Työpaikasta luvattiin soittaa alkuviikosta
Kävin viime to haastattelusta ja sanottiin, että soittavat hakijat läpi alkuviikosta. Miten luokittelette mihin asti alkuviikko kestää? Jos ei ole ilmoitettu ke mennessä niin kehtaako kysellä perään?
Kommentit (16)
Maanantaina ei varmaan kannatakaan odotella soittoa, koska maanantai on aina maanantai.
Se on vanha kikka päästä työnhakijasta eroon. Sanotaan vain, että soitan ensi viikolla mutta mitään ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Se on vanha kikka päästä työnhakijasta eroon. Sanotaan vain, että soitan ensi viikolla mutta mitään ei kuulu.
No ei aina. Joskus voi myös olla niin, että valinta täytyy hyväksyttää erikseen vielä jollain ylemmällä tyypillä. Voi mennä muutama päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei ilmoita mitään. Toiset kyllä ilmoittaa.
Kysyttekö tekstarilla, sähköpostilla vai puhelu?
Mulla meni yhdestä työpaikasta 2 vk että kuului mitään...
Ja ilmoitetaanko yleensä aamulla vai iltapäivällä?
Mulle lupasivat kesän mittaan soitella... En sitten ymmärtänyt kysyä, että minkä kesän. Jokohan ovat soittelemassa ensi kesänä? Tulee kai 10v täyteen..
Saatat joutua odottamaan hyvän tovin, mutta toivottavasti huomenna puhelin soi.
Allekirjoittanut valittiin nykyiseen työpaikkaan suunnilleen haastattelun puolivälissä.
No niin aamulla tuli ensin viesti, että et tullut valituksi ja sitten vielä soitettiin sama asia.
Mä kävin työhaastattelussa joulukuussa 2015 ja silloin minulle luvattiin, että minut palkataan heti kun heille vaan tulee paikka auki. Olen nyt 8v odottanut sitä avointa paikkaa
Vierailija wrote:
Mulle lupasivat kesän mittaan soitella... En sitten ymmärtänyt kysyä, että minkä kesän. Jokohan ovat soittelemassa ensi kesänä? Tulee kai 10v täyteen..
Mulle kävi melkein sama, mäkään en muistanut kysyä tarkennusta, nyt on jo yli 20 vuotta siitä ”koska haastateltiin niin pieni määrä niin soitetaan kaikille” lausahduksesta 😂
Ma-ti.