Minkälaisia treffejä suosittelisit työttömälle miekkoselle, jolla rahat vähissä?
Ei kannata varmaan ainakaan ravintolaan mennä syömään, mutta onko kahvilatreffeille joku toinen hyvä vaihtoehto?
Työttömänä miekkosena on vaikea keksiä hyviä treffipaikkoja näin talviaikana, kun kävelytreffit ei ole kovin mukavia näillä pakkaskeleillä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
En suosittelisi työttömälle miehelle treffejä ollenkaan, vaan ensin pitäis hankkia koulutus/työ.
Mistä keksit, ettei ap:lla olisi koulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit.
Nykypäivänä on niin paljon sekopäitä liikkeellä, ettei uskalla mennä tapaamaan tuntemattomia kotiin tai kutsua omaan kotiin. Eikä sitä paitsi minulle ainakaan ole Iso vaiva lähteä vaikka ravintolaan treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vaan löytäisit lempeän naisen, jolle materia ei merkitse. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit. Ja niillä kahveilla ollaan miehen kanssa oltu monta kymmentä vuotta ja tullaan olemaan loppuun saakka.
Nainen joka ei materiasta välitä on tyhmä nainen. Vai ilmallako se elelee?
Itse työttömänä naisena pystyn kyllä ostamaan kahvin kahvilassa, jopa pullan siihen päälle, tai jonkun drinksun baarissa. Pystyn kyllä käymään välillä jossain ulkona syömässäkin, mutta koska itse en halua ikinä ekoilla treffeillä syömään, suosittelisin kahvilaa tai baaria sinullekin. Itse olen (silloin kun deittailin) tavannut kaikki joko kahvilassa tai baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää kauppakeskuskahveille. Haette kaupasta ensin jonkin valmiin kahvijuoman ja purtavaa tai otatte termariin kahvia mukaan, ja niitä sitten syötte siellä kauppakeskuksen pöydissä kun tutustutte. Ei tule kalliiksi.
Samalla rahallisella satsauksella voi mennä kahville viihtyisään kahvilaan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on niin paljon sekopäitä liikkeellä, ettei uskalla mennä tapaamaan tuntemattomia kotiin tai kutsua omaan kotiin. Eikä sitä paitsi minulle ainakaan ole Iso vaiva lähteä vaikka ravintolaan treffeille.
Miehelle tulee treffit maksamaan 4000€ kun 100 kertaa pitää käydä treffeillä, jotka maksavat keskimäärin 40€, ennen kuin tärppää yhden kerran.
Sinun pitää säästää muulloin, että jää rahaa treffeille. Osta ruokaa vain ilta-alesta, jotta voit ostaa kahvin treffeillä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!
Vierailija kirjoitti:
Miten yksi olut voi maksaa ravintolassa 9 euroa, kun kaupassa se maksaa vain 1,50 euroa? Eihän maitolasillisestakaan pyydetä 5 euroa.
Hyvä kysymys.
Sun kannattaa kokeilla ravintolayrittäjänä hetkisen, niin ehkä se selviää sulle ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää säästää muulloin, että jää rahaa treffeille. Osta ruokaa vain ilta-alesta, jotta voit ostaa kahvin treffeillä.
Sitten pitäisi mennä aina tosi myöhään kauppaan.
Sovi treffit huomiseksi vasemman kätesi kanssa. Ehdota, että näppylähanska olisi asuna kiva ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vaan löytäisit lempeän naisen, jolle materia ei merkitse. On niin kurjaa kun joutuu tuollaista edes ajattelemaan. Ennen pystyi ihan vaan pyytämään kylään ja keittämään kahvit. Ja niillä kahveilla ollaan miehen kanssa oltu monta kymmentä vuotta ja tullaan olemaan loppuun saakka.
Omilla tuloillaan ja omaisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaiks olen työtön niin olen käynyt pzzalla ja treffeillä ravintolassa monta kertaa. Jos kuluja miettii niin raflassa pizzat maksaa 15-10 euroa, siihen vaikka yks olut 9 euroa niin alle 30 eurolla selvii. Minun mielestä ne ei ole kalliit treffit.
Naista voi pyytää treffeille vaikka kävelylle mutta myöhemmin se saa selville että oot köyhä joten se antaa pakit kuitenkin.
Miehen köyhyys ei vaikuttanut minuun. Olemme avoliitossa.
Luistelemaan ja kaakaolle/kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla tuloillaan ja omaisuudellaan.
Kassaneidin tuloilla ei elätetä miestä ja lapsia, kyllä miehellä pitää olla kunnon tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yksi olut voi maksaa ravintolassa 9 euroa, kun kaupassa se maksaa vain 1,50 euroa? Eihän maitolasillisestakaan pyydetä 5 euroa.
Se riippuu paikasta. Täällä olut maksaa 6,00-6,50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla tuloilla.
Täällä vastaa köyhä työssäkäyvä nainen.
Haluaisin tutustua mieheen rauhassa. Asun paikkakunnalla jossa on kauppakeskus ja pieni kirjasto missä ei ole Oodimaista hallia tavata ihmistä. Pidän kävelystä ja retkeilystä. Pakkasta on nyt -20 astetta.
Mitä voisi tehdä ilman että rahaa kuluu yhtään ja että vieraan ihmisen tapaaminen sujuisi mahdollisen luontevasti?
Mieleen tulee kaksi tapaa. Lähteä sinne kauppakeskukseen ns. ikkunaostoksille ja samalla tutustua. Tämä ajatus jo voi olla miehelle hirveää pelkästä ostos sanasta. Tarkoitus ei olla olla ostoksilla vaan tutustua. En ole testannut käytännössä onnistuisiko.
Toinen että lähtee kahville. Pelottava ajatus pönöttää vastakkain vieraan ihmisen kanssa jos puhetta ei riitäkään. Olisi kuitenkin reilua kun molemmat ovat maksaneet sen oman kolmen euron kahvin.
Muina ilmoina voisin lähteä kävelylle. Tarkoituksena tutustua, ei kunnon kohotus. Tämän olen huomannut monelta mieheltä häviävän päästä. Heti mennään sellaista vauhtia että puhumisesta tulee hankalaa.
Olen tyytynyt osaani. Koska en ole rikas perijätär upealla koon 36 vartalolla ja J-kupin tisseillä niin sinkkuna jatkan.
Minä olin mieheni kanssa ekoilla treffeillä kahviossa ja toisilla luistelemassa. Se oli ihan mukavaa. Evästä ei tainnut olla, mutta kaakao/mehu termarissa, lämmin istuinalunen olisivat oikein kiva lisä. Sama homma olisi pulkkamäessä tai tähtien bongausretkellä. Mutta nämä sopivat vain reippaille naisille.
Terveisin 20 vuoden suhteesta
Sanoiko AP asuvansa pk-seudulla?