Nyt kaupan seinällä Iltalehden kannessa luki "Varo! Jos sinulla on "outo" tunne raajoissa, sairastat tietämättäsi tätä "piilevää" tautia
:DDD Joka päivä siinä on eri sairaus mitä sinä sairastat. Se on se pääotsikko mikä on isolla siinä kannessa, sitte siihe kylkeen aina laitetaan pieni otsikko mikä koskee Venäjän Presidenttia :D
Joka ikinen päivä sama
Kommentit (106)
Taas oli uudet :D tässähän on nyt vaikka mitä vaivaa
Miul on jalka kippee, mitä siinä lehes luki? Onks vaarallista?
Minulla outo tunne jaloissa oli MS-tauti. Ip-lehti varmaan veikkailee jotain muuta. En tuommoisen lööpin takia viitsisi lehteä ostaa.
Iltalehti onkin räkäporukan roskalehti.
Vierailija kirjoitti:
Se outo tunne jaloissa johtuu useimmilla liiallisesta istumisesta. Eli ei muuta kuin ylös ja ulos ja unohdatte nuo typerät kirjoitukset.
Just tämä. Reilu vuosi sitten mietin tosissani että nyt ovat verisuonet tukossa ja kiinnitin huomiota siihen että istun vähemmän ja seison ja taukojumppailen enemmän. Oli pakko nukkua useampi yö jalat koholla koska oli niin "outo tunne jaloissa." Mars liikkeelle väki!
Ihmisten henkisen tason alennus.
"Varo! Jos näet Iltalehden mainoksen, voit kärsiä ahdistuksesta ja epätietoisuudesta."
Kuka vammainen oikeasti lukee tai klikkaa klikkiotsikoita?
Nyt sanottiin että syyhy vie sairaalaan :D
Lehdet keksineet, että ihmisiä kiinnostaa sairaudet ja kuolemanpelko myy niin siksi päivittäin joku keksitty sairaus.
JOo, tää sairauspelotteluteema on todella nykyinen lööppilaji. Kai se sitten myy?
Mä oon niin kyllästyny jo niihin juttuihin että en jaksa edes katsoa