Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaupan seinällä Iltalehden kannessa luki "Varo! Jos sinulla on "outo" tunne raajoissa, sairastat tietämättäsi tätä "piilevää" tautia

Vierailija
10.02.2024 |

:DDD Joka päivä siinä on eri sairaus mitä sinä sairastat. Se on se pääotsikko mikä on isolla siinä kannessa, sitte siihe kylkeen aina laitetaan pieni otsikko mikä koskee Venäjän Presidenttia :D 

Joka ikinen päivä sama

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 80 v ja mulla on ollut kaikki ne iltapaskojen oireet jo vuosia, mutta ihme kyllä olen elossa vielä👵😨

Sinun täytyy ottaa heti lehtiin yhteyttä haastattelua varten. 'Av-mamma 80v kertoo: "olen selvinnyt jokaisesta vaarallisesta taudista!" Lue extrasta jättilistaus!'

Vierailija
22/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tarkka mielenterveysdiagnoosisi ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tarkka mielenterveysdiagnoosisi ap?

Ite oot hullu!

Vierailija
24/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan tää alko? Muistan kiinnttäneeni tähän huomiota jo viime kesänä. 😄 Ja tuo on ihan käsittämätöntä, että oikeesti joka päivä joku uusi sairaus! Kuinkakohan monta kertaa ne on käyttänyt sen saman vatsaa pitelevän naisen kuvan?

Se nainen on todella kipeä vuodesta toiseen ja sinä vain pilkkaat häntä 😢

Vierailija
25/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä sairaus on kohtalona jos on outo tunne raajoissa?

Se sairaus on nimeltään kuolema, sitä ei saa kirjoittaa lööppiin 😢

Vierailija
26/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan tää alko? Muistan kiinnttäneeni tähän huomiota jo viime kesänä. 😄 Ja tuo on ihan käsittämätöntä, että oikeesti joka päivä joku uusi sairaus! Kuinkakohan monta kertaa ne on käyttänyt sen saman vatsaa pitelevän naisen kuvan?

Ja nettiversioissa nämä ovat aina maksumuurin takana.

Jos kyseessä on oikeasti vakava terveyshaitta, tulisi juttujen ehdottomasti olla kaikkien saatavilla ihan jo moraalisyistä.

Näissä jutuissahan ei kerrota koskaan mitään uusia asioita ja sellaisia jotka eivät olisi yleistä tietoa, voivat olla myös uusintajuttuja. Ihan normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa olla avaamatta noita juttuja, koska siellä ei siis ole mitään ihmeellistä ja järkyttävää luvassa.

Vierailija
27/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen on todella kipeä vuodesta toiseen ja sinä vain pilkkaat häntä 😢

Anteeksi. 😔 Toivottavasti on kuitenkin saanut hyvän korvauksen mallina olosta. 

Vierailija
28/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tauti on iskias

Vierailija
29/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin muistaakseni vuonna 2018 ip-lehtien nettiversioiden lueskelun hetkeksi, kun tuntui joka päivä olevan esittelyssä uusi tappava syöpä/muu sairaus, joka oirehtii ekoja kertoja vasta vartti ennen kuolemaa, eikä mitään voi silloin enää tehdä.

Itsekin miettinyt, että mikä näiden pointti on? Ja miksei esitellä samaan tapaan niitä vaarattomampia sairauksia? 

Pointti on tietenkin myydä niitä lehtiä ja tienata sillä. Kun vähän kauhistelee ja pelottelee, niin uteliaat pelokkaat ostaa lehden.

Vierailija
30/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat lopettaa....

Vierailija
31/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta vuodesta asti ollut lukematta/katsomatta ip-lehtiä tai mainoksia. Tärkeä uutisointi ihan muualla, se riittää. On huomattavasti helpompi olla.

Vierailija
32/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Lääketeollisuus tarvitsee ostovoimaa nyt koronan jälkeen kipeästi.

Vierailija
33/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen kyllästynyt näihin verkkouutisten otsikoihin tyylillä:

"Tulossa niin kamala pakkanen, että meteorologikin itkee!"

"Meteorologilta masentava uutinen: hirmupakkaset jatkuvat kesän yli"

"Nyt on tulossa niin kova pakkanen, että maan jokainen mittari posahtaa rikki kylmyydestä!"

"Kevät peruttu, pakkaset jatkuvat ikuisesti!"

Ja normaaleja helmikuun (eli talvikuukauden) kelejä eletään.

Tuo meteorologi-markus on kyllä varsinainen maailmanlopun ennustaja. Ikinä sillä ei ole mitään hyvää tai tavallista kerrottavaa vaan aina sen sääkartoilla näkyy jotain ihmeellistä ja ainutlaatuista jota kukaan muu ei näe.

Vierailija
34/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varma, mutta musta tuntuu että sillä oli jotain tekemistä 2020 kanssa. En ainakaan itse ole koskaan aikaseimmin kiinnittänyt näin paljon huomiota koko asiaan. Käyn kaupassa joka ilta ja siinä on aina eri sairaus mitä pitää pelätä

Vierailija
35/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minulla se? treenasin eilen ja nyt lihaksia jomottaa

Vierailija
36/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mä en ole huomannut.

Vierailija
37/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin näiden lehtien lukemisen 2 vuotta sitten. Seuraan oikeita lähteitä nykyisin

Vierailija
38/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollin takia, pelko-kontrolli. Niillä uutisilla kiinnitetään ihmisten huomio 

Vierailija
39/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten lööppitoimittajalla oli pakkomielle pettämisestä.

Missä petetään eniten? Kuka pettää? Mistä tunnistaa pettäjän? Näin usein miehet pettävät. Naiset pettävät. Pikkujouluissa petetään. Kissat ja koiratkin pettävät. Pusikot kuhisee pettäjiä!!!!

Tainnu olla tyypillä jotain omakohtaisia traimoja tulilla.

Vierailija
40/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siinä on taas uusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän