Naisten naurettavat vaatimukset miehille masentavat
Pitkä, komea, varakas, alle 30v, lihaksikas jne
Tuon ikäisenä ei edes vielä ole kertynyt monta vuotta työkokemusta jos on käynyt yliopiston. Yritä siinä nyt sitten tulla rikkaaksi noin lyhyessä ajassa ja samalla käydä salilla 5 kertaa viikossa.
Ja jos sattuu olemaan lyhyt ja ruma, niin se on game over heti alkuunsa.
Kommentit (84)
Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.
OK. Vaihda miehiin,niin vaatimukset ovat samat.
Jatka sinkkuelämääsi ja runkkaamista.
Ei kiitos mieslapsille jotka paikkaavat naisten avulla lapsuuden vaillejäämisiään.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.
Ketä kiinnostaa yli 30v naiset.
Vierailija kirjoitti:
OK. Vaihda miehiin,niin vaatimukset ovat samat.
Yritin, mutta ne olivat vielä kovemmat.
Ap
Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.
Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus
Älä tavoittele sofiaberlofeja. Problem solved.
Voi voi. Nyt me kaikki naiset muutetaan vaatimukset miehille. Kaikki antaa irtopilkua,ja joka mies saa miss Suomen.
Aamen
Olin/olen komea, treenasin kirjaimellisesti päivittäin(masennus), lihaksikas ja "tienasin" ekan kerran yli 200 000 € jo noin 24-vuotiaana. Eli olin kaikkea tuota suurimman osan mun parikymppisistä, mutta en minäkään koskaan "saanut" tuolloin ketään. Outoa, eikö? Arvaa mistä se oikeasti johtui? Se johtui siitä, että en koskaan edes yrittänyt tutustua kehenkään saati pyytänyt ketään treffeille kanssani. Eli mene ulos ja sosialisoi ihmisten kanssa.
Ota vastuu elämästäsi, huolehdi hygeniastasi ja tutustu ihmisiin, ei vain pelkästään naisiin. Ei siihen tarvita paljoa muuta, varsinkaan parikymppisenä.
Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.
Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Nyt me kaikki naiset muutetaan vaatimukset miehille. Kaikki antaa irtopilkua,ja joka mies saa miss Suomen.
Aamen
Laita vielä yhteystietosi tänne niin jokainen miss Suomi alle 25 ja megabeibi tulee antamaan sulle ja alkaa sun pillureikä - tyttöystäväksesi.
Katsokaa pareja Prismassa tai Cittarissa!
No, miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Aamen
Sen pitää olla kirurgi ja max ikä edellisen keskustelun perusteella 17-24, niin ja tietysti missi
Vierailija kirjoitti:
Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.
Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.
Eli tavallinen mies ei kelpaa.
Ap
Nyt eduskunta säätämään lakia että kaikkien nuorten kauniiden naisten on pakko hoidella vähintään 3 sinkkupoikamiesaikamoespoikaa, olla niiden tyttöystävä. Muut naiset vaan antaa pillua kakkosta ja imee krbää -vähintään 10x miestä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen
Laita vielä yhteystietosi tänne niin jokainen miss Suomi alle 25 ja megabeibi tulee antamaan sulle ja alkaa sun pillureikä - tyttöystäväksesi.
Kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.
Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus
Miksi minä en siis kelpaa? Näytän muuten häneltä, mutta olen valkoinen kuin paperiarkki, eikä minulla ole lihaksia.
Ap
Olen itse huomannut sen että naiset eivät pidä minusta siksi koska en ole akateeminen vaan olen se duunari metallialalla joka repii sitä 3500e/kk palkkaa. En ole akateeminen joten korkeakoulutetut naiset ei minua kelpuuta, en halua elämäntapatyöntä naista ja samaa tasoa olevia naisia tuntuu olevan varsin vähän.
Ikisinkkuna ja lapsettomana siis elän elämäni enkä ole katkera asiasta enkä myöskään syyllistä naisia.
Suosittelen sinulle ap, että kävisit enemmän ulkona ja tutustuisit ihmisiin kunnolla. Olet nyt selannut aivan liikaa internetiä ja todellisuudentajusi on aivan poissa.