Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten naurettavat vaatimukset miehille masentavat

Vierailija
11.02.2024 |

Pitkä, komea, varakas, alle 30v, lihaksikas jne

Tuon ikäisenä ei edes vielä ole kertynyt monta vuotta työkokemusta jos on käynyt yliopiston. Yritä siinä nyt sitten tulla rikkaaksi noin lyhyessä ajassa ja samalla käydä salilla 5 kertaa viikossa.

Ja jos sattuu olemaan lyhyt ja ruma, niin se on game over heti alkuunsa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle ap, että kävisit enemmän ulkona ja tutustuisit ihmisiin kunnolla. Olet nyt selannut aivan liikaa internetiä ja todellisuudentajusi on aivan poissa.

Vierailija
2/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Vaihda miehiin,niin vaatimukset ovat samat.

Vierailija
4/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sinkkuelämääsi ja runkkaamista.

Vierailija
5/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mieslapsille jotka paikkaavat naisten avulla lapsuuden vaillejäämisiään.

Vierailija
6/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30-vuotiailla naisilla tuskin on kriteerinä, että pitää olla alle 30.

Ketä kiinnostaa yli 30v naiset.

Vierailija
7/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK. Vaihda miehiin,niin vaatimukset ovat samat.

Yritin, mutta ne olivat vielä kovemmat.

Ap

Vierailija
8/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.

Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus

Vierailija
9/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tavoittele sofiaberlofeja. Problem solved.

Vierailija
10/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Nyt me kaikki naiset muutetaan vaatimukset miehille. Kaikki antaa irtopilkua,ja joka mies saa miss Suomen. 

Aamen

Vierailija
11/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin/olen komea, treenasin kirjaimellisesti päivittäin(masennus), lihaksikas ja "tienasin" ekan kerran yli 200 000 € jo noin 24-vuotiaana. Eli olin kaikkea tuota suurimman osan mun parikymppisistä, mutta en minäkään koskaan "saanut" tuolloin ketään. Outoa, eikö? Arvaa mistä se oikeasti johtui? Se johtui siitä, että en koskaan edes yrittänyt tutustua kehenkään saati pyytänyt ketään treffeille kanssani. Eli mene ulos ja sosialisoi ihmisten kanssa.

Ota vastuu elämästäsi, huolehdi hygeniastasi ja tutustu ihmisiin, ei vain pelkästään naisiin. Ei siihen tarvita paljoa muuta, varsinkaan parikymppisenä.

Vierailija
12/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.

Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.

Vierailija
13/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Nyt me kaikki naiset muutetaan vaatimukset miehille. Kaikki antaa irtopilkua,ja joka mies saa miss Suomen. 

Aamen

Laita vielä yhteystietosi tänne niin jokainen miss Suomi alle 25 ja megabeibi tulee antamaan sulle ja alkaa sun pillureikä - tyttöystäväksesi.

Vierailija
14/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa pareja Prismassa tai Cittarissa! 

No, miltä näyttää?

Vierailija
15/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Sen pitää olla kirurgi ja max ikä edellisen keskustelun perusteella 17-24, niin ja tietysti missi

Vierailija
16/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti, kiva, järkevä, empaattinen, asiansa hoitava, raitis tai kohtuukäyttäjä.

Tässä suurimmat vaatimukseni miehelle.

Eli tavallinen mies ei kelpaa.

Ap

Vierailija
17/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eduskunta säätämään lakia että kaikkien nuorten kauniiden naisten on pakko hoidella vähintään 3 sinkkupoikamiesaikamoespoikaa, olla niiden tyttöystävä. Muut naiset vaan antaa pillua kakkosta ja imee krbää -vähintään 10x miestä viikko.

Vierailija
18/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Laita vielä yhteystietosi tänne niin jokainen miss Suomi alle 25 ja megabeibi tulee antamaan sulle ja alkaa sun pillureikä - tyttöystäväksesi.

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
19/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalean mies ei ole ollut aikoihin parisuhderintamalla haluttu jos hän ei ole koulutettu, hyvä kroppainen tai varakas. Nyt on tummien miesten aika ja se selviää hyvin kun katsoo vaikka mainoksia, sarjoja tai elokuvia.

Kauneimpia pareja ovatkin vaalea nainen ja etninen mies Se on toivottavasti suomenkin tulevaisuus

Miksi minä en siis kelpaa? Näytän muuten häneltä, mutta olen valkoinen kuin paperiarkki, eikä minulla ole lihaksia.

Ap

Vierailija
20/84 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut sen että naiset eivät pidä minusta siksi koska en ole akateeminen vaan olen se duunari metallialalla joka repii sitä 3500e/kk palkkaa. En ole akateeminen joten korkeakoulutetut naiset ei minua kelpuuta, en halua elämäntapatyöntä naista ja samaa tasoa olevia naisia tuntuu olevan varsin vähän. 

Ikisinkkuna ja lapsettomana siis elän elämäni enkä ole katkera asiasta enkä myöskään syyllistä naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän