Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaupan seinällä Iltalehden kannessa luki "Varo! Jos sinulla on "outo" tunne raajoissa, sairastat tietämättäsi tätä "piilevää" tautia

Vierailija
10.02.2024 |

:DDD Joka päivä siinä on eri sairaus mitä sinä sairastat. Se on se pääotsikko mikä on isolla siinä kannessa, sitte siihe kylkeen aina laitetaan pieni otsikko mikä koskee Venäjän Presidenttia :D 

Joka ikinen päivä sama

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tänää?

Vierailija
2/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tänää?

Eiköhän sinne joku ole keksitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupan seinästä on kyse?

Vierailija
4/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan tää alko? Muistan kiinnttäneeni tähän huomiota jo viime kesänä. 😄 Ja tuo on ihan käsittämätöntä, että oikeesti joka päivä joku uusi sairaus! Kuinkakohan monta kertaa ne on käyttänyt sen saman vatsaa pitelevän naisen kuvan?

Vierailija
5/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella rasittavaa

Vierailija
6/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outo tunne päässä...

Vierailija
7/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on outo tunne päässä...

niin mullakin, jokin siellä kytee...

Vierailija
8/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se outo tunne jaloissa johtuu useimmilla liiallisesta istumisesta. Eli ei muuta kuin ylös ja ulos ja unohdatte nuo typerät kirjoitukset.

Vierailija
9/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen kyllästynyt näihin verkkouutisten otsikoihin tyylillä:

"Tulossa niin kamala pakkanen, että meteorologikin itkee!"

"Meteorologilta masentava uutinen: hirmupakkaset jatkuvat kesän yli"

"Nyt on tulossa niin kova pakkanen, että maan jokainen mittari posahtaa rikki kylmyydestä!"

"Kevät peruttu, pakkaset jatkuvat ikuisesti!"

Ja normaaleja helmikuun (eli talvikuukauden) kelejä eletään.

Vierailija
10/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sairaus on kohtalona jos on outo tunne raajoissa?

Vierailija
11/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan tää alko? Muistan kiinnttäneeni tähän huomiota jo viime kesänä. 😄 Ja tuo on ihan käsittämätöntä, että oikeesti joka päivä joku uusi sairaus! Kuinkakohan monta kertaa ne on käyttänyt sen saman vatsaa pitelevän naisen kuvan?

Ja nettiversioissa nämä ovat aina maksumuurin takana.

Jos kyseessä on oikeasti vakava terveyshaitta, tulisi juttujen ehdottomasti olla kaikkien saatavilla ihan jo moraalisyistä.

Vierailija
12/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tänää?

Samaa kuin eilen, koska sunnuntaisin ei ilmesty uutta IL tai IS. Lauantaisin ilmestyy koko viikonlopun numero.

Vierailija
13/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin muistaakseni vuonna 2018 ip-lehtien nettiversioiden lueskelun hetkeksi, kun tuntui joka päivä olevan esittelyssä uusi tappava syöpä/muu sairaus, joka oirehtii ekoja kertoja vasta vartti ennen kuolemaa, eikä mitään voi silloin enää tehdä.

Itsekin miettinyt, että mikä näiden pointti on? Ja miksei esitellä samaan tapaan niitä vaarattomampia sairauksia? 

Vierailija
14/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyy lukemaan artikkelin, niin kieli on niin sontaa ja siältö samoin, että pelottaa, mihin ns journalismi on menossa enemmin kuin  ko tauti😂

Vierailija
15/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 80 v ja mulla on ollut kaikki ne iltapaskojen oireet jo vuosia, mutta ihme kyllä olen elossa vielä👵😨

Vierailija
16/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jatkunut jo vuosia.Olen osittain tuon takia lopettanut is ja il lukemisen lähes kokonaan.

Vierailija
17/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina iltapäivälehdet on tuollaisia ollut. Ihminen jota kiinnostaa uutiset, etsii niitä ihan muualta. Nuo lehdet on vain viihdettä.

Vierailija
18/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nettiversioissa nämä ovat aina maksumuurin takana.

Jos kyseessä on oikeasti vakava terveyshaitta, tulisi juttujen ehdottomasti olla kaikkien saatavilla ihan jo moraalisyistä.

Ei iltis ole mitään kansan moraalia varten olemassa, vaan tekemässä tuottoa.

Vierailija
19/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen aina vaan ohi suoraan

Vierailija
20/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos erehtyy lukemaan artikkelin, niin kieli on niin sontaa ja siältö samoin, että pelottaa, mihin ns journalismi on menossa enemmin kuin  ko tauti😂

Se on mennyt klikkiotsikoihin ja seuraava askel on että vihervassutoimittelijat saavat kenkää ja uutiset laatii tekoäly.

Lohduttavaa sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan