Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaupan seinällä Iltalehden kannessa luki "Varo! Jos sinulla on "outo" tunne raajoissa, sairastat tietämättäsi tätä "piilevää" tautia

Vierailija
10.02.2024 |

:DDD Joka päivä siinä on eri sairaus mitä sinä sairastat. Se on se pääotsikko mikä on isolla siinä kannessa, sitte siihe kylkeen aina laitetaan pieni otsikko mikä koskee Venäjän Presidenttia :D 

Joka ikinen päivä sama

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimenomaan ollut vähän outoa tunnetta raajoissa viime aikoina. Oon aatellut, että liikunnasta, mutta nyt varmaan sitten tuo sairaus. 

voisko joku lehden ostanut kertoa, mikä mulla on, niin en suotta vaivaudu lääkäriin. 

Vierailija
82/106 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaupan seinästä on kyse?

Cittarissa on joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on outo tunne päässä...

Minulla korvien välissä....

Vierailija
84/106 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
85/106 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt peloteltii että väestönsuojissakin on ongelmia

Vierailija
86/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siinä luki isolla NÄYTÖSVAALIT: ASIANTUNTIJA: VAIKUTTAA TODELLA SYNKÄLTÄ 

Tää oltiin värjätty sellasella demonisella tummanpunasella värillä :D

Ja tottakai sairauksista oli myös :d

Vierailija
87/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta inhoan näitä!

Kai jotkut kauhistuneet vähän dementoituneet vanhukset sitten järkyttyneenä ostavat. Ja tosiaan, sairauksien lisäksi on vain yksi toinen vaihtoehto: PUTININ JULMA SUUNNITELMA PALJASTUI - tutkija kertoo että kuolette KAIKKI!!

Alkaa olla jo ikävä niitä männävuosien missi-ninan keväiset bikinikuvat- "Kesällä tiedossa villejä seikkailuita". Ei sentään jokapäiväistä naurettavaa pelottelua.

Vierailija
88/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jotkut kauhistuneet vähän dementoituneet vanhukset sitten järkyttyneenä ostavat. Ja tosiaan, sairauksien lisäksi on vain yksi toinen vaihtoehto: PUTININ JULMA SUUNNITELMA PALJASTUI - tutkija kertoo että kuolette KAIKKI!!

Alkaa olla jo ikävä niitä männävuosien missi-ninan keväiset bikinikuvat- "Kesällä tiedossa villejä seikkailuita". Ei sentään jokapäiväistä naurettavaa pelottelua.

Jep :DDD Siinä on lukenu tän sodan aikana about 500 kertaa 

"PUTININ SUUNNITELMA SUOMELLE" 

:DDD

Mitään ei oo tapahtunu

Vierailija
89/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Lähes joka päivä tai ainakin useampana päivänä viikossa on joku pelottelun aihe. Järkyttävät taudit uhkaavat ja niiden lisäksi rajan takaa on tulossa uhka joka vie koko Suomen maailmankartalta..

Joo, paperilehtiä pitää saada kaupaksi ja siksi keksitään järisyttäviä lööppejä. Eikä niitä irtonumeroita osta vain dementoituneet vanhukset. Aikalailla keski-ikäisyydestä ylöspäin on ihmisiä joiden mielentilaa järkytetään näillä pelotteilla. Kauhuisaan lukevat kun on pieni musta piste sormen päässä niin ihmisen sisuskalut on taatusti tuusanmuuskana ja kuolet viimeistään ensi viikolla. Jos tunnet kipua siellä sun täällä on sulla vähintäänkin syöpä ja heti on mentävä lääkäriin.

Vierailija
90/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen kyllästynyt näihin verkkouutisten otsikoihin tyylillä:

"Tulossa niin kamala pakkanen, että meteorologikin itkee!"

"Meteorologilta masentava uutinen: hirmupakkaset jatkuvat kesän yli"

"Nyt on tulossa niin kova pakkanen, että maan jokainen mittari posahtaa rikki kylmyydestä!"

"Kevät peruttu, pakkaset jatkuvat ikuisesti!"

Ja normaaleja helmikuun (eli talvikuukauden) kelejä eletään.

