Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten naurettavat vaatimukset miehille masentavat

Vierailija
11.02.2024 |

Pitkä, komea, varakas, alle 30v, lihaksikas jne

Tuon ikäisenä ei edes vielä ole kertynyt monta vuotta työkokemusta jos on käynyt yliopiston. Yritä siinä nyt sitten tulla rikkaaksi noin lyhyessä ajassa ja samalla käydä salilla 5 kertaa viikossa.

Ja jos sattuu olemaan lyhyt ja ruma, niin se on game over heti alkuunsa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnesmisukka, alle 20kg ja 20v, naama kuin missillä, vähintään D-kuppi ja neitsyt. Hyvä koulutus ja palkka tietenkin. Siinä sinun naurettavat vaatimuksesi naiselle

Vierailija
22/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.

Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.

Eli tavallinen mies ei kelpaa.

Ap

Tuo _on_ tavallinen mies. 

Pitäisi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.

Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus

Miksi minä en siis kelpaa? Näytän muuten häneltä, mutta olen valkoinen kuin paperiarkki, eikä minulla ole lihaksia.

Ap

Mitoistasi puuttuu 10 cm.

Vierailija
24/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itketään kaikki, byy byy. Ap ei saa barbinukkea. Yyyy byyyyy nyyyy yyyyy byyyy nyyyy byyyyyy

Vierailija
25/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt itketään kaikki, byy byy. Ap ei saa barbinukkea. Yyyy byyyyy nyyyy yyyyy byyyy nyyyy byyyyyy

Kaupastahan noita saa?

Vierailija
26/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on tuollaiset vaatimukset, niin kannattaako siittä ottaa itseensä jos se ei ole henkilökohtaisesti just sulle osoitettu vaatimus?

Vierailija
27/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.

Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus

Miksi minä en siis kelpaa? Näytän muuten häneltä, mutta olen valkoinen kuin paperiarkki, eikä minulla ole lihaksia.

Ap

Totta. Jos tuon verran saisi lisää, minulla olisi keskiverto suomimiehen 13,3 cm kikuli.

Ap

Vierailija
28/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Naisten naurettavat vaatimukset miehille: 

Nauretaan kaikki nyt sille. Hahahahahahahahahahahaaaaaaa

Vierailija
29/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut sen että naiset eivät pidä minusta siksi koska en ole akateeminen vaan olen se duunari metallialalla joka repii sitä 3500e/kk palkkaa. En ole akateeminen joten korkeakoulutetut naiset ei minua kelpuuta, en halua elämäntapatyöntä naista ja samaa tasoa olevia naisia tuntuu olevan varsin vähän. 

Ikisinkkuna ja lapsettomana siis elän elämäni enkä ole katkera asiasta enkä myöskään syyllistä naisia. 

Olen siivooja/keittiötyöntekijä, jolla on pieni palkka mutta raha-asiat kunnossa ja urahaaveita. Työpaikka, oma asunto ja lapset omillaan. Ei ongelmaa päihteistä tai existä.

Kelpaako?

Vierailija
30/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noinkaan kyllä ole. Minäkin pääsin naimisiin vaikka olenkin ihan kivan näköinen. Saman ikäinen etsii saman ikäistö yleensä. Rikas en ole. Ennemminkin köyhä ja matalasti palkattu. Enkä ole lihaksikas, mutta kunnossa ollessa sporttinen kyllä. Pitkä tosin olen. Silti joutuu enimmäkseen runkkaamaan vaikka aina välillä tuuri kävisikin. Pitkässä suhteessa se on usein vähän sellaista. Ei auta valittaa. 

Vierailija
31/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut sen että naiset eivät pidä minusta siksi koska en ole akateeminen vaan olen se duunari metallialalla joka repii sitä 3500e/kk palkkaa. En ole akateeminen joten korkeakoulutetut naiset ei minua kelpuuta, en halua elämäntapatyöntä naista ja samaa tasoa olevia naisia tuntuu olevan varsin vähän. 

Ikisinkkuna ja lapsettomana siis elän elämäni enkä ole katkera asiasta enkä myöskään syyllistä naisia. 

Olen siivooja/keittiötyöntekijä, jolla on pieni palkka mutta raha-asiat kunnossa ja urahaaveita. Työpaikka, oma asunto ja lapset omillaan. Ei ongelmaa päihteistä tai existä.

Kelpaako?

Riippuu siitä minkä näköinen olet, kuinka vanha olet ja minkälainen luonne sinulla on. 

Vierailija
32/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatimukset ovat kohtuullisia ja miesten vaatimukset kohtuuttomia.

Vierailija
33/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupastahan noita saa?

Eikä tarvitse ostaa koko nukkea. Saa kumisina ne tärkeimmät ruumiinosatkin.

Vierailija
34/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos mieslapsille jotka paikkaavat naisten avulla lapsuuden vaillejäämisiään.

Tuollainen mieslapsi on usein oksettava hyypiö. Ei parisuhde tai perheen perustamisainesta.

Vierailija
35/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako?

Riippuu siitä minkä näköinen olet, kuinka vanha olet ja minkälainen luonne sinulla on. 

Samaa voisin kysyä sinulta. 

Vierailija
36/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko hiuksetkin samanlaiset?

Vierailija
37/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnesmisukka, alle 20kg ja 20v, naama kuin missillä, vähintään D-kuppi ja neitsyt. Hyvä koulutus ja palkka tietenkin. Siinä sinun naurettavat vaatimuksesi naiselle

Takaan sen ettei kukaan heteromies katso koulutusta ja palkkaa.

Vierailija
38/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta. Jos tuon verran saisi lisää, minulla olisi keskiverto suomimiehen 13,3 cm kikuli.

Ap

Meinaat siis että saliniggalla on 13.3cm?

Vierailija
39/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Asperger ja tode näköisesti myös jollain pershäiriökriteerillä. Syrjäytynyt inkel , ei mitään sosiaalisia taitoja. Viettää kaiken päivänsä av palstalla välisten ja samoista aiheista tankaten. 

Kuka vttu jaksaisi tuommoisen kanssa?

Vierailija
40/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisin kysyä sinulta.

Olen 180/85 mitoiltani, siistit vaatteet, ruumiinrakenne harteikas, naamasta keskikomea ja kokonaisarvosana ehkä jotain 7/10. Ikää minulla on 32 vuotta.

Luonteeltani olen rehellinen,kiltti,ei mt ongelmia,ei päihdeongelmia ja olen kunnianhimoinen. 

Millainen sinä olet?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi