Naisten naurettavat vaatimukset miehille masentavat
Pitkä, komea, varakas, alle 30v, lihaksikas jne
Tuon ikäisenä ei edes vielä ole kertynyt monta vuotta työkokemusta jos on käynyt yliopiston. Yritä siinä nyt sitten tulla rikkaaksi noin lyhyessä ajassa ja samalla käydä salilla 5 kertaa viikossa.
Ja jos sattuu olemaan lyhyt ja ruma, niin se on game over heti alkuunsa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ap on Asperger ja tode näköisesti myös jollain pershäiriökriteerillä. Syrjäytynyt inkel , ei mitään sosiaalisia taitoja. Viettää kaiken päivänsä av palstalla välisten ja samoista aiheista tankaten.
Kuka vttu jaksaisi tuommoisen kanssa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Greta_Thunberg
Samat statsit. Match made in palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos mieslapsille jotka paikkaavat naisten avulla lapsuuden vaillejäämisiään.
Tuollainen mieslapsi on usein oksettava hyypiö. Ei parisuhde tai perheen perustamisainesta.
Noin äitiki minulle viimeksi sanoi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset ovat kohtuullisia ja miesten vaatimukset kohtuuttomia.
En halua muuta kuin normaalin miehen. Eihän sellaista yksisarvista ole vapaana olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on Asperger ja tode näköisesti myös jollain pershäiriökriteerillä. Syrjäytynyt inkel , ei mitään sosiaalisia taitoja. Viettää kaiken päivänsä av palstalla välisten ja samoista aiheista tankaten.
Kuka vttu jaksaisi tuommoisen kanssa?
Palstalla ja muilla sivustoilla on usein kirjolla olevia jankkaamassa täyttä roskaa päivästä toiseen. Muumit ei ole näillä laaksossa. Lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin kysyä sinulta.
Olen 180/85 mitoiltani, siistit vaatteet, ruumiinrakenne harteikas, naamasta keskikomea ja kokonaisarvosana ehkä jotain 7/10. Ikää minulla on 32 vuotta.
Luonteeltani olen rehellinen,kiltti,ei mt ongelmia,ei päihdeongelmia ja olen kunnianhimoinen.
Millainen sinä olet?
Ja siis tuo 7/10 on viimeisin uimahyppytulokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 180/85 mitoiltani, siistit vaatteet, ruumiinrakenne harteikas, naamasta keskikomea ja kokonaisarvosana ehkä jotain 7/10. Ikää minulla on 32 vuotta.
Luonteeltani olen rehellinen,kiltti,ei mt ongelmia,ei päihdeongelmia ja olen kunnianhimoinen.
Millainen sinä olet?
Ja siis tuo 7/10 on viimeisin uimahyppytulokseni.
Millainen sinä olet? Miksi et vastaa? Kerroin jo vähän itsestäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos mieslapsille jotka paikkaavat naisten avulla lapsuuden vaillejäämisiään.
Tuollainen mieslapsi on usein oksettava hyypiö. Ei parisuhde tai perheen perustamisainesta.
Noin äitiki minulle viimeksi sanoi.
Ap
Joidenkin äidit ovat luoneet omista syvistä mt-ongelmistaan kummuten lapselle turvan ja turvattomuuden vuoristoradan jota lapsi aikuiseksi kasvettuaan toistaa muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.
Ketä kiinnostaa yli 30v naiset.
Eli ketjun otsikko on pielessä. Eipä ole ensimmäinen kerta. Ongelma on sinun vaatimuksissasi, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet?
165cm, 66kg, tavallinen ulkonäkö, itsenäinen, rehellinen ja omassa sarjassani kunnianhimoinen. Hoitava, kiintyvä ja välittävä.
Ikä alkaa jo 5:llä, tosin se ei tunnu nuoria miehiä haittaavan. Itse en oikein lämpene vanhemman lapseni ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet?
165cm, 66kg, tavallinen ulkonäkö, itsenäinen, rehellinen ja omassa sarjassani kunnianhimoinen. Hoitava, kiintyvä ja välittävä.
Ikä alkaa jo 5:llä, tosin se ei tunnu nuoria miehiä haittaavan. Itse en oikein lämpene vanhemman lapseni ikäiselle.
Naamasta minkä näköinen? Kuva tässä pitäisi nähdä niin tietäisi millainen oikeasti olet :)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa pareja Prismassa tai Cittarissa!
No, miltä näyttää?
Aivan. Siellä sen todellisuuden näkee, kun vähän kääntää päätään ja katsoo pareja.
Siellä on myös niitä ketkä oikein osuu silmään. Jos on tosi komea mies, niin sen tietää minkänäköinen nainen seuraavan hyllyn takaa tulee banaanitertun kanssa ja laittaa koriin. Sama menee toistepäin. Jos tosi tosi kaunis nainen, niin sieltä hyllyn takaa tulee se komea mies. Tietyn näköisistä ihmisistä näkee minkälainen kumppani niillä on. Perjantaina kävin kaupassa, niin heti osu silmää komea mies, niin tiesin ettei sillä ole minunlainen nainen ja olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnesmisukka, alle 20kg ja 20v, naama kuin missillä, vähintään D-kuppi ja neitsyt. Hyvä koulutus ja palkka tietenkin. Siinä sinun naurettavat vaatimuksesi naiselle
Takaan sen ettei kukaan heteromies katso koulutusta ja palkkaa.
Olet väärässä. Koulutetut miehet (eli ne, joita naiset haluavat), katsovat. Tutkitusti. Sitä koulutusta erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.
Ketä kiinnostaa yli 30v naiset.
Eli ketjun otsikko on pielessä. Eipä ole ensimmäinen kerta. Ongelma on sinun vaatimuksissasi, ei naisten.
Minussa on kaikki muukin pielessä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet?
Naamasta minkä näköinen? Kuva tässä pitäisi nähdä niin tietäisi millainen oikeasti olet :)&nbs
Naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet?
Naamasta minkä näköinen? Kuva tässä pitäisi nähdä niin tietäisi millainen oikeasti olet :)&nbs
Palstamies on sen luokan meedio, että päättelee kuvasta millainen ihminen on kyseessä. Ai niin, mutta palstamiehille on olemassa vain ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet?
Naamasta minkä näköinen? Kuva tässä pitäisi n
Joo joo, mutta minkätyyppisen naisen? Oletko enemmän Kendall vai Caitlyn Jenner?
Vierailija kirjoitti:
Palstamies on sen luokan meedio, että päättelee kuvasta millainen ihminen on kyseessä. Ai niin, mutta palstamiehille on olemassa vain ulkonäkö.
Kokonaisuus ratkaisee mutta ruman(tai lihavan) naisen kanssa en halua seurustella. En myöskään halua seurustella mt ongelmaisen tai päihdeongelmaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa pareja Prismassa tai Cittarissa!
No, miltä näyttää?
Aivan. Siellä sen todellisuuden näkee, kun vähän kääntää päätään ja katsoo pareja.
Siellä on myös niitä ketkä oikein osuu silmään. Jos on tosi komea mies, niin sen tietää minkänäköinen nainen seuraavan hyllyn takaa tulee banaanitertun kanssa ja laittaa koriin. Sama menee toistepäin. Jos tosi tosi kaunis nainen, niin sieltä hyllyn takaa tulee se komea mies. Tietyn näköisistä ihmisistä näkee minkälainen kumppani niillä on. Perjantaina kävin kaupassa, niin heti osu silmää komea mies, niin tiesin ettei sillä ole minunlainen nainen ja olin oikeassa.
Näinhän se on. Mutta se mitä siellä ei näe on kulissisuhteissa olevia kuin ehkä 1 kerran sadasta. Ei edes kassalla tavaroita pakatessa. Ehkä sellaista oli joskus 30v sitten Ahtisaaren ollessa presidentti. Mutta ei nykyään.
No sellasta se on kun kysyntä ylittää tarjonnan merkittävästi. Naiset ja miehet ovat erilaisia lähtökohtaisesti esim nainen on mieluummin sinkkuna kuin tyytyisi perusjantteriin jolla on vain 100ke/v tulot ja ajaa Mercedeksellä Ferrarin tai Bentleyn sijasta. Nykynaiset nauttii sinkuudestaan kun taas miehet kärsivät sinkkuudesta. Kyllä se on aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän suomenmaassa
VänökkiJankkaaja jatkaa jankuttamistaan.