Tuo meteorologi-markus on kyllä varsinainen maailmanlopun ennustaja. Ikinä sillä ei ole mitään hyvää tai tavallista kerrottavaa vaan aina sen sääkartoilla näkyy jotain ihmeellistä ja ainutlaatuista jota kukaan muu ei näe.

Toinen outo otus on se Aleksi, jolla jossain vaiheessa oli se vihreä pläjäys päässä. Helmikuun alussa ihan totisella naamalla sanoi että kyllä nyt näyttää siltä että kevät saa takapakkia. Harvoin kevät alkaa helmikuussa eikä ainakaan tänä vuonna.

Höpisee monesti niin kummia etää pakostakin miettii onko sillä esim. verensokeri alhaalla 🤔😉

Vierailija
91/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten terveyskeskuslääkäri kirjoittaa tuntiikausia omakantaan  että potilaalla outo tunne raajoissa blaa blaa... Oikeasti sairaat jäävät vaille hoitoa. Toi iltapaskojen pelottelu-uutisointi pitäisi lailla kieltää.

Vierailija
92/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten terveyskeskuslääkäri kirjoittaa tuntiikausia omakantaan  että potilaalla outo tunne raajoissa blaa blaa... Oikeasti sairaat jäävät vaille hoitoa. Toi iltapaskojen pelottelu-uutisointi pitäisi lailla kieltää.

Tämä kävi itselläkin mielessä. Muutenkin TK:ssa on niitä joilla ei itseasiassa ole tarvetta lääkärille. Tuolla pelotteluaa höppönät menevät jonottamaan TK:seen kuoleman pelossa.

Vierailija
93/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me kaikki voitaisi äänestää sillä ainoalla tavalla eli jättää lehti hyllyyn tai olla klikkaamatta.

Vierailija
94/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö me kaikki voitaisi äänestää sillä ainoalla tavalla eli jättää lehti hyllyyn tai olla klikkaamatta.

Eikön suurin osa näin toimikin.

Vierailija
95/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se outo tunne jaloissa johtuu useimmilla liiallisesta istumisesta. Eli ei muuta kuin ylös ja ulos ja unohdatte nuo typerät kirjoitukset.

Olen 75 v ja mulla on ollut ainakin 70 vuotta ollu outo tunne jaloissa. Koska se tauti puhkeaa.😨

Vierailija
96/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASO-tauti on yleinen alaraajojen tauti. Usein vanhuksille lopulta kohtalokas. 

Vierailija
97/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Lähes joka päivä tai ainakin useampana päivänä viikossa on joku pelottelun aihe. Järkyttävät taudit uhkaavat ja niiden lisäksi rajan takaa on tulossa uhka joka vie koko Suomen maailmankartalta..

Joo, paperilehtiä pitää saada kaupaksi ja siksi keksitään järisyttäviä lööppejä. Eikä niitä irtonumeroita osta vain dementoituneet vanhukset. Aikalailla keski-ikäisyydestä ylöspäin on ihmisiä joiden

Suosikkiadjetiivit: hyytävä, kylmäävä, karmea, pelottava yms

Vierailija
98/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se outo tunne jaloissa johtuu useimmilla liiallisesta istumisesta. Eli ei muuta kuin ylös ja ulos ja unohdatte nuo typerät kirjoitukset.

Olen 75 v ja mulla on ollut ainakin 70 vuotta ollu outo tunne jaloissa. Koska se tauti puhkeaa.😨

Huomenna 😯😯

Vierailija
99/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen välillä ihmetellyt miten olen edes hengissä, on sairauksia näiden lööppien mukaan joihin olisin kuollut jo vuosia sitten. Eikä unohdeta sitä että jopa hengitän väärin ja teen kaiken muutenkin väärin.

Vierailija
100/106 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen välillä ihmetellyt miten olen edes hengissä, on sairauksia näiden lööppien mukaan joihin olisin kuollut jo vuosia sitten. Eikä unohdeta sitä että jopa hengitän väärin ja teen kaiken muutenkin väärin.

Joo, tuo on myös loputon aihe kun kaikki tekee kaiken väärin. Edes lusikkaa ei enää osaa suuhunsa laittaa oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän