Naisten vaatimukset eivät ole naurettavia. Naisten vaatimusten määrittäminen naurettaviksi kertoo, että ap muka tietäisi paremmin mitä naiset saavat vaatia ja alistaa naisia määrittämällä naisten omat vaatimukset naurettaviksi. Parisuhteessa ap tulis olemaan alistava, naisia oikeastaan vihaava mul**u, jonka kanssa kenenkään naisen ei pitäisi alistua olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rupsahtavat ja sitten eivät kelpaa kenellekään. Sen takia av-mammat ovat niin katkeria, kun tietävät, että parasta-ennen on mennyt aikoja sitten :).
Mitä sä höpötät?
Mun mies on keskimittainen, komea, köyhä, alle 30v, hoikka ja mun silmissä maailman ihanin mies. En vaihtais.
N34
Vierailija kirjoitti:
En ole katkera. Mulla on hyvä mies.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.
Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.
Eli tavallinen mies ei kelpaa.
Ap
Se on kyllä kumma että raitis kohtuukäyttäjäkään ei kelpaa?
Varmaankin kohdunkäyttäjä kelpaisi, että pääsee sosiaalituilla loisimaan kun punnaa pillukakan pihalle.
Ei mene kaikilla naisillakaan hyvin. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.
Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.
Eli tavallinen mies ei kelpaa.
Ap
Häh? Mikä tuossa muka ei kuvaa ihan tavallista miestä? Minkälainen on sitten ihan tavallinen mies?
Nuorena tosiaan on ne vaatimukset, eri variaatioita naisilla. Keski-iässäkin on, mutta silloin on vähän joustoja, luonne merkitsee ja karisma. Mutta keski-iässähän ei naiset enää käy miehille. Heh.
Ottaako joku näiden kasvottomien jokapäiväiset höpinät tosissaan?
Joko laatikkoleukakirurgilentokapteeni on jo mainittu?! :D
Vierailija kirjoitti:
Älä tavoittele sofiaberlofeja. Problem solved.
Sillä arvomaailmalla ja elämäntyylilläkö muka jonkun ihannenainen? Matalat ovat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.
Ketä kiinnostaa yli 30v naiset.
Eli ei olekaan kyse siitä, että naisilla olisi mahdottomat vaatimukset, vaan miehillä (joillakin) on.
Joka kerta sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki naiset muututaan available sinkku örkeille, jätetään kumppanimme, ja muututtava alle 25 vutiaiksi megabeibeiksi jotta nämä kiukuttelevat mieslapset saa pillureikätelunern itselleen.
Eikun
Tee ap kerrankin jotain hyödyllistä elämässäsi, ja t a p a itsesi.
Ja persutko muka törkeilee.
No eihän nyt kukaan nainen halua lyhyttä, rumaa, ylipainoista, kaljua, köyhää tai viinaan menevää.
Eikä mitään pllunvinkujaa.
Ei ole pakko. Eikä naisten ole pakko olla sinun kanssasi. Mutta lopeta se naisten vaatimuksista ruikuttaminen, kun ei sinullakaan esim ikäisesi nainen kelpaa.