Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia treffejä suosittelisit työttömälle miekkoselle, jolla rahat vähissä?

Vierailija
10.02.2024 |

Ei kannata varmaan ainakaan ravintolaan mennä syömään, mutta onko kahvilatreffeille joku toinen hyvä vaihtoehto?

Työttömänä miekkosena on vaikea keksiä hyviä treffipaikkoja näin talviaikana, kun kävelytreffit ei ole kovin mukavia näillä pakkaskeleillä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiks olen työtön niin olen  käynyt pzzalla ja treffeillä ravintolassa monta kertaa. Jos kuluja miettii niin raflassa pizzat maksaa 15-10 euroa, siihen vaikka yks olut 9 euroa niin alle 30 eurolla selvii. Minun mielestä ne ei ole kalliit treffit.

Naista voi pyytää treffeille vaikka kävelylle mutta myöhemmin se saa selville että oot köyhä joten se antaa pakit kuitenkin.

Miten yksi olut voi maksaa ravintolassa 9 euroa, kun kaupassa se maksaa vain 1,50 euroa? Eihän maitolasillisestakaan pyydetä 5 euroa.

Hyvä kysymys. Mutta se miekkonen ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se miekkonen, joka maksaa.

Vierailija
22/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiks olen työtön niin olen  käynyt pzzalla ja treffeillä ravintolassa monta kertaa. Jos kuluja miettii niin raflassa pizzat maksaa 15-10 euroa, siihen vaikka yks olut 9 euroa niin alle 30 eurolla selvii. Minun mielestä ne ei ole kalliit treffit.

Naista voi pyytää treffeille vaikka kävelylle mutta myöhemmin se saa selville että oot köyhä joten se antaa pakit kuitenkin.

Miten yksi olut voi maksaa ravintolassa 9 euroa, kun kaupassa se maksaa vain 1,50 euroa? Eihän maitolasillisestakaan pyydetä 5 euroa.

Turussa olut maksaa pizzeriassa 9 euroa. Se oli se konkkaan mennyt italialainen pizzeria kävin siellä muutaman kerran. Ihmeteltiin sitä kaverin kanssa että olut maksaa 8-9 euroa riippuu olut merkistä mutta sen 8-9 euroa se maksoi. Ja palvelu oli hidasta, meni 87 minuuttia meidän 4 hengen seurueella että saatiin pizzat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kauppakeskuskahveille. Haette kaupasta ensin jonkin valmiin kahvijuoman ja purtavaa tai otatte termariin kahvia mukaan, ja niitä sitten syötte siellä kauppakeskuksen pöydissä kun tutustutte. Ei tule kalliiksi. 

Vierailija
24/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouinnille?

Vierailija
25/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin näyttely tai museo. Kävelylle termarikahvit ja pullaa mukaan.

Vierailija
26/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aikoinaan nykyisen puolison kanssa ensitreffeillä Helsingin rautatieasemalla. Ei se paikka niin tärkeä ole, jos on kipinää niin on kipinää, ja jos ei niin ei. 

Vierailija
27/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi työttömälle miehelle treffejä ollenkaan, vaan ensin pitäis hankkia koulutus/työ.

Vierailija
28/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas? Jos nainenkin on työtön tai vuorotöissä. Lounas on vielä suht edullinen ja pitäähän kaikkien syödä joka tapauksessa. 

Muuten kannatan ulkoilua ja termarikahveja, ne maistuu aina. 

Vierailija
29/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, saatko kaikukortin. Vähävaraisille kulttuurikokemuksia. Toki pitää miettiä, miten seuralaisen retki maksetaan.

Lähiöissä pizzat alle kympin. 

Kahvila parempi, kuin ruoka ekoilla treffeillä. Et koskaan tiedä, haluaako toinen heti pois. 

Vierailija
30/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeaan treffeille. Siellä maksaa kahvi 1€.

Vierailija
31/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaisia. Keskity töiden hommaamiseen ensi sijaisesti.

Saman verran jää rahaa käteen hanttihommista kuin on työttömänä.

Vierailija
32/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu somessa ensin hyvin ja sitten pyydä nainen kotiin kahville.

Vierailija
33/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaareen treffit ilmaispäivänä.

Vierailija
34/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaisia. Keskity töiden hommaamiseen ensi sijaisesti.

Miksi? Työstressi saa miehen veitikan lerpaksi. Työttömällä sen sijaan on kivikova kanki.

35/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastoon 

Mitä siellä tehdään? Silloin kun mä käyn kirjastossa, käyn hakemassa tai palauttamassa kirjoja, en jää sinne koskaan vaan hengaamaan.

Vierailija
36/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastoon 

Mitä siellä tehdään? Silloin kun mä käyn kirjastossa, käyn hakemassa tai palauttamassa kirjoja, en jää sinne koskaan vaan hengaamaan.

Kirjastossa on paljon pöytiä ja tuoleja, joissa voi jutella ja ottaa kahvia mukaan termariin. Tähän aikaan siellä on paljon abeja lukemassa yo-kirjoituksiin.

37/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko olla ilmainen paikka, niin ehdottaisin museovierailua ilmaispäivänä, kun usein museoissa on yhtenä iltana viikossa ilmainen sisäänpääsy tai kävelyä kauppakeskuksessa. Useinhan kauppakeskuksissa on joku Hese tai Mäkkäri, johon voi istahtaa kahville ja jäätelölle.

Vierailija
38/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastoon 

Eihän sinun tarvitsekaan sinne jäädä, mutta jos menet sinne treffeille niin varmaan jutustelisit siellä samoin kuin vaikka ravintola /baaritreffeillä. Siellä on esim. pöytäpelejä. 

39/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

.

Entäs kuitenkin kahvilakäynti, kun voithan sä ottaa siellä vaan jonkun Chai latten vitosella, ei kai se ole liian kallis? Mäkin kävin kerran Tinder-treffeillä lääkärinä työskentelevän miehen kanssa Espresso Housessa, ja hän otti ihan vaan normaalikokoisen kaakaon eikä muuta, että ei ne isotuloisetkaan ihmiset välttämättä isoja ostoksia tee kahvilassa käydessä. 

40/91 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asut, AP?