Tämän takia Persut äänestää Stubbia
Pekka Haavisto on ollut jo useasti historian väärällä puolella, aiheuttamassa vähintään hämmennystä. Hän on liittynyt jo nuorena vihreään liikkeeseen, joka on ollut epädemokraattinen ääriliike. Nyt voimme huomata että tämä liike on onnistunut nostamaan maapallon lämpötilaa jo 1,5 astetta ja siten toiminut tarkoitustaan vastaan, estämällä ydinvoiman käyttöä monessa maassa.
Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä ja Pekka Haavistoa sen jäsenenä. Mikä on arvostus ihmiseen, joka on liittynyt järjestöön, joka yksinkertaistaa maailman ongelmia ja hyökkää demokratian vastaisesti erilaisiin kohteisiin lamaannuttaen ne. Muistakaa Koijärvi liike ja kaikki ne itsensä kahlehtineet ihmiset sadoissa eri mielenosoituksissa.
Kohottaako se arvostusta presidenttiehdokkaaseen, että hän on liittynyt heppoisesti ryhmään, mikä on osoittautunut olleen väärässä ja toimineen pyrkimyksiään vastaan, ymmärtämättömyyttään ja naiviuuttaan.
Tähän päälle tulee Pekan NATO vastustus, pakkoruotsin kannatus, armeijan supistukset, venäläisille viisumihelpotuksia, Carunan myynti ulkomaille, Pekka toi ISIS vaimot perheineen Suomeen lakia rikkoen ja hyllytti virkamiehen syyttä, koska tämä ei halunnut rikkoa lakia ym.
Kommentit (157)
"Mitä se Putinkin meistä ajattelee jos presidenttinä on homo!"
-persu
Persut äänestävät Stubbia koska ovat aina äänestäneet itseään vastaan, ei mahdu minun pieneen päähäni, miksi kuntavaaleissa pitää valita se suurin apukoulun reputtanut öykkäri, eduskuntavaaleissa se joka sanoo jatketaan keskenään sontatunkion takana, tarpeeksi eksotiikkaan on viikko inglesisdä, niin, hurjaa on Olvia ei saanut.
Presidentin vaaleissa pitää valita englantilaisen naisen, paha vieras tai etelä-amerikalaisen miehen väliltä hirveää, katos ne on ne ARVOT ja sitten se, oliko se moreeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti kaikki uurnille, niin saadaan illalla nauttia selkävoitosta.
Ei jaksa ei kykene. Hirvee darra
Ymmärrän, vihervasemmisto juhlii jauhoissa viisu voittajaa, joka heti kättelyssä kertoikin poliittisen agendansa; puolustaa terro risti ryhmä Hama sia, joka aloitti sodan, kidnapaten ja tappaen vauvoja ja vanhuksia.
Me perusuomalaiset kävimme aamulla salilla ja nyt menemme äänestämään Stubbia (toki pitkin hampain mutta) ns. olosuhteiden pakosta.
Suurin jaettava äänipotti on Halla-ahoa äänestäneiden 19 %.
Haavistonkannattajat suhtautuvat vihamielisesti Perussuomalaisten kannattajiin. Kukapa ei muistaisi kaikkia rasistiksi ja fasistiksi haukkumisia. Stubbin puolue puolestaan halusi Perussuomalaiset hallituskumppaniksi.
Haaviston kannattajien on nyt mahdotonta saada tehdyt tekemättömiksi, sanotut sanomattomiksi ja siten harhauttaa Halla-ahoa äänestäneitä yhteisrintamaan Haaviston taakse.
Vastustajiakin kannattaisi kohdella kunnioittavasti, koska heitä voi joskus tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Perus Suomen kansalainen ei suvaitse h....A.
Pläjäytit sitten arvoituksen. Tarkoititko h o m o a vai h u r r i a ?
Ei puoliso nyt kovin tärkeä valinta peruste ole, mutta vaakakupissa painaa jonkin verran. Ei tarvitse kyllä miettiä, kummasta olisi enemmän ylpeä:
" En tiedä vielä mitä teen. Se on iso päätös. Täytyy miettiä ensi viikolla, jos Alexista tulee presidentti, hissiyhtiö Koneen juristina työskentelevä Innes-Stubb kommentoi lauantaina Iltalehdelle.
Inness-Stubbin verotettavat tulot olivat vuonna 2022 yli 200 000 euroa. Presidentin puoliso ei saa palkkiota edustustehtävistään.
Puoliso, presidenttiehdokas Alexander Stubb (kok) korostaa vaimonsa tekevän itse päätöksen.
Hänellä on oma uransa ja minulla omani. Suzanne päättää itse, minkä näkee parhaaksi siinä tilanteessa, Stubb sanoi.
Antonio Flores kertoi lauantaina Iltalehdelle, että jatkaisi varmasti töitä oman yrityksensä parissa, vaikka hänen puolisostaan Pekka Haavistosta (vihr) tulisi presidentti. Flores perusti oman parturi-kampaamoliikkeen Helsingin keskustaan viime marraskuussa.
Flores kertoi myös pohtineensa opiskelujen aloittamista. Uusi opiskeluala voisi löytyä esimerkiksi taiteen tai kulttuurin parista.
Rakastan kaikkea erilaista taidetta, Flores sanoi.
Floresin ansiotulot olivat vuonna 2022 kaikkiaan 18 177 euroa."
Minä äänestin 2012 Niinistöä ja hyvä presidentti hänestäkin saatiin.
Nyt äänestin Stubbia ja uskon että hänestäkin saadaan hyvä presidentti.
Haavistoa en äänestä, koska tiedän ettei hänestä hyvää presidenttiä saataisi.
Kumpikin näistä on tolloillut ministeriaikoinaan, mutta vain toinen on myöntänyt toimineensa harkitsemattomastikin ja kertonut iän myötä kasvaneensa ja ottaneensa opiksi virheistään.
Haavisto kokee toimineensa aina oikein eikä esim al-holin suhteen koe tehneensä mitään väärää eikä edes kyseenalaista.
Ja se on tietenkin ihan fine tuntea kuten tuntee, mutta minä en sellaista ihmistä voi äänestää.
Minulla ei ole yksittäistä asiaa joka äänestyspäätökseni olisi ratkaissut vaan listasin kummankin plussia ja miinuksia.
Stubb jäi enemmän plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yksittäistä asiaa joka äänestyspäätökseni olisi ratkaissut vaan listasin kummankin plussia ja miinuksia.
Minun kirjanpidossa molemmat on miinuksella, mutta Stubb paljon vähemmän. Loppujen lopuksi helppo valinta kun Pekasta on kovin vaikea löytää muuta positiivista kuin ehkä HIV-testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti kaikki uurnille, niin saadaan illalla nauttia selkävoitosta.
Ei jaksa ei kykene. Hirvee darra
Ymmärrän, vihervasemmisto juhlii jauhoissa viisu voittajaa, joka heti kättelyssä kertoikin poliittisen agendansa; puolustaa terro risti ryhmä Hama sia, joka aloitti sodan, kidnapaten ja tappaen vauvoja ja vanhuksia.
Me perusuomalaiset kävimme aamulla salilla ja nyt menemme äänestämään Stubbia (toki pitkin hampain mutta) ns. olosuhteiden pakosta.
Persut heränneet 11:10 palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kirjanpidossa molemmat on miinuksella, mutta Stubb paljon vähemmän. Loppujen lopuksi helppo valinta kun Pekasta on kovin vaikea löytää muuta positiivista kuin ehkä HIV-testi.
Se on sun mielipide. Jos laskee molempien ehdokkaiden plussat ja miinukset niin molemmille tulee niitä miinuksia. Ei voi mitään....... Itse valitsin Haaviston. Ihan makuasia, kumman valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Suurin jaettava äänipotti on Halla-ahoa äänestäneiden 19 %.
Haavistonkannattajat suhtautuvat vihamielisesti Perussuomalaisten kannattajiin. Kukapa ei muistaisi kaikkia rasistiksi ja fasistiksi haukkumisia. Stubbin puolue puolestaan halusi Perussuomalaiset hallituskumppaniksi.
Haaviston kannattajien on nyt mahdotonta saada tehdyt tekemättömiksi, sanotut sanomattomiksi ja siten harhauttaa Halla-ahoa äänestäneitä yhteisrintamaan Haaviston taakse.
Vastustajiakin kannattaisi kohdella kunnioittavasti, koska heitä voi joskus tarvita.
No kukaan muu ei lähtenyt kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen kuin perussuomalaiset. Harvalla puolueella on samanlainen agenda kuin kokoomuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että kokkarit haluaisi oikeasti olla teidän kaveri? Ei todellakaan. He ovat hienostokansanosaa, ei heille kelpaa tavallinen perusihminen. Hyväksyy teidät vain, kun suosuitte heidän kanssaan hallitukseen kyykyttämään köyhiä.
Maailma on muuttunut, joten kannattaa päivittää 40-luvun virsi nykyaikaan. Sorron yöstä noustiin ylös ja nyt on aika yhteistyön. Edellinen hallitus ei onnistunut köyhyyden poistamisessa vaikka lisäsi velkaa. Rahaa valui köyhille vain muutama euro tai kymppi per nenä, aika kertaluontoisesti.
Kehitysavussakaan raha ei ole oleellinen apu, vaan köyhille mahdollisuuksien antaminen. Että työkykyiset oppisivat tekemään itse, nousemaan itse köyhyydestään ylös. Silloin on mahdollista antaa etuuksia niille, jotka eivät o
Jos luulet niin, olet väärässä. Ihmisten lakko-oikeuteen ei voi koskea demokraattisessa maassa. Kokoomus on ollut aiemminkin johtavassa asemassa. He vain riistävät köyhiä ja laskevat rikkaiden veroprosentteja.
Vierailija kirjoitti:
V v vassarit ei ymmärtäneet, että persut tekee pressan. Persujen äänet jotka ratkaisee pelin, samoin keskusta, kristillisten. Nyt Viher vassarit saa mitä tilaa toteutuu. Jospa menisivät lakkoon huomenna.
Päivän paras !!
Stubb on kiusannut lasta/nuorta. Tätä ei saa ikinä tekemättömäksi. Tajuaako kukaan, mitkä rauhat aiheuttaa, jos tuon ikäistä kiusaa. Kärsii loppuikänsä traumoista ja huonommuudentunnoista. Sehän tietysi on kokoomuksen agensa jakaa ihmiset hyviin ja kelvottomiin, jotka eivät ole ansaineet mitään.
Ei siinä anteeksipyynnöt auta, jos jonkun elämän on pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää pois, jos luulette, että Stubb ajaa teidän asioitanne. Hän unohtaa luultavasti teidät heti, kun vaalit on ohi. Niin ja hänhän ei elämässään ole tehnyt yhtään mitään väärää ja on aina ajanut kaikkia teidän asioitanne.
Äänestän itse Pekkaa.
Ihanko itse? Ettei naapuri käy rustaamassa punaista viivaa paperiin sun puolestasi? Melkoinen nero, kun ihan itse osaat
Eikös punaista ja vihreää sekoittamalla tule ruskeaa?
Tää on päivän paras. Ja ah niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kiusannut lasta/nuorta. Tätä ei saa ikinä tekemättömäksi. Tajuaako kukaan, mitkä rauhat aiheuttaa, jos tuon ikäistä kiusaa. Kärsii loppuikänsä traumoista ja huonommuudentunnoista. Sehän tietysi on kokoomuksen agensa jakaa ihmiset hyviin ja kelvottomiin, jotka eivät ole ansaineet mitään.
Ei siinä anteeksipyynnöt auta, jos jonkun elämän on pilannut.
Lässyn lässyn. 11-vuotiaiden pikkupentujen touhua. Tämä sinun Pekkasi tekee samaa vielä kuuskymppisenä, Stubb sentään katuu.
Minä äänestin 1. kerralla Rehniä, mutta en toisella kierroksella äänestänyt Stubbia. Enkä kuulu vihervasemmistoon. Olen työssäkäyvä akateemisesti koulutettu, joka ei koskaan ole lakkoillut. Koko elämäni olen ollut töissä, mutta sen silti allerkijoita perussuomalaisten ja kokoomuksen agendaa siitä, että jokainen on oman onnensa seppä.
Stubb osaa nykyään varoa sudenkuoppia ja käyttäytyä, aiemmin oli varomaton. Haavisto on todella ilkeä tyyppi, olet oikeassa. Tutut Ulkoministeriöstä vahvistavat tämän, oli ihan kaamea esimies. Timo Soini oli enkeli, Haavisto jotain muuta